
KOUPIT BMW 318i e30???
Já měl od začátku zaměřeno na ieSo. Chvíli před koupí jsem zjistil, že nemá cenu jezdit pro tyhle auta do Reichu, páč je to jednak risk a ve výsledné ceně pak vůbec nemusíš mít auto v lepším stavu...vyplatí se to prostě u těch trochu novějších (třeba pro kupečko či kabrio e36 se to už vyplatí) Měl jsem štěstí, že jsem nakonec sehnal za 30litrů v novým celolaku s 211 000 (ale neklape) přímo v místě bydliště od známýho, kterej navíc přislíbil (což i plní), že se vším, co se vysere nebo budu chtít opravit (upravit) helfne... Jedinej problém vidím v koupi auta, který bylo nějakou dobu odstavený...většinou pak skapává elektrika... Ale když 1.8, tak opravdu spíš iS - je prostě ostřejší... jen pozor na klapání ventilů, to je pak na odchodu... A spotřeby mi přijdou v reálu od 1.8 do 2.5 skoro stejný... prostě dá se dostat na 8l (i pod), klasicky jezdím do deseti, občas se člověk neudrží a trošku tomu zatopí nebo zkusí urvat zadek (což jde poslušně) a přes čtrnáct se snad i při prasojízdě dostaneš stěží...
Btw. Nejsem si jistej, ale dostal jsem info, že prej IS měli samosvor v sérii, což by vysvětlovalo, proč člověk jako já (bez řidičskejch zkušeností) dokáže docela na povel zatáčku projet bokem (lví podíl na tom maj ty sjetý zimáky)
Tolik asi mé zkušenosti... Byl jsem zřejmě v podobné situaci, jako ty...
Btw. Nejsem si jistej, ale dostal jsem info, že prej IS měli samosvor v sérii, což by vysvětlovalo, proč člověk jako já (bez řidičskejch zkušeností) dokáže docela na povel zatáčku projet bokem (lví podíl na tom maj ty sjetý zimáky)

Tolik asi mé zkušenosti... Byl jsem zřejmě v podobné situaci, jako ty...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
ty jo takova slohovka... no ja sem jaksi zmenil plany a na tuto zimu zkusim sehnat golfa... protoze sem jeste na snehu nejezdil a tak bych nechtel hned na zimu zadni nahon.. asi bych objal prvni strom u baraku... za ty penize co sezenu prumernou a mozna jeste slabsi e30 sezenu uz hodne pekneho golfa a muzu jezdit i za 5 litru.... coz by s BMW asi tzko slo.. penize nemam na rozhazovani tak to bude asi nejlepsi a o rok tento sen odlozit... radilo mi to dost lidi.. vim ze sem vsecky zklamal ale mam se rad a chci si jeste neco uzit 

aby si pak nelitoval žes nešel do bmw hned jak jsem to udělal ja, zadohrabu se neboj postači dobre gumy a rozum. ale je to tvůj bojAndrew píše:ty jo takova slohovka... no ja sem jaksi zmenil plany a na tuto zimu zkusim sehnat golfa... protoze sem jeste na snehu nejezdil a tak bych nechtel hned na zimu zadni nahon.. asi bych objal prvni strom u baraku... za ty penize co sezenu prumernou a mozna jeste slabsi e30 sezenu uz hodne pekneho golfa a muzu jezdit i za 5 litru.... coz by s BMW asi tzko slo.. penize nemam na rozhazovani tak to bude asi nejlepsi a o rok tento sen odlozit... radilo mi to dost lidi.. vim ze sem vsecky zklamal ale mam se rad a chci si jeste neco uzit


My někteří se zimy nebojíme, právě naopak
Jo, za 5-6 budeš jezdit s 1.6D --- děkuji, pěkné svezení, jede to hůř než favorit, kterej jsem měl dva měsíce a už nikdy víc... Jak chceš (splňuješ teď spodní část...
)
S tím tak úplně nesouhlasím, našel jsem to tuším i v tom souhrnu typů diferáků ve FAQu...

Jo, za 5-6 budeš jezdit s 1.6D --- děkuji, pěkné svezení, jede to hůř než favorit, kterej jsem měl dva měsíce a už nikdy víc... Jak chceš (splňuješ teď spodní část...

S tím tak úplně nesouhlasím, našel jsem to tuším i v tom souhrnu typů diferáků ve FAQu...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Btw. Mě taky dost lidí radilo koupit si za ty prachy felicii (shnilou, páč jiný snad ani neexistujou) a kdybych je poslechl, všichni by mě měli za normálního... Ale já mám auto minimálně z 50 % na požitek a ten je u BMW naprosto NEPŘEKONATELNEJ!!! Kdo nezkusil, nepochopí... Zkuste to někdo popřít... 

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
jojo, tam to presne je, M3 ma lamelovej samosvor, IXo ma viskozu, par modelu uplne bez spery a tot vseWilD píše:)
S tím tak úplně nesouhlasím, našel jsem to tuším i v tom souhrnu typů diferáků ve FAQu...
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
to WiLD:
Btw: zimu v e30 popisuj, až s ní přes zimu budeš jezdit.
Kolik máš prosím tě v iS najeto?
Sehnat auto v celolaku za cenu celolaku je dobrý kauf, ale bránit se dovozu z Reichu nedává moc smyslu jen proto, že ty jsi měl kliku.
Asi bych zjišťoval informace spíš od někoho, kdo má s e30 větší zkušenosti.
Btw: zimu v e30 popisuj, až s ní přes zimu budeš jezdit.
Kolik máš prosím tě v iS najeto?
Sehnat auto v celolaku za cenu celolaku je dobrý kauf, ale bránit se dovozu z Reichu nedává moc smyslu jen proto, že ty jsi měl kliku.
Asi bych zjišťoval informace spíš od někoho, kdo má s e30 větší zkušenosti.
Já bych se zimy se zadnim náhonem nebál, já auto sem kupoval de faco těsně před zimou a i když jsem nějaký zkušenosi s kombinací sníh + zadní náhon měl, tak jsem z toho měl trochu strach. Já mám se sněhem zkušenost takovou, že to chce pořádný gumy a nejezdit jak bezmozek. Jasně - stane se, že ti to ujede, uděláš si vejlet do pangjetu nebo budeš kroutit volantem div si z ruk neuděláš vánočku, ale zase pokud se s rozumem používá plyn a člověk si na to zvykne, tak je ježdení v zimě skoro radost. BTW - bydlim na Vysočině a autem jezdim i v zimě každej den do práce, takže si myslim, že mám nějaký zkušenosti. Eště dlužno podotknout, že mám teda auto zašpérovaný, což je v zimě dost podstatná výhoda, auto bez špéry jsem ještě neřídil, tak nedokážu posoudit ...
Ještě bych dodal, ža pokud nepotřebuješ jezdit v zimě každej den a nebudeš tahat auto do snehu a pokud jezdíš někde, kde nebejvá ani námraza, tak bych nějakej zadní náhon neřešil. Ale pořádný zimní gumy každopádně
Ještě bych dodal, ža pokud nepotřebuješ jezdit v zimě každej den a nebudeš tahat auto do snehu a pokud jezdíš někde, kde nebejvá ani námraza, tak bych nějakej zadní náhon neřešil. Ale pořádný zimní gumy každopádně
Naposledy upravil(a) Gabo dne 11. 08. 2008 09:48, celkem upraveno 3 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
na letnakach bez spery jsem toho mel plny ruce to premistit,to byla jako velika sranda celkem, zimaky to chce dobry a kdyz mas nejakej cit a trochu umis s autem zachazet, tak myslim, ze dobry i s tricitkou...
Ja jsem jezdival driv zigulikama a na zimakach jsem s nima jezdil v pohode na hory a dostal jsem se kam jsem chtel
Ja jsem jezdival driv zigulikama a na zimakach jsem s nima jezdil v pohode na hory a dostal jsem se kam jsem chtel
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Ok, zimu jsem sice jel jen ve 120 (tentokrát letňáky total skoro na slicky) a taky v autoškole v Peugeotu 206... Nic jsem nepopisoval a že se na ni těším, důvod, pár blbostí, ale hlavně mě čeká úprava interiéru...čalounění, audio a podobně, což je celej důvod... Špatně jsem to napsal, tak to bylo špatně pochopeno
Dovozu se nebráním, ale když dáš cca 10 za dovoz + přepis, je to u auta, kde byl můj celkovej limit třicet litrů jaksi třetina ceny (najednou můžeš vybírat jen do 800 euro), což už taková výhra není...krom toho ty ušetřený nervy
Ale pouze mý propočty a názor...
To Hanzzz: Ale je možný, že bych tam měl špéru... Páč před-předchozí majitel započal s přestavbou na vrchy, ale nějak to nezvládl... Ten prodávající mi tvrdí, že je tam špéra

Dovozu se nebráním, ale když dáš cca 10 za dovoz + přepis, je to u auta, kde byl můj celkovej limit třicet litrů jaksi třetina ceny (najednou můžeš vybírat jen do 800 euro), což už taková výhra není...krom toho ty ušetřený nervy

To Hanzzz: Ale je možný, že bych tam měl špéru... Páč před-předchozí majitel započal s přestavbou na vrchy, ale nějak to nezvládl... Ten prodávající mi tvrdí, že je tam špéra

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Ty tady radíš skoro všem a poznat samosvor nedokážeš? TypickýWilD píše:Ok, zimu jsem sice jel jen ve 120 (tentokrát letňáky total skoro na slicky) a taky v autoškole v Peugeotu 206... Nic jsem nepopisoval a že se na ni těším, důvod, pár blbostí, ale hlavně mě čeká úprava interiéru...čalounění, audio a podobně, což je celej důvod... Špatně jsem to napsal, tak to bylo špatně pochopeno![]()
Dovozu se nebráním, ale když dáš cca 10 za dovoz + přepis, je to u auta, kde byl můj celkovej limit třicet litrů jaksi třetina ceny (najednou můžeš vybírat jen do 800 euro), což už taková výhra není...krom toho ty ušetřený nervyAle pouze mý propočty a názor...
To Hanzzz: Ale je možný, že bych tam měl špéru... Páč před-předchozí majitel započal s přestavbou na vrchy, ale nějak to nezvládl... Ten prodávající mi tvrdí, že je tam špéra

E36 323i coupé
Tak sorry, jen jsem napsal, co jsem si myslel co se týkalo koupě...na což se zakladatel tématu ptal...
A k té špéře: Zatím jsem neměl možnost to zkoumat (vím, že jak poznat samosvor tu je už téma) ... jak jsem koupil, odjel jsem do Prahy, kde jednak nemám čas ani žádný prostředky, takže domněnky že mi prodávající nekecal ve mně vyvolaly jenom ty jízdní vlastnosti... Když jsem hned první pokus krásně protáh... Nevím, čím jsem Vás tak namíchl...

A k té špéře: Zatím jsem neměl možnost to zkoumat (vím, že jak poznat samosvor tu je už téma) ... jak jsem koupil, odjel jsem do Prahy, kde jednak nemám čas ani žádný prostředky, takže domněnky že mi prodávající nekecal ve mně vyvolaly jenom ty jízdní vlastnosti... Když jsem hned první pokus krásně protáh... Nevím, čím jsem Vás tak namíchl...





E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Tak otestovat jestli máš špéru nebo ne je snad celkem snadný ne? I když dycky můžeš mít zavařenej dif, nejlepší je ho rozdělat a kouknout se (já už o udělal ...). To je potom důkaz místo slibů.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Není žádnej velkej problém, spíš jde o to, že tady dáváš rady stylem jakobys měl tyhle auta projetý všechny a všechny je výborně znal - člověk, kterej se pak zeptá na radu, tak dostane suveréní informace od jednoho člověka, který s tím autem moc velký zkušenosti nemá - proto je třeba to formulovat v patřičných mezích, abys někomu nezkresloval představu. Prostě ten někdo chce názor někoho, kdo to auto dobře zná a proto se ptá na foru a nechce názor začátečníka.
Je tady takový pravidlo, že nejde o kvantitu ale o kvalitu příspěvků - když koukněš, kolik už jsi napsal, tak je jasný, že ta kvalita asi nebude nejlepší.
Nemusíš odpovídat zdaleka na všechno, co se někdo zeptá.
To, že ti někde na sjetejch zimácích ujede zadek, neznamená, že máš samosvor ani náhodou.
Jinak já koupil e30 316i v zimě a nerozbil jsem jí.
Je tady takový pravidlo, že nejde o kvantitu ale o kvalitu příspěvků - když koukněš, kolik už jsi napsal, tak je jasný, že ta kvalita asi nebude nejlepší.
Nemusíš odpovídat zdaleka na všechno, co se někdo zeptá.
To, že ti někde na sjetejch zimácích ujede zadek, neznamená, že máš samosvor ani náhodou.
Jinak já koupil e30 316i v zimě a nerozbil jsem jí.
No jasný šlo o to, že to nebylo ustřelení, ale komplet "celá" zatáčka s výjezdem...nepřetočil a z osy jsem byl zjevně dost... Ale chápu, každopádně psal jsem o osobních zkušenostech s koupí auta...a šlo o to, že koupit auto do třiceti v reichu nemusí být výhodný...Kaniec 

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke