ostré váčky IS

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

ostré váčky IS

Příspěvek od swaczynad » 08. 07. 2008 20:20

tak mi to pořád leží v hlavě, moje bývalé iso jelo celkem dobře... to že mělo omezovač v 7200ot/min bylo pěkné, otázka jestli byl jen posunuty, nebo tam byla i nějaká úprava křivky, hmm nevim, bylo tomu tak už při koupi, přesto mi minulý majitel tvrdil, že je tam ostrá váčka, nikdy neřekl ostré váčky. Teď se otevírá otázka: mohlo tomu tak být? Třeba jen váčka na sací ventily? nebo jen kecy? Měl někdo z vás v IS ostré váčky popř. ostrou váčku??? Dá se někde sehnat?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3545
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Asmodeus » 09. 07. 2008 17:49

Vačky jako vačky. Ne váčky jako pytliky! :wink: :)

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 10. 07. 2008 20:41

Ostré vačice nemám ale mám chip tuning a omezovač zapíná taky na 7200 Ot/min motor M42 :wink: tak myslím že jsi to mohl mít snad podobný
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 11. 07. 2008 21:14

Stenlie píše:Ostré vačice nemám ale mám chip tuning a omezovač zapíná taky na 7200 Ot/min motor M42 :wink: tak myslím že jsi to mohl mít snad podobný
kde jsi dělal chip?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 12. 07. 2008 00:29

Ten chip mě taky zajímá... Údajně jen chip to cucne cca na 150 kobylek... S filtrem a komplet výfukem, případně odlehčeným setrvákem to může být už solidní stádečko (aspoň na 1.8) Btw. Má někdo graf (křivku) průběhu výkonu a hlavně točáku (kolik má série Nm???)...??? To by mě vážně dost zajímalo... :?:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 13. 07. 2008 23:55

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 00:01

WilD píše:Ten chip mě taky zajímá... Údajně jen chip to cucne cca na 150 kobylek...
:lol: :lol: :lol: :lol: fakt jen udajne.... btw udajne videli ufo na vaclavaku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 14. 07. 2008 01:38

Tak třeba z iS E36 garantuje BitPower 154 koní...(jde najít v tabulkách:

http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky

a zrovna bitpoweru docela věřím... Motor to je v podstatě stejnej, takže proč ne...?

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 14. 07. 2008 01:42

2 Hanzz: Naprostá nádhera, děkuju... :)

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 01:47

WilD píše:Tak třeba z iS E36 garantuje BitPower 154 koní...(jde najít v tabulkách:

http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky

a zrovna bitpoweru docela věřím... Motor to je v podstatě stejnej, takže proč ne...?
az na to, ze v e36 ma is 103 kW, motor je M44 a ma uplne jinou RJ...

z atmosfery dostat vic jak 10% bez dalsich uprav jen cipem je nadprirozena vec... ale jen vic takovejch, i chip firmy potrebuji z neceho zit

kdyz si to spocitas, tak u e36 pisou presne 154 prave proto, ze je to serie + 10%... a i to je spis zbozny prani nez realita
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stenlie
Příspěvky: 418
Registrován: 05. 05. 2007 20:52
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Stenlie » 14. 07. 2008 18:24

Ahoj auto jsem nachipovaný už koupil je to prý nachipovaný ještě z německa takže moc neporadím jen vím že mě původní majitel docela varoval že to je pěkná mrcha to auto. je tam difer 3.25 a prý to dokáže bez problému přetočit rychloměr .... motor na to určitě má ale najel jsem s tím jen cca 50 km a až takhle to vytestovaný ještě nemám ... to by musel posoudit nějakej člověk co is měl nebo v něm jel .... zajmalo by mě jak by dopadlo na brzdě
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 18. 07. 2008 21:53

No, na dálnici je pořád lepší 3,25 diferák, než 4,10 (ale prej samosvor :twisted: ), při 160 točím nějak 4500, což už není úsporná jízda :? , přemýšlím...: nevíte někdo, na kolik by mohl vyjít šestikvalt? Asi možná větší pálka než jsem dal za auto (koupeno za 30000), co?

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Odpovědět