BMW E30 320i V6 r.v. 1986

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

BMW E30 320i V6 r.v. 1986

Příspěvek od Daudgen » 06. 08. 2008 20:41

Zdarec chlapi mam moznost koupit tohle auto. dneska jsem se na nej byl podivat co se tyce karoserie tak nic moc ale co se tyce motoru zda se v pohode! Nastartoval jsem si ho chytl na prvni skrtnuti. Na karoserii se objevuje hodne rzi a podobnych nehezkych veci. Ale potrebuju auto na jezdeni a tyhle upravy jako spravovani blatniku a tak bych si delal sam v celku me to bavi jen by me zajimalo jak ty auta zerou a jak je to se spolehlivosti. jeste mu sviti kontrolka check a na strese se rozsvitilo prvni kontrolka v pravo myslim ze tam bylo napsano bremsen co to znamena? diky za rady Dave

tady je odkaz na to auto: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6549679

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 06. 08. 2008 20:51

když budeš hledat tak tady na foru toho najdeš dost
2,0 je držák,check zhasne když šlápneš na brzdu,spotřeba 8-hodně :D

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4270
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 06. 08. 2008 21:05

Já bej tebou nych si pořádně rozmyslel, jestli má cenu jít do shnitýho auta. Moje zkušenost je tková, že shnilý uto bejvá většinou zanedbaný i po jinejch sránkách a pak na tom člověk vykrvácí ... BTW - rezavej batník nic moc neznamená, ale prohnilej nosník dokáže pěkně potrápit ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 06. 08. 2008 21:54

Zkusim teda nafotit nejaky dukladnejsi fota i vnitrku vcetne znicenejch sedecek a tak vzdycky jsem chtel BMW jde mi spis o to aby to nebyl velkej zrout penez

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 07. 08. 2008 01:49

1) Je to R6 (řadový) a ne V6 (do véčka), kdo sezna BMW casto automaticky sestivalec oznacuje V6...

2) Když ukecaš cenu tak je tohle auto dobrý spíš na naucení a blbnutí, na to abys z toho udelal pekny auto bys musel investovat hooodne, jako auto na beznej provoz jen s nutnou udrzbou to neni spatny a velkej zrout penez to nebude kdyz nebudes chtit, ale potom budes mit jen uplne obycejnou e30, ktera nebude mit daleko k vraku. A spotrebu radsi moc neres nebo si budes muset vybrat mensi obsah
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 07. 08. 2008 06:03

omlouvám se za to oznaceni V6. :D Na tom inzeratu je napsano ze je to zhruba 3 mesice po STK. ja vim ze to neni vzdycky verohodny ale snad by pres STK nepustili auto ktery by mel prohnilej nosnik. Ale u nas je mozne vsechno. Jeste mohl by jste mi podat info o tom motoru nebo dal indicii kde tady na foru hledat? Diky Dave

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 07. 08. 2008 14:15

Daudgen píše:Jeste mohl by jste mi podat info o tom motoru nebo dal indicii kde tady na foru hledat? Diky Dave
Co chceš presne vedet? Tady mas nejaky obecny info http://www.e30.cz/specifikace jinak M20 (motor co v tom je) ma suprovej zvuk. Rozvod řemenem - sadu koupis za 1500...
Pokud chceš videt co tenhle motor umí tak tady mas stejny auto se stenym motorem ve stavu, kdy by technickou neprosto ani s uplatkama http://www.youtube.com/profile_videos?user=tagy27&p=r
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4270
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 07. 08. 2008 15:56

Přesně tak, M20 má famózní zvuk, kdo ho nezná, tak si myslí, že má auto laďák - mě už se na to pár lidí ptalo a dycky jen kroutí hlavou, když řeknu, že mám naprosto sériovej výfuk ...)

Já bych radši něco připlatil a koupil auto v nejakym kloudnym stavu, jasně, vždycky se dá naběhnout a spousta chyb odhalí až delší provoz, ale pokud nemáš levnej zdroj dílů nebo k dispzici kloudnou dílnu a nebo auto nemáš jako srdcovku, kterou si chceš nechat hoooooodně dlouho, tak nemá cenu kupovat auto s tim, že ho dáš do kupy. Je to drahá sranda (BTW já už dávám do kupy třetí auto a zaim sem na tom dycky dost prodělal, ale já to mám trochu i jako koníčka :wink: )
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 07. 08. 2008 22:36

to ma rozvod remenem? ja myslel ze to je retezem!!!

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 07. 08. 2008 23:23

Daudgen píše:to ma rozvod remenem? ja myslel ze to je retezem!!!
Samozrejme remenem, ikdyby ti prodavajici tvrdil, ze zetezem tak mu samozrejme never - taky uz me jeden prodavajici presvedcoval ze M20 ma retez, ale sada stoji jen 1500...
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Daudgen
Příspěvky: 756
Registrován: 06. 08. 2008 20:35

Příspěvek od Daudgen » 09. 08. 2008 10:19

zdarec chlapi tak to BMW o kterem jsem se zde bavil jsem zavrhl a rozhodl se ze si ho necham privest z nemecka. moje podminky jsou ze to musi byt motor M20 jemi jedno jestli 2.0 nebo 2.5 vybral jsem si jich par na netu ale moc neovladam nemcinu mohl by jste mi to nekdo prelouskat tady jsou odkazy diky moc Dave

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ldtjrbe4cpdo

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vn4votzpaobp

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lxnkmpaupqoy

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 09. 08. 2008 12:39

Ja bych bral první nebo druhy, ale treti rozhodne ne - nejhorsi kola z tech 3, nejdrazsi a jeste s prvkama tuzingu. Stacilo pouzit Translator a tohle sem vylustil: u toho prvniho pise, ze tam je meněnej motor a ten ma najeto udavanej pocet km a potom pise rozmer kol, u druhyho byla pred 80tis. km menena hlava, pneu stary 5 tis. km, pricna ramena z M3 e36, nezere olej ani vodu...
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 09. 08. 2008 13:05

Jedine ten prvni...ten druhy je komplet na celolak a prijde mi uz celkem dobit y a olitany.... a na to prvnim jsou i hezky plasty
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Odpovědět