myslis ze je E36 min bezpecna nez e30?Helldiver píše:Konecne nejaka plodna debata:))) A 300km by som si najradsej presiel v E32 735i, pokial sa pohybujeme v autach cenovej hladiny E30, E36 je sice pohodlnejsia ako E30, ale pravdupovediac by som sa v tom trochu bal buracky.
Ceny E30
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: 04. 06. 2008 21:46
- Bydliště: Břeclav
Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?BOOST píše:Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku.Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění.
A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni.
Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky.
![]()
![]()
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Že váháš,já ji mám takyna ježdění denně do práce,Kaufu,...,ale snažím se ji udržet v takovém stavu aby až ji po mně někdo zdědí byla zachranitelnáGabo píše:Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?BOOST píše:Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku.Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění.
A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni.
Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky.
![]()
![]()


Jinak když polemizujete čím ujet 300km,jsem typ člověka kterýmu je to celkem jedno
700km v M10 na jeden zátah-pohodička,rychlost kolem 130km/h,kávička v termosce,příjemná hudba

To samý s Isem to už jme i trochu divočili

No a Praha a zpět v Citro AX 1,1 po dálnici durch 160km/h-dva dny jsem se léčil

Já se ji do toho stavu snažim dosat. Řikam si, že když to zgenerálkuju nějak zgruntu, tak pak budu mít 50 000 km pokoj od akuních výměn dílů snad.DVORIS píše:Že váháš,já ji mám takyna ježdění denně do práce,Kaufu,...,ale snažím se ji udržet v takovém stavu aby až ji po mně někdo zdědí byla zachranitelnáGabo píše:Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?BOOST píše:Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku.Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění.
A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni.
Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jinak když polemizujete čím ujet 300km,jsem typ člověka kterýmu je to celkem jedno
700km v M10 na jeden zátah-pohodička,rychlost kolem 130km/h,kávička v termosce,příjemná hudba![]()
To samý s Isem to už jme i trochu divočili![]()
No a Praha a zpět v Citro AX 1,1 po dálnici durch 160km/h-dva dny jsem se léčil
Jinak 250 km na jeden zátah ve škodě 120 - záda bolavý ještě 3 dni. 300 km v E30 2,5 - akorát lehký protažení hrbu po 250 km

EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Rozhodne vim z vlastni zkusenosti, ze ujet 300km se Skodou 100 se neda s nicim srovnat...
Takze zlata E30 na denni jezdeni. A vsichni Ti co rikaji, ze nicim jinym nez E46 a vyse by uz nikam nejeli at slezou z oblaku a trochu se zamysli. Zeptejte treba v Nemecku starsich Euroobcanu kolik nalitali kilometru pred 20ti lety ve svych E30 po dalnicich a pripadali si jako polobozi proti chudakum ve VW, Opelu apd. Nevim, mozna to je tim, ze nemerim a nevazim nejvic, ale pri lonske ceste do Chorvatska (cca 1200km) temer na jeden zatah jsem z auta vylezl se stejnymi pocity unavy jako ze sefovi 760 pri cestach do Italie.
PS: asi nejsem tak narocnej...

Takze zlata E30 na denni jezdeni. A vsichni Ti co rikaji, ze nicim jinym nez E46 a vyse by uz nikam nejeli at slezou z oblaku a trochu se zamysli. Zeptejte treba v Nemecku starsich Euroobcanu kolik nalitali kilometru pred 20ti lety ve svych E30 po dalnicich a pripadali si jako polobozi proti chudakum ve VW, Opelu apd. Nevim, mozna to je tim, ze nemerim a nevazim nejvic, ale pri lonske ceste do Chorvatska (cca 1200km) temer na jeden zatah jsem z auta vylezl se stejnymi pocity unavy jako ze sefovi 760 pri cestach do Italie.
PS: asi nejsem tak narocnej...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu.Gabo píše: Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
pridavam se. bez trici ani ranuBOOST píše:JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu.Gabo píše: Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?![]()
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
jestli ted dam do kupy iso tak na zimua si koupimDVORIS píše:Nejlepší je mít minimálně 2 E30marlin píše:pridavam se. bez trici ani ranuBOOST píše: JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu.![]()
aby jim nebylo smutno

BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no hlavne kdyz se kouknu do techniky, nejvic problemu maji majitele isekaula píše:M20: častěji měnit rozvody (ikdyž ruku na srdce, kdo je měnil víc jak jednou, dvakrát), vymezování vůle ventilů (ikdyž práce asi na 2hodky). Štelovnání předstihu? Regulace volnoběhu? V technice jsem se aspon jednou setkal s tim, že prask koník.
M42: max jednou vyměnit rozvody, to je celé. Jinak sem se nesetka s nějakýma problémama okolo těchto motorů. Pokud to někomu cvaká tak asi hodně kašlal na oilservice
Argumentovat, že má auto lepší zvuk pro mě není argumenta to nemůžu říct, že by se mi zvuk isa nelíbil.
Na 300km bych bral normálně iso. Nevidím jedinej důvod brát m20b20, hlavně at mi nikdo neříká, že by 300km poslouchal motor

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
Hm, tak to jsem rád, že tu zase nejsem taková socka, jak jsem si o sobě myslel. Od cca. 20 let věku jsem si pořizoval vozy 1000MB a š100 a odjezdil je. Můj roční nájezd je 60-70 tis. km a to ten vůz tak akorát vydržel. Náklady byly až komicky nízké - cena vozu tříciferná, nejmenší povinné ručení, náhradní díly za cenu blížící se nule, palivo plyn za 11,90, olej za 40 Kč/l... Největší problém byl vždycky v přendání LPG systému a měkká sedla ventilů. Mě ty vozy prostě bavily! Služebně jsem jezdil Nissanem Micra, š Felicia, Octavia TDi apod., ale vždycky jsem se těšil, až si přesednu do svého automobilu. Trápila mě vysoká poruchovost, všechno se neustále opakovalo, cívky, rozdělovače, převodovky, stěrače, roztržená přední náprava na tři kusy, náhony tachometru, koroze že vypadávají skla za jízdy... Jediný další vůz, který mě opravdu bavil, byla T613-3, který jsem ovšem neuživil. A Moskvič, který jsem měl ovšem jenom 1 den, než mi ho ukradli, a v něm byl letecký motor.
Vzhledem k tomu, že mým základním požadavkem na automobil byl motor uložený podélně a pohon zadních kol, nebylo pro moc typů na výběr. Navíc ze zásady jezdím vozem, který má minimální hodnotu. Tak jsem se už smířil s tím, že budu kilem jezdit až do smrti a chtěl se předzásobit. No a pak jsem uviděl na prodej BMW v Berlíně, a koupil ho. (Škodovek se teď zbavuji.) Mám ho na běžné každodenní použití jako normální automobil a hodlám ho mít 10 let, najet na něm 500 - 600 tisíc a sešrotovat jej. To mi bude 40 let, koupím E36 taky najeto kolem 150 tisíc od německého důchodce, a udělat s ním to samé. To mi bude už 50 let, tak koupím E46 a to budu mít asi až do smrti. Vždycky se chci strefit, aby to byl starý typ, který nikdo nechce, kterého se všichni zbavují, abych se časově strefil do nejmenší ceny a zároveň ještě dostatečně široké nabídky ND. Také vyžaduji kazetový přehrávač, nabízel se tuším do r. 2002 (?).
Jet kilem 300 km není žádné drama, běžně jsem jezdil tisícikilometrové trasy.
Mám svou E30 rád. Potřebuji vůz, o který se prostě mohu opřít. Dám jí pečlivou údržbu a vyžaduji spolehlivý, cenově přijatelný a příjemný provoz. Dokonce si občas vymýšlím trasy, jenom abych se mohl projet, abych mohl řídit. Automobil je pro mě jako živoucí zvíře, kterého se stávám integrální součástí. Baví mě jej udržovat, měnit olej, mýt a leštit, dělat jej lepším (nesnáším tuzing). Je to prostě vášeň.
Také jsem dneska udělal jednu velikou chybu, totiž svezl se s 325i a učil objev, totiž že to jede jako bejk. No a teď mám problém - chci ten motor do svého vozu taky. Neměl jsem to dělat...
Navíc, dámy prominou, ale jako svobodný pán kladu důraz na funkci vozu, která činí ženy povolnějšími (...), což š100 neplní, ale BMW ano. Tu noc, co jsem si přivezl E30, jsem se na večeři stavil v okresním městě a 16-18 leté dívky mi začaly samy u diskotéky nastupovat do vozu, což se mi předtím nestalo. Pouze jeden další typ automobilu má tuto funkci zabudovánu, a to tento: http://volny.cz/lippc
Vzhledem k tomu, že mým základním požadavkem na automobil byl motor uložený podélně a pohon zadních kol, nebylo pro moc typů na výběr. Navíc ze zásady jezdím vozem, který má minimální hodnotu. Tak jsem se už smířil s tím, že budu kilem jezdit až do smrti a chtěl se předzásobit. No a pak jsem uviděl na prodej BMW v Berlíně, a koupil ho. (Škodovek se teď zbavuji.) Mám ho na běžné každodenní použití jako normální automobil a hodlám ho mít 10 let, najet na něm 500 - 600 tisíc a sešrotovat jej. To mi bude 40 let, koupím E36 taky najeto kolem 150 tisíc od německého důchodce, a udělat s ním to samé. To mi bude už 50 let, tak koupím E46 a to budu mít asi až do smrti. Vždycky se chci strefit, aby to byl starý typ, který nikdo nechce, kterého se všichni zbavují, abych se časově strefil do nejmenší ceny a zároveň ještě dostatečně široké nabídky ND. Také vyžaduji kazetový přehrávač, nabízel se tuším do r. 2002 (?).
Jet kilem 300 km není žádné drama, běžně jsem jezdil tisícikilometrové trasy.
Mám svou E30 rád. Potřebuji vůz, o který se prostě mohu opřít. Dám jí pečlivou údržbu a vyžaduji spolehlivý, cenově přijatelný a příjemný provoz. Dokonce si občas vymýšlím trasy, jenom abych se mohl projet, abych mohl řídit. Automobil je pro mě jako živoucí zvíře, kterého se stávám integrální součástí. Baví mě jej udržovat, měnit olej, mýt a leštit, dělat jej lepším (nesnáším tuzing). Je to prostě vášeň.
Také jsem dneska udělal jednu velikou chybu, totiž svezl se s 325i a učil objev, totiž že to jede jako bejk. No a teď mám problém - chci ten motor do svého vozu taky. Neměl jsem to dělat...
Navíc, dámy prominou, ale jako svobodný pán kladu důraz na funkci vozu, která činí ženy povolnějšími (...), což š100 neplní, ale BMW ano. Tu noc, co jsem si přivezl E30, jsem se na večeři stavil v okresním městě a 16-18 leté dívky mi začaly samy u diskotéky nastupovat do vozu, což se mi předtím nestalo. Pouze jeden další typ automobilu má tuto funkci zabudovánu, a to tento: http://volny.cz/lippc
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no ono hlavne mozno cakaju nejakeho starsieho pana v baliku a ne mladasa v starom pekaciHelldiver píše:Na ktorej diskoteke to bolo? Lebo toto sa mi este nestalo jak s E30 tak s E34:))) Mozno je to tym ze som z vacsieho mesta a pipky ocakavaju rovno nove s-kove mercedesy

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220