olej v prevodovce?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

olej v prevodovce?

Příspěvek od darkeye » 23. 10. 2004 13:58

necha se nejakym zpusobem zjistit stav oleje v prevodovce? nedavno jsem si vsiml ze na prevodovce hned jak zacina kardan je to cely pocakany olejem - takze prej simerink, tak jsem to zatim utrel a ted uz je sucho, tak nevim jestli ma jeste vubec co strikat:-)
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 23. 10. 2004 14:15

Vysroubuj napousteci sroub a strc tam prst. Kdyz nenahmatas hladinu oleje, tak hadej co ?
No neni tam :)
Hladinu doplnit ke spodnimu okraji diry po sroubu, tzn az ti zacne tect na hlavu, za krk, nebo do oci :lol: tak tam naper sroub zpatky.
Nebo rovnou vypustit a vymenit, ale asi rovnou s guferama pokud chcije, je to stovkova zalezitost, zrovna se mi tu valej jak to maly na razeni, tak to velky na vystup kardanu. :wink:

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 23. 10. 2004 17:33

no nevim jestli to budou gufera, bylo mi receno ze je to prace na pul dne, sundat kardan, blablabla a furt mektal neco o simerinkach (nebe semerink, nevim)
tak bud me chtel natahnout nebo mel pravdu :-)
ale urcite nemluvil o stovkovy zalezitosti:-)
v jakejch mistech je ten napousteci sroub?
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 23. 10. 2004 18:09

darkeye píše:no nevim jestli to budou gufera... furt mektal neco o simerinkach (nebe semerink, nevim)
Gufero = simering 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 23. 10. 2004 18:11

gufera=simeringy :wink:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 23. 10. 2004 18:11

tak sem zase druhej ... :)

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 23. 10. 2004 23:29

darkeye píše:no nevim jestli to budou gufera, bylo mi receno ze je to prace na pul dne, sundat kardan, blablabla a furt mektal neco o simerinkach (nebe semerink, nevim)
tak bud me chtel natahnout nebo mel pravdu :-)
ale urcite nemluvil o stovkovy zalezitosti:-)
v jakejch mistech je ten napousteci sroub?
No tak pojem gufera a simeringy uz tady panove vysvetlili :lol: :lol: :lol:
No - ja rikam ze gufera, tedy material na toto je stovkova zalezitost...nerikam ze prace je na 20 minut :wink: :twisted:
Ale jestli rika pan mechanik neco jinyho, tak mi na nej dej kontakt a ja mu ty gufera budu klidne prodavat za 10 000, kdyz se mu nelibi cenovka stovkovych radu :lol: :lol: :lol:
Sroub je myslim na pravy strane z boku na skrini, kdyz stojis pod autem ve smeru jizdy....je to velkej imbus, 17tka tusim, takze prehlidne ho jenom slepej se slunecnima brejlema navrch...
Napoveda: vypada stejne jako ten na dne skrine, kterej je naprosto necekane vypustak :lol:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 24. 10. 2004 08:08

Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem, tj. ukon - cigaro - ukon - cigaro... A sundani kardanu, u toho jsem akorat potreboval druhyho, kterej mi zatahoval rucku, kdyz jsem auto zespoda popotahoval po garazi :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 24. 10. 2004 14:17

Fx píše:Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem, tj. ukon - cigaro - ukon - cigaro... A sundani kardanu, u toho jsem akorat potreboval druhyho, kterej mi zatahoval rucku, kdyz jsem auto zespoda popotahoval po garazi :lol:
Panacek je nakej sikovnej najednou :wink: :lol:
A odkdy cigaro ? Pravda, ze nejsi tak ortodoxni nekurak, jako nekteri, ale zatim jsem te videl s cigarem jen jednou a jeste k tomu ve stavu vozralym, tak jsi mozna ani nevedel, co delas :wink: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 24. 10. 2004 15:44

Fx píše:Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem...
Musi dolu vyfuk, tepelny kryt nad vyfukem, kardan, ... a pak vse v obracenem poradi zpet.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 24. 10. 2004 16:42

takze u E30 to vidite na jak dlouho?
jinak 3h je na malomeste pul dne, presne jak bylo receno: sroub-cigarko-sroub atd.. :D :D
kdyz uz bude dole vejfuck tak bych tam rovnou dal jiny svody a tu trubku misto katu (pro Jirku 325)
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 24. 10. 2004 17:32

darkeye píše:kdyz uz bude dole vejfuck tak bych tam rovnou dal jiny svody a tu trubku misto katu (pro Jirku 325)
Psat mi to sem je nejlepsi cesta k tomu, abych to prehlid. Navic uz jsi to stejne napsal do SZ, ale uplne nejlepsi je zavolat, neb me to debilni tukani do compu uz nebavi. Chtelo by to nejakou sekretarku, nebo comp rozpoznavajici pismenka po hlasu. :lol:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 24. 10. 2004 17:48

Jirka325 píše:
Fx píše:Ze by sundani kardanu byla zalezitost na pul dne, o tom nevim... Pretesneni prevodovky bylo aspon u myho peugeota zalezitost tak na 3 hodinky Jirkovym stylem, tj. ukon - cigaro - ukon - cigaro... A sundani kardanu, u toho jsem akorat potreboval druhyho, kterej mi zatahoval rucku, kdyz jsem auto zespoda popotahoval po garazi :lol:
Panacek je nakej sikovnej najednou :wink: :lol:
A odkdy cigaro ? Pravda, ze nejsi tak ortodoxni nekurak, jako nekteri, ale zatim jsem te videl s cigarem jen jednou a jeste k tomu ve stavu vozralym, tak jsi mozna ani nevedel, co delas :wink: :lol: :lol: :lol:
Zas tak ortodoxni nekurak nejsem, ale je fakt, ze timhle jsem tu narocnost prace jen chtel nejakym zpusobem zduraznit.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Milinek
Příspěvky: 45
Registrován: 15. 07. 2008 09:35
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Milinek » 29. 07. 2008 14:57

Může někdo zodpovědně napsat jaký označení má ten simering převodovky na tyčce řazení a na výstupu ke kerdanu? Je to převodovka na 324d děkuji.
BMW 324d 86´

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4294
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 29. 07. 2008 15:02

15x21x5 - mělo by to bejt na všech převodovkách stejný
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět