Phe, pakze 320i jezdi na prd :o)

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 08. 2008 07:08

Hajnz píše:No to je toho moje 1.8 mi jede 230Km\h ale jen v 1 cloveku ve 2 uz jede jen 200 rovnych.
jojo, oni motorizace 1.8 s cca 110hp z 80tych let bezne jezdily kolem 230kmh.... :lol: A to vse se spotrebou do 8l/100km

Se divim, ze ty dnesni vozy vubec vyrabeji.

Reknu vam muj real s 325e/85 s motorem M50B25 (bez Vanosu):
- do 200km/h to jede celkem "hned"
- pres 210km/h uz mu moc nechce
- po dlouhem rozjeti na nejakych 230km/h je to auto schopno tuto rychlost i udrzet
- pri rychlostech nad cca 180km/h spotreba jde pres 12l/100km
- pri max rychlostech (dalnice Praha/Plzen - plny plyn celou cestu) si to vzalo tak nejak pres 15l/100km

Takze az opet (klidne i po nekolika letech) zde nekdo bude fotkou na tachometr ukazovat jak motory do 2.0 obsahu jezdej hodne pres 200km/h s kastli typu E30 tak si zkuste roztlacit "krabici" od lednice proti vetru...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 21. 08. 2008 09:48

Hmm, aky ma vlastne trica drag koeficient? viem ze napriklad zralocia 6er E24 ma 0.39, E31 0.29, E34 0.31...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 10:11

ja bych rekl, ze trica na tom aerodynamcikym koefecientem nebude zas tak spatne.

ed, tak sem to nasel, je to ve FAQ - E30 má součinitel odporu vzduchu Cx=0.69
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 21. 08. 2008 10:21

marlin píše:ja bych rekl, ze trica na tom aerodynamcikym koefecientem nebude zas tak spatne.

ed, tak sem to nasel, je to ve FAQ - E30 má součinitel odporu vzduchu Cx=0.69
Spatne:

technicke-info-o-e30-a-bmw-obecne-t2170 ... nitel.html
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 10:27

stane se :lol: to je z toho, ze to enctu dal. Taky mit o prislo divne
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hajnz » 21. 08. 2008 10:32

Bumper píše:
Hajnz píše:No to je toho moje 1.8 mi jede 230Km\h ale jen v 1 cloveku ve 2 uz jede jen 200 rovnych.
:shock: Si robíš srandu ne?slušne ked ti ide 1.8 230km/h....Môj 3.0i možno tolko da na dialnici...asi nemám všetko v poriadku :?
no be ze srandy je to chromak z 86 a vazne jsem z neho vytahl 230 bylo to vecer pri ceste z trince. bylo pozde a nikdo uz nejezdil tak sem si rek ze skusim kolik s toho vytaham. A tech 230 tam bylo jeste jesm si dal facku jestli se mi to nezda ale tech 230 tam bylo vyfotil jsem to ale bylo to vecer a nic jsem tam na te fotce nevidel kdyz jsem se rano dival ale 200 jezdi v pohode a da se to na tech 200 udrzet ale ta spotreba je potom pekna :D :D :D asi 15L/100km ja to zas nekdy skusim a pokusim se o kvalitni foto.
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 21. 08. 2008 10:48

jasne, tych 0.69 je cx x celna plocha (pre zaujimavost u E34 je to 0.64), co je smerodatny udaj, lebo hovori o realnom odpore vzduchu. Samotny koeficient ma E30 0.35 .
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 21. 08. 2008 11:31

Hajnz píše:No to je toho moje 1.8 mi jede 230Km\h ale jen v 1 cloveku ve 2 uz jede jen 200 rovnych.
hmm, jeste si otestuj o kolik ti premeruje tachometr, postupně na 50ce,100ce a 150ce..
jel jsem v 30ce ktera jela na dvojku 100km/h, bylo to tam hned a zdalo se mi to divny..podle radaru pak jsem zjistil, ze kdyz ukazuje 60, jede sotva 42km/h, takze pri 100 tak 80km/h, no a pri 200 to bude cca 175km/h..

takze tvych 230 muze byt nasich 200..howk :!:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 21. 08. 2008 12:03

Pokud má člověk 1,8 a chce lítat 230. Tak na to potřebuje dvě věci, dlouhej dif a nízkoprofilové čtrnáctky, lépevšak třináctky 8-)

Menší tabulka na výpočet rychlostí: http://home.zcu.cz/~aula/kola.xls (červené hodnoty si můžete upravit)

Jsou to čistě teoretické, přesto by to měla korespondovat s praxí, ale v reálu nic moc, nechápu :roll: :lol:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Hajnz
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 06. 2008 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hajnz » 21. 08. 2008 12:50

budha píše:
Hajnz píše:No to je toho moje 1.8 mi jede 230Km\h ale jen v 1 cloveku ve 2 uz jede jen 200 rovnych.
hmm, jeste si otestuj o kolik ti premeruje tachometr, postupně na 50ce,100ce a 150ce..
jel jsem v 30ce ktera jela na dvojku 100km/h, bylo to tam hned a zdalo se mi to divny..podle radaru pak jsem zjistil, ze kdyz ukazuje 60, jede sotva 42km/h, takze pri 100 tak 80km/h, no a pri 200 to bude cca 175km/h..

takze tvych 230 muze byt nasich 200..howk :!:
JJ chapu ale radar mi ukazje kdyz jedu 50 tak mam na radaru 47 takze opravdu nevim jak je to mozne jsem s toho stejne hlupy jako vy ale mozna to opravdu bude spatne vkazovat ale aspon mi tu radost s toho muzete nechat 230 v 1.8I :lol: :lol: :lol: :twisted:
'89 BMW e30 318iS
Obrázek

Uživatelský avatar
Bumper
Příspěvky: 63
Registrován: 14. 12. 2007 00:09
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Bumper » 21. 08. 2008 21:01

Jo šak radosť ti kľudne necháme :)
BMW e32 730iA '87
It's my war ship

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 22. 08. 2008 08:10

Pikoska co som zistil o drag koeficiente: najvacsia zmena u BMW z generacie na generaciu bola u E23 vs E32, kde mala E23 skutocne chladnickovy koeficient 0,42 :shock: a E32 uz celkom prijatelnych 0,32...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 02. 09. 2008 16:24

Hajnz píše:
budha píše:
Hajnz píše:No to je toho moje 1.8 mi jede 230Km\h ale jen v 1 cloveku ve 2 uz jede jen 200 rovnych.
hmm, jeste si otestuj o kolik ti premeruje tachometr, postupně na 50ce,100ce a 150ce..
jel jsem v 30ce ktera jela na dvojku 100km/h, bylo to tam hned a zdalo se mi to divny..podle radaru pak jsem zjistil, ze kdyz ukazuje 60, jede sotva 42km/h, takze pri 100 tak 80km/h, no a pri 200 to bude cca 175km/h..

takze tvych 230 muze byt nasich 200..howk :!:
JJ chapu ale radar mi ukazje kdyz jedu 50 tak mam na radaru 47 takze opravdu nevim jak je to mozne jsem s toho stejne hlupy jako vy ale mozna to opravdu bude spatne vkazovat ale aspon mi tu radost s toho muzete nechat 230 v 1.8I :lol: :lol: :lol: :twisted:
a když jsi těch 230 jel, tak to byl zrovna ten jeden ze čtyř dnů v roce co na své 1,8 máš křídlo, nebo jeden z těch 361dnů co tam to křídlo není???
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Odpovědět