BMW V4 Twin-Turbo a Quad-turbo
BMW V4 Twin-Turbo a Quad-turbo
http://www.famousbmw.cz/?p=3092
Co si o tom myslíte? Nějak mi to nepasuje k sobě - dvoutunová sedmička a nějaká jedna osma obalená turbama ...
Co si o tom myslíte? Nějak mi to nepasuje k sobě - dvoutunová sedmička a nějaká jedna osma obalená turbama ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
No to je jasne, ale je to Espace... ne auto jako 7er nebo 6er nedejboze nove GT. Kdybych se mel rozhodnout mezi V12 a R6 turbo do sportaku, asi kvuli vaze zvolim R6T, ale k velke limuzine/GT mi to nesedi ... tot muj nazor...Fugo píše:V4 nevím to jsem ještě neviděl ale máme (táta) espace 2.0Turbo (edit: R4)a kam se něj hrabe můj espace 2.9 V6. Oboje jsou pracovní auta.
mimochodem, V4 se mi zda docela divne, tyhle motory jsou dost nevyvazene... jsem zvedavy co to nakonec bude.

No jo no, musime se naucit zit s tim co prichazi.... bohuzel. Nastesti pro nas jeste zustava spousta aut s "normalnimi" motory k dispozici.
Mimochodem i kdyz mne tyto smery stastnym nedelaji, rekl bych, ze takove QuadT od BMW bude v realu paradni technicka lahudka
Kratke zamysleni:
Takovych situaci kdy diky dobe automobilky vyrukovaly s "mikro motory" lze v historii nalezt nekolik a vzdy se po nejakem case situace vice mene vratila zpet do puvodni podoby. V soucasne dobe je umela histerie okolo produkce CO2 a za nejakou dobu se spusti opet histerie kvuli necemu jinemu. Rekl bych, ze je to kolobeh ktery je podrizen tomu jake cile maji nektere zajmove skupiny. Kazdopadne je to vzdy zalezitost penez. Navic je spousta veci resena na zaklade ruzne pochybnych zprav uplatnych vedcu a "odborniku" kteri radi za "odmenu" pripravi co je potreba k prosazeni predem naplanovanych cilu a mnohdy si v jednotlivych studii protireci. Nerikam, ze je mi lhostejne tolik popularni tani ledovcu a podobne jevy, ale nikdo mne nepresvedci, ze za to mohou motory V8 nebo neco v tomto smyslu. Ono je totiz daleko snadnejsi ukazat na jasne viditelnou "obet" nez se lopotit s nalezenim skutecne priciny a jejim resenim. Tak to je se vsim, nejen v oblasti automobilismu...
Osobne mi nevadi jezdit v dennim provozu treba s "litrovym" autem ktere prepravu z bodu A do B zvladne stejne v pohode jako 5 litrova 2 tunova kraXsna za 1/3 naklady, ale aby mi nekdo (napr. KRETENI typu Bursik, Jacques apd.) "diktoval" cim smim a nesmim jezdit pro zabavu - na to opravdu pripraven nejsem. Ono by to nikdy nezaslo, a zase to plati pro vetsinu oblasti naseho zivota, tak daleko jak tomu mnohdy je kdyby 4/5 obyvatel nebyli oslove a wohnouti kteri si nechaji vsechno libit a vnutit. Ale to mi nezmenime a proto je treba se zamerit na tzv. "diry" v systemu kteri nam nastesti nasi kocourkovsti zastupitele zanechavaji.
Mimochodem i kdyz mne tyto smery stastnym nedelaji, rekl bych, ze takove QuadT od BMW bude v realu paradni technicka lahudka
Kratke zamysleni:
Takovych situaci kdy diky dobe automobilky vyrukovaly s "mikro motory" lze v historii nalezt nekolik a vzdy se po nejakem case situace vice mene vratila zpet do puvodni podoby. V soucasne dobe je umela histerie okolo produkce CO2 a za nejakou dobu se spusti opet histerie kvuli necemu jinemu. Rekl bych, ze je to kolobeh ktery je podrizen tomu jake cile maji nektere zajmove skupiny. Kazdopadne je to vzdy zalezitost penez. Navic je spousta veci resena na zaklade ruzne pochybnych zprav uplatnych vedcu a "odborniku" kteri radi za "odmenu" pripravi co je potreba k prosazeni predem naplanovanych cilu a mnohdy si v jednotlivych studii protireci. Nerikam, ze je mi lhostejne tolik popularni tani ledovcu a podobne jevy, ale nikdo mne nepresvedci, ze za to mohou motory V8 nebo neco v tomto smyslu. Ono je totiz daleko snadnejsi ukazat na jasne viditelnou "obet" nez se lopotit s nalezenim skutecne priciny a jejim resenim. Tak to je se vsim, nejen v oblasti automobilismu...
Osobne mi nevadi jezdit v dennim provozu treba s "litrovym" autem ktere prepravu z bodu A do B zvladne stejne v pohode jako 5 litrova 2 tunova kraXsna za 1/3 naklady, ale aby mi nekdo (napr. KRETENI typu Bursik, Jacques apd.) "diktoval" cim smim a nesmim jezdit pro zabavu - na to opravdu pripraven nejsem. Ono by to nikdy nezaslo, a zase to plati pro vetsinu oblasti naseho zivota, tak daleko jak tomu mnohdy je kdyby 4/5 obyvatel nebyli oslove a wohnouti kteri si nechaji vsechno libit a vnutit. Ale to mi nezmenime a proto je treba se zamerit na tzv. "diry" v systemu kteri nam nastesti nasi kocourkovsti zastupitele zanechavaji.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
aspon se to lip vejde do trici 

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

no vono se taky furt řeší jak ty osobáky čouděj, ale co třeba takový letadla, nebo lodě, nebo prostě kamiony, jako ty letadla mi příjde že se vůbec neřešej, Boeing co sem někde čet se chce zabejvat snižováním emisí, ale asi by ani nemusel, jako já do letadel nevidim, ale ty esmise tam musej bejt přeci o něčem jinym když za jeden let spálej tolik benálu, že bych na to jezdil pomalu rok.
kamiony bacha na ně ale tam se to šeredně řeší..euro 5 má skoro každej druhej a nový všechny..a spotřeba je při přepočtu na osobák asi 0,5l/100kmKony píše:no vono se taky furt řeší jak ty osobáky čouděj, ale co třeba takový letadla, nebo lodě, nebo prostě kamiony, jako ty letadla mi příjde že se vůbec neřešej, Boeing co sem někde čet se chce zabejvat snižováním emisí, ale asi by ani nemusel, jako já do letadel nevidim, ale ty esmise tam musej bejt přeci o něčem jinym když za jeden let spálej tolik benálu, že bych na to jezdil pomalu rok.
dočasný konec BMW 
