Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 16. 07. 2008 20:49
Zdravim,
tak dnes jsem uplne nahodou pri bezne kontrole oleje zjistil, ze mam kompletne "utrzeny" motor z drzaku. Naslednou kontrolou cca 100km od domova se ukazalo, ze oba drzaky praskly ve svarech (toho kdo to varil by meli vykastrovat a ruce useknout - viz obr.) a tim si motor "ustlal" na hrebenu rizeni a spokojene tam odpocival. Nevim jak dlouho a kolik km jsem s tim takhle ujel (dle meho odhadu pravy drzak byl zlomen hodne dlouho a ten levy po marnem a vycerpavajicim boji celkem kratce), ale pri bezne jizde se to nijak zasadne neprojevovalo. Nastesti slo vse dobre povolit a ani motor neprotestoval proti nasim snaham ho usadit na puvodni misto, takze po cca 2hod je motor tam kde ma byt. Do teto zkusenosti jsem byl presvedcen, ze s utrzenym motorem lze tak max nouzove nekam dojet...
V.
takhle to vypadalo zespodu
takto motor hajal na hrebenu rizeni
svarec to celkem odflakl...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
T613
- člen E30.cz
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13. 03. 2006 01:07
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
od T613 » 16. 07. 2008 20:53

tak na origo drzaky to moc nevypada
vypda to spis jak slepene sekundakem

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 16. 07. 2008 21:01
vzhledem k tomu, ze pro M50 do E30 kastle jaksi origo drzaky neexistuji tak se musi vzdy "varit"...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
horis
- Slabší duchem
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 29. 09. 2006 12:57
Příspěvek
od horis » 17. 07. 2008 20:30
DVORIS píše:Doporučuji vybrousit styčné plochy na předepsaný úhel a potom svár kořen-hruška

Každý svářeč ví vo co go

... jj, je to tak, také jsem měl svářečák ...

Už je dávno prodadlej
Toho motoru je škoda, jelo to moc hezky, skoro jsem se bál

Třeba to půjde ještě zavařit, na tohle bych si ale netroufl ...

e30 323i

e30 320i

e34 535i

e30 320Ci

e39 528i

e30 325i
-
Macek
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 12. 02. 2003 06:11
- Bydliště: Psáry
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Macek » 17. 07. 2008 21:06
Dobře předimenzovaný sváry
Jsi měl aspoň nízký těžiště

tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 18. 07. 2008 20:57
horis píše:Toho motoru je škoda, jelo to moc hezky, skoro jsem se bál

Třeba to půjde ještě zavařit, na tohle bych si ale netroufl ...

pohrebni reci netreba..., za 2 hodky byl motor na svem miste bez ztraty kvetinky. Nove svarene uz jsem to nefotil, ale ty soucasne svary uz rozhodne neprasknou.
to Dvoris: musim priznat, ze se z toho "plecka" pomalu stava. Bohuzel, nemam na to vubec cas. Letos to dojezdim a pres zimu pujde na renovaci.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 19. 07. 2008 19:59
Vasa píše:horis píše:Toho motoru je škoda, jelo to moc hezky, skoro jsem se bál

Třeba to půjde ještě zavařit, na tohle bych si ale netroufl ...

pohrebni reci netreba..., za 2 hodky byl motor na svem miste bez ztraty kvetinky. Nove svarene uz jsem to nefotil, ale ty soucasne svary uz rozhodne neprasknou.
to Dvoris: musim priznat, ze se z toho "plecka" pomalu stava. Bohuzel, nemam na to vubec cas. Letos to dojezdim a pres zimu pujde na renovaci.
Ale musí se nechat vanu máš krásně suchou-těsnící

-
horis
- Slabší duchem
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 29. 09. 2006 12:57
Příspěvek
od horis » 19. 07. 2008 20:57
Vasa píše:horis píše:Toho motoru je škoda, jelo to moc hezky, skoro jsem se bál

Třeba to půjde ještě zavařit, na tohle bych si ale netroufl ...

pohrebni reci netreba..., za 2 hodky byl motor na svem miste bez ztraty kvetinky. Nove svarene uz jsem to nefotil, ale ty soucasne svary uz rozhodne neprasknou.
Zřejmně dobrej oddíl, ten Vasa ...

No tak tedy gratuluji

e30 323i

e30 320i

e34 535i

e30 320Ci

e39 528i

e30 325i
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 20. 07. 2008 10:52
Ty sváry mi připomínají doby kdy jsem brázdil ulice naší čtvrti na SOBY 20
A i takový sváry by to snad vydržely spíš, než ty tvoje

Hezká práce

-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 21. 07. 2008 10:35
to Tweety:
to bylo trefne prirovnani, ja jsem sice nikdy SOBY 20 nemel, ale par ramu od bicyklu Pionyr (kolegove meho veku urcite vedi o jaky samohyb se jednalo) pode mnou take prasklo...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Exclusive
- Příspěvky: 1056
- Registrován: 27. 07. 2006 11:30
- Bydliště: Břeclav
Příspěvek
od Exclusive » 21. 07. 2008 19:59
Tak ten "lepič kovů" by zasloužil po koulích, v bývalé práci jsem 3 roky svařoval a každý týden nás kontrolovaly ultrazvukem a rentgenem a tohle poslat do světa, tak su bez práce.
To je jak s řidičema, je ŘIDIČ a řidič, a je SVÁŘEČ a svářeč, lepení kovů zdar!!!!!!
-
Gangsta
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 28. 12. 2006 20:38
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od Gangsta » 21. 07. 2008 20:13
Tak vzhledem k tomu, ze to nejsou orig drzaky to mohl povarit kdejakej mamlas a nikdo ho urcite nekontroloval...
Btw: SOB
I je mekke i...

-
Dan 001
- Příspěvky: 321
- Registrován: 15. 02. 2003 03:46
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Dan 001 » 21. 07. 2008 21:57
Vasa píše:vzhledem k tomu, ze pro M50 do E30 kastle jaksi origo drzaky neexistuji tak se musi vzdy "varit"...
Co to je za blbost, pasuji nadherne origo E36 drzaky....

(OO=00=OO)
-
Vune benzinu
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Vune benzinu » 21. 07. 2008 22:15
Exclusive píše:
To je jak s řidičema, je ŘIDIČ a řidič, a je SVÁŘEČ a svářeč, lepení kovů zdar!!!!!!
To nevypada ani na svarece,ale na "kutila"
-
NORMANN
- Příspěvky: 328
- Registrován: 11. 05. 2006 12:20
- Bydliště: Blottendorf
Příspěvek
od NORMANN » 22. 07. 2008 13:42
Vune benzinu píše:Exclusive píše:
To je jak s řidičema, je ŘIDIČ a řidič, a je SVÁŘEČ a svářeč, lepení kovů zdar!!!!!!
To nevypada ani na svarece,ale na "kutila"
Který to vařil dubovými elektrodami.

BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 22. 07. 2008 20:19
Dan 001 píše:
Co to je za blbost, pasuji nadherne origo E36 drzaky....
to jsem nezkousel. Byla by to lepsi alternativa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm