olej v prevodovce?
olej v prevodovce?
necha se nejakym zpusobem zjistit stav oleje v prevodovce? nedavno jsem si vsiml ze na prevodovce hned jak zacina kardan je to cely pocakany olejem - takze prej simerink, tak jsem to zatim utrel a ted uz je sucho, tak nevim jestli ma jeste vubec co strikat:-)
když musíš, tak ..... BMW
Vysroubuj napousteci sroub a strc tam prst. Kdyz nenahmatas hladinu oleje, tak hadej co ?
No neni tam
Hladinu doplnit ke spodnimu okraji diry po sroubu, tzn az ti zacne tect na hlavu, za krk, nebo do oci
tak tam naper sroub zpatky.
Nebo rovnou vypustit a vymenit, ale asi rovnou s guferama pokud chcije, je to stovkova zalezitost, zrovna se mi tu valej jak to maly na razeni, tak to velky na vystup kardanu.
No neni tam

Hladinu doplnit ke spodnimu okraji diry po sroubu, tzn az ti zacne tect na hlavu, za krk, nebo do oci

Nebo rovnou vypustit a vymenit, ale asi rovnou s guferama pokud chcije, je to stovkova zalezitost, zrovna se mi tu valej jak to maly na razeni, tak to velky na vystup kardanu.

no nevim jestli to budou gufera, bylo mi receno ze je to prace na pul dne, sundat kardan, blablabla a furt mektal neco o simerinkach (nebe semerink, nevim)
tak bud me chtel natahnout nebo mel pravdu
ale urcite nemluvil o stovkovy zalezitosti:-)
v jakejch mistech je ten napousteci sroub?
tak bud me chtel natahnout nebo mel pravdu

ale urcite nemluvil o stovkovy zalezitosti:-)
v jakejch mistech je ten napousteci sroub?
když musíš, tak ..... BMW
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Gufero = simeringdarkeye píše:no nevim jestli to budou gufera... furt mektal neco o simerinkach (nebe semerink, nevim)

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No tak pojem gufera a simeringy uz tady panove vysvetlilidarkeye píše:no nevim jestli to budou gufera, bylo mi receno ze je to prace na pul dne, sundat kardan, blablabla a furt mektal neco o simerinkach (nebe semerink, nevim)
tak bud me chtel natahnout nebo mel pravdu
ale urcite nemluvil o stovkovy zalezitosti:-)
v jakejch mistech je ten napousteci sroub?



No - ja rikam ze gufera, tedy material na toto je stovkova zalezitost...nerikam ze prace je na 20 minut


Ale jestli rika pan mechanik neco jinyho, tak mi na nej dej kontakt a ja mu ty gufera budu klidne prodavat za 10 000, kdyz se mu nelibi cenovka stovkovych radu



Sroub je myslim na pravy strane z boku na skrini, kdyz stojis pod autem ve smeru jizdy....je to velkej imbus, 17tka tusim, takze prehlidne ho jenom slepej se slunecnima brejlema navrch...
Napoveda: vypada stejne jako ten na dne skrine, kterej je naprosto necekane vypustak

Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem, tj. ukon - cigaro - ukon - cigaro... A sundani kardanu, u toho jsem akorat potreboval druhyho, kterej mi zatahoval rucku, kdyz jsem auto zespoda popotahoval po garazi 

E39 535i sedan
Panacek je nakej sikovnej najednouFx píše:Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem, tj. ukon - cigaro - ukon - cigaro... A sundani kardanu, u toho jsem akorat potreboval druhyho, kterej mi zatahoval rucku, kdyz jsem auto zespoda popotahoval po garazi


A odkdy cigaro ? Pravda, ze nejsi tak ortodoxni nekurak, jako nekteri, ale zatim jsem te videl s cigarem jen jednou a jeste k tomu ve stavu vozralym, tak jsi mozna ani nevedel, co delas




- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Musi dolu vyfuk, tepelny kryt nad vyfukem, kardan, ... a pak vse v obracenem poradi zpet.Fx píše:Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Psat mi to sem je nejlepsi cesta k tomu, abych to prehlid. Navic uz jsi to stejne napsal do SZ, ale uplne nejlepsi je zavolat, neb me to debilni tukani do compu uz nebavi. Chtelo by to nejakou sekretarku, nebo comp rozpoznavajici pismenka po hlasu.darkeye píše:kdyz uz bude dole vejfuck tak bych tam rovnou dal jiny svody a tu trubku misto katu (pro Jirku 325)

Zas tak ortodoxni nekurak nejsem, ale je fakt, ze timhle jsem tu narocnost prace jen chtel nejakym zpusobem zduraznit.Jirka325 píše:Panacek je nakej sikovnej najednouFx píše:Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem, tj. ukon - cigaro - ukon - cigaro... A sundani kardanu, u toho jsem akorat potreboval druhyho, kterej mi zatahoval rucku, kdyz jsem auto zespoda popotahoval po garazi![]()
![]()
A odkdy cigaro ? Pravda, ze nejsi tak ortodoxni nekurak, jako nekteri, ale zatim jsem te videl s cigarem jen jednou a jeste k tomu ve stavu vozralym, tak jsi mozna ani nevedel, co delas![]()
![]()
![]()
E39 535i sedan