čip - ano či ne...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

čip - ano či ne...

Příspěvek od swaczynad » 25. 08. 2008 08:24

na přečipováni řídící jednotky jsem slyšel více názoru, od těch, kteří říkají, že to přidá pár koní, a nadruhou stranu i opačné názory že v tom není žáden rozdíl oproti sérii...
o víkedu jsme udělali takový test s E30 318IS:

-půjčil jsem si "přečipovanou" řídící jednotku ze svého bývalého auta, původ čipu nevím, ale omezovač v 7200ot/min
-kolega donesl GPS s měřením zrychlení 0-100km/h
-prvních několik měření proběhlo s origo jednotkou mého červeného ISa, průměr dosažených časů - 9,9s
-další měření s "přečipovanou" jednotkou, průměr dosažených časů 8,7s

-několik dalších informaci, auto bylo odstrojené (tento týden snad půjde do lakovny), cesta v jednom směru velmi mírně dokopce, zpátky opačně,

můj závěr je takový, že jakýsi rozdíl existuje...
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 25. 08. 2008 08:33

Pokial ej to tak ako hovoris, tak rozdiel predsa musi byt velmi jasne pocitelny aj bez GPS, 1,2s v zrychleni na 100 je velmi vela...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 25. 08. 2008 08:37

Helldiver píše:Pokial ej to tak ako hovoris, tak rozdiel predsa musi byt velmi jasne pocitelny aj bez GPS, 1,2s v zrychleni na 100 je velmi vela...
samozřejmě, že je to znát i tak, ale chtěl jsem se opřít o fakta, jinak by mnozí řekli, že jde jen o subjektivní pocit
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 25. 08. 2008 09:24

ja nameril na letisti s gps s kompletnim isem 0-96kmh opakovane kolem 9,6s

jeste by me zajimalo, jak se subjektivne projevuje ten motor kolem tech 7000? v jinem threadu se to tu taky resi, tak me zajima osobni zkusenost
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 25. 08. 2008 10:02

Hanzz píše:ja nameril na letisti s gps s kompletnim isem 0-96kmh opakovane kolem 9,6s

jeste by me zajimalo, jak se subjektivne projevuje ten motor kolem tech 7000? v jinem threadu se to tu taky resi, tak me zajima osobni zkusenost
no, jak to popsat... muj dojem je, že od 4000 to zatáhne o cosi více, a jde ochotněji až do 7200, i na čtyřku, na pětku nevím ale to asi ne...
origo ISo ma svých 100kW v 6000, podle nějakých tabulek co jsem hledal po čipu je strop v 6500, v 7000 uz to jde asi dolů ale mě připadá, že to táhne až do omezovače pořád až dost, a to, že je omezovač tak vysoko má podle mě výhodu, že další kvalt zařadíš do vyšších otáček, kde je zas cosi více výkonu...

a v kterém theadru se to ještě řeší?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 25. 08. 2008 10:25

s tim posunutym omezovacem bych to jako vyhodu nevidel, pokud je to dobre zkombinovany - prevodovka + diff tak po prerazeni z nejvyssiho vykonu by meli otacky klesnout do oblasti mezi max kroutakem a vykonem coz je idealni oblast, tim ze posunu omezovac se nikam moc lip nedostanas a krom toho se budes po prekroceni otacek max vykonu pohybovat v otackach kde ten vykon uz dost strme klesa. Treba ja na ixu jasne citim jak nad 6000ot nic neni a nema smysl to tam honit takze bych tim leda tak ztratil. Nicmene pokud jak rikas je ten prubeh nejak upravenej a zda se ti ze to i v 7 porad tahne je to zas jina
5er

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 25. 08. 2008 11:05

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 27. 08. 2008 19:39

Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 27. 08. 2008 20:30

Exclusive píše:Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
kdo ti to dělal, přimo ty?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4294
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 27. 08. 2008 20:51

A na tom ISu byly na motoru i nějaký další úpravy nebo čistě jenom chip?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 27. 08. 2008 20:54

Gabo píše:A na tom ISu byly na motoru i nějaký další úpravy nebo čistě jenom chip?
do seriovky jsem vložil "čipnutou" řídící jednotku z jiného auta, jo a je tam vložka airboxu KN, ale ta byla při obou měřeních!
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 08. 2008 20:58

no hlavne bych moc neskakal stestim, pac predpokladam ze ste menili RJ pri odpojene baterce..tzn ze doslo k resetu a po zapojeni se RJ zapne do defaultu a jede na bohatou smes... pokud ste to delali se zapojenou baterkou, prepne se do nouzovky a taky to muze spusobovat bohatsi smes.

pojezdi par desitek km, do 100 km bude bohate stacit a pak mereni zopakuj.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 27. 08. 2008 21:48

max-max: tim chces rict ze pokud si budes pravidelne odpojovat baterku, ze ti auto pojede lip?? :shock:
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 08. 2008 21:57

paveld píše:max-max: tim chces rict ze pokud si budes pravidelne odpojovat baterku, ze ti auto pojede lip?? :shock:
teoreticky, zavisi to od vic faktoru... ne lip, jen na default mapu, ruzna auta se muzou ruzne chovat v "zabehu"
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 28. 08. 2008 06:13

Max-Max píše:no hlavne bych moc neskakal stestim, pac predpokladam ze ste menili RJ pri odpojene baterce..tzn ze doslo k resetu a po zapojeni se RJ zapne do defaultu a jede na bohatou smes... pokud ste to delali se zapojenou baterkou, prepne se do nouzovky a taky to muze spusobovat bohatsi smes.

pojezdi par desitek km, do 100 km bude bohate stacit a pak mereni zopakuj.
no jo tak to jsem nevěděl, vím, že u kolegy co má audi byla na reset jina složitější kombinace odpojení času baterky a ještě dalšího...

druhá věc, že obě řídící jednotky byly nejprv z auta, i seriová byla venku než proběhlo první měření, takže pro oba byly stejné podmínky

no a změření případně někdy zopakuju, ale to už asi s nastrojeným autem, se světly atd. :) aby se sousedi nezbláznili, 100km s holým autem raděj ne

a dotaz: po resetu se přizpusobuje jednotka stylu jízdy?
dotaz 2: reset jednotky je po kažém odpojení baterky, nebo jen, když pak jde ven jednotka?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 28. 08. 2008 08:16

Max-Max píše:
paveld píše:max-max: tim chces rict ze pokud si budes pravidelne odpojovat baterku, ze ti auto pojede lip?? :shock:
teoreticky, zavisi to od vic faktoru... ne lip, jen na default mapu, ruzna auta se muzou ruzne chovat v "zabehu"
no schvalne to nekdy zkusim pri merenych sprintech...prvni zajet normalne a pred druhym odpojit baterku
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 28. 08. 2008 19:01

swaczynad píše:
Exclusive píše:Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
kdo ti to dělal, přimo ty?
Né chip jsem si nechal poslat od Německé firmy "XtremeTechnologi" a můžu doporučit, byl jsem velmi zpokojen, spotřeba nebyla o moc větší, ale jelo to citelně líp
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 29. 08. 2008 05:07

Exclusive píše:
swaczynad píše:
Exclusive píše:Tak čipoval jsem taky, né sice Iso, ale 2,5 Vanos a podle stopek spolujezdce jsem byl s čipem taky zhruba o vteřinu rychlejší a bylo to i pocitově znát, omezovač posunut o 700 ot. na 7200.
kdo ti to dělal, přimo ty?
Né chip jsem si nechal poslat od Německé firmy "XtremeTechnologi" a můžu doporučit, byl jsem velmi zpokojen, spotřeba nebyla o moc větší, ale jelo to citelně líp
Cena?

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 29. 08. 2008 16:44

Přijde za kolik to vydražíš, já jsem se vlezl do 55eur bez poštovného a balného.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Odpovědět