Ceny E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
rideeverything
Příspěvky: 23
Registrován: 04. 06. 2008 21:46
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od rideeverything » 23. 06. 2008 16:35

Helldiver píše:Konecne nejaka plodna debata:))) A 300km by som si najradsej presiel v E32 735i, pokial sa pohybujeme v autach cenovej hladiny E30, E36 je sice pohodlnejsia ako E30, ale pravdupovediac by som sa v tom trochu bal buracky.
myslis ze je E36 min bezpecna nez e30?

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 23. 06. 2008 17:04

Samozrejme ze to s odpojenou lambdou zere viac... Inac som nepisal ze E36 je min bezpecna ako E30 (Aj by ma to nejak strasne neprekvapilo ked mala horsi crashtest ako VW chrobak, golf 2, alebo mercedes 190 z roku 1982...), ale ze taka E32 je podstatne bezpecnejsi voz.
E30 325i
E34 535i

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 06. 2008 20:32

BOOST píše:Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku. :lol: Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění. :twisted: A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni. :twisted: Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky. :twisted: :lol: 8)
Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 23. 06. 2008 20:39

Gabo píše:
BOOST píše:Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku. :lol: Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění. :twisted: A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni. :twisted: Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky. :twisted: :lol: 8)
Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?
Že váháš,já ji mám takyna ježdění denně do práce,Kaufu,...,ale snažím se ji udržet v takovém stavu aby až ji po mně někdo zdědí byla zachranitelná :) :wink:

Jinak když polemizujete čím ujet 300km,jsem typ člověka kterýmu je to celkem jedno
700km v M10 na jeden zátah-pohodička,rychlost kolem 130km/h,kávička v termosce,příjemná hudba :P
To samý s Isem to už jme i trochu divočili :P
No a Praha a zpět v Citro AX 1,1 po dálnici durch 160km/h-dva dny jsem se léčil :lol:
Obrázek

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 06. 2008 20:52

DVORIS píše:
Gabo píše:
BOOST píše:Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku. :lol: Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění. :twisted: A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni. :twisted: Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky. :twisted: :lol: 8)
Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?
Že váháš,já ji mám takyna ježdění denně do práce,Kaufu,...,ale snažím se ji udržet v takovém stavu aby až ji po mně někdo zdědí byla zachranitelná :) :wink:

Jinak když polemizujete čím ujet 300km,jsem typ člověka kterýmu je to celkem jedno
700km v M10 na jeden zátah-pohodička,rychlost kolem 130km/h,kávička v termosce,příjemná hudba :P
To samý s Isem to už jme i trochu divočili :P
No a Praha a zpět v Citro AX 1,1 po dálnici durch 160km/h-dva dny jsem se léčil :lol:
Já se ji do toho stavu snažim dosat. Řikam si, že když to zgenerálkuju nějak zgruntu, tak pak budu mít 50 000 km pokoj od akuních výměn dílů snad.

Jinak 250 km na jeden zátah ve škodě 120 - záda bolavý ještě 3 dni. 300 km v E30 2,5 - akorát lehký protažení hrbu po 250 km 8)
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 23. 06. 2008 20:53

Rozhodne vim z vlastni zkusenosti, ze ujet 300km se Skodou 100 se neda s nicim srovnat... :lol:
Takze zlata E30 na denni jezdeni. A vsichni Ti co rikaji, ze nicim jinym nez E46 a vyse by uz nikam nejeli at slezou z oblaku a trochu se zamysli. Zeptejte treba v Nemecku starsich Euroobcanu kolik nalitali kilometru pred 20ti lety ve svych E30 po dalnicich a pripadali si jako polobozi proti chudakum ve VW, Opelu apd. Nevim, mozna to je tim, ze nemerim a nevazim nejvic, ale pri lonske ceste do Chorvatska (cca 1200km) temer na jeden zatah jsem z auta vylezl se stejnymi pocity unavy jako ze sefovi 760 pri cestach do Italie.
PS: asi nejsem tak narocnej...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 23. 06. 2008 21:04

Tak to jsi teď urazil Š100,já měl Š1000MB De Luxe a to byl kočár k pohledání :lol: a nejmenší nejsem,spíš takovej tělnatej :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 06. 2008 21:21

Gabo píše: Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?
JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu. :wink: :twisted:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 06. 2008 21:36

BOOST píše:
Gabo píše: Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?
JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu. :wink: :twisted:
pridavam se. bez trici ani ranu
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 23. 06. 2008 21:59

marlin píše:
BOOST píše:
Gabo píše: Takže když mám E30 na denní ježdění do práce, tak jsem blázen?
JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu. :wink: :twisted:
pridavam se. bez trici ani ranu
Nejlepší je mít minimálně 2 E30 :twisted: aby jim nebylo smutno :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 06. 2008 22:01

DVORIS píše:
marlin píše:
BOOST píše: JJ, stejnej jako já a ještě pár ostatních z klubu. :wink: :twisted:
pridavam se. bez trici ani ranu
Nejlepší je mít minimálně 2 E30 :twisted: aby jim nebylo smutno :lol:
jestli ted dam do kupy iso tak na zimua si koupim :lol:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 23. 06. 2008 22:02

Uděláš dobře :P :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 06. 2008 23:02

aula píše:M20: častěji měnit rozvody (ikdyž ruku na srdce, kdo je měnil víc jak jednou, dvakrát), vymezování vůle ventilů (ikdyž práce asi na 2hodky). Štelovnání předstihu? Regulace volnoběhu? V technice jsem se aspon jednou setkal s tim, že prask koník.

M42: max jednou vyměnit rozvody, to je celé. Jinak sem se nesetka s nějakýma problémama okolo těchto motorů. Pokud to někomu cvaká tak asi hodně kašlal na oilservice :-)

Argumentovat, že má auto lepší zvuk pro mě není argument :-) a to nemůžu říct, že by se mi zvuk isa nelíbil.

Na 300km bych bral normálně iso. Nevidím jedinej důvod brát m20b20, hlavně at mi nikdo neříká, že by 300km poslouchal motor :lol:
no hlavne kdyz se kouknu do techniky, nejvic problemu maji majitele isek :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Danster
sponzor E30.cz
Příspěvky: 667
Registrován: 12. 08. 2006 10:12
Bydliště: Rokycany u Plzně

Příspěvek od Danster » 24. 06. 2008 09:40

Asi jsem další blázen kterej jezdí z E30 každej den kromě zimy :lol: a krom toho na delší cesty jezdim radši z E30 :oops:
ex E30 318iS 90", ex E30 318i M40 88", ex E30 318i M40 89"

Uživatelský avatar
Kroci
Příspěvky: 3047
Registrován: 30. 01. 2008 19:04
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kroci » 24. 06. 2008 10:09

taky tu svou kociruju kazdej den ... je to jak droga :D
E30 316i M40 Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 24. 06. 2008 10:25

A ja rozmyslam nad tym ze si kupim zasa E30 ako auto na jazdenie po meste:) A bude to M10 eldzitronik a motor kompletne upraveny na bioethanol, jak sa tu zacne ponukat niekedy to palivo, tak idem do toho 8) . Pokial sa tu ponukat nezacne tak mam druhu alternativu este:))
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 24. 06. 2008 21:55

Hm, tak to jsem rád, že tu zase nejsem taková socka, jak jsem si o sobě myslel. Od cca. 20 let věku jsem si pořizoval vozy 1000MB a š100 a odjezdil je. Můj roční nájezd je 60-70 tis. km a to ten vůz tak akorát vydržel. Náklady byly až komicky nízké - cena vozu tříciferná, nejmenší povinné ručení, náhradní díly za cenu blížící se nule, palivo plyn za 11,90, olej za 40 Kč/l... Největší problém byl vždycky v přendání LPG systému a měkká sedla ventilů. Mě ty vozy prostě bavily! Služebně jsem jezdil Nissanem Micra, š Felicia, Octavia TDi apod., ale vždycky jsem se těšil, až si přesednu do svého automobilu. Trápila mě vysoká poruchovost, všechno se neustále opakovalo, cívky, rozdělovače, převodovky, stěrače, roztržená přední náprava na tři kusy, náhony tachometru, koroze že vypadávají skla za jízdy... Jediný další vůz, který mě opravdu bavil, byla T613-3, který jsem ovšem neuživil. A Moskvič, který jsem měl ovšem jenom 1 den, než mi ho ukradli, a v něm byl letecký motor.

Vzhledem k tomu, že mým základním požadavkem na automobil byl motor uložený podélně a pohon zadních kol, nebylo pro moc typů na výběr. Navíc ze zásady jezdím vozem, který má minimální hodnotu. Tak jsem se už smířil s tím, že budu kilem jezdit až do smrti a chtěl se předzásobit. No a pak jsem uviděl na prodej BMW v Berlíně, a koupil ho. (Škodovek se teď zbavuji.) Mám ho na běžné každodenní použití jako normální automobil a hodlám ho mít 10 let, najet na něm 500 - 600 tisíc a sešrotovat jej. To mi bude 40 let, koupím E36 taky najeto kolem 150 tisíc od německého důchodce, a udělat s ním to samé. To mi bude už 50 let, tak koupím E46 a to budu mít asi až do smrti. Vždycky se chci strefit, aby to byl starý typ, který nikdo nechce, kterého se všichni zbavují, abych se časově strefil do nejmenší ceny a zároveň ještě dostatečně široké nabídky ND. Také vyžaduji kazetový přehrávač, nabízel se tuším do r. 2002 (?).

Jet kilem 300 km není žádné drama, běžně jsem jezdil tisícikilometrové trasy.

Mám svou E30 rád. Potřebuji vůz, o který se prostě mohu opřít. Dám jí pečlivou údržbu a vyžaduji spolehlivý, cenově přijatelný a příjemný provoz. Dokonce si občas vymýšlím trasy, jenom abych se mohl projet, abych mohl řídit. Automobil je pro mě jako živoucí zvíře, kterého se stávám integrální součástí. Baví mě jej udržovat, měnit olej, mýt a leštit, dělat jej lepším (nesnáším tuzing). Je to prostě vášeň.

Také jsem dneska udělal jednu velikou chybu, totiž svezl se s 325i a učil objev, totiž že to jede jako bejk. No a teď mám problém - chci ten motor do svého vozu taky. Neměl jsem to dělat...

Navíc, dámy prominou, ale jako svobodný pán kladu důraz na funkci vozu, která činí ženy povolnějšími (...), což š100 neplní, ale BMW ano. Tu noc, co jsem si přivezl E30, jsem se na večeři stavil v okresním městě a 16-18 leté dívky mi začaly samy u diskotéky nastupovat do vozu, což se mi předtím nestalo. Pouze jeden další typ automobilu má tuto funkci zabudovánu, a to tento: http://volny.cz/lippc

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 25. 06. 2008 12:06

Na ktorej diskoteke to bolo? Lebo toto sa mi este nestalo jak s E30 tak s E34:))) Mozno je to tym ze som z vacsieho mesta a pipky ocakavaju rovno nove s-kove mercedesy :lol:
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 06. 2008 13:29

Helldiver píše:Na ktorej diskoteke to bolo? Lebo toto sa mi este nestalo jak s E30 tak s E34:))) Mozno je to tym ze som z vacsieho mesta a pipky ocakavaju rovno nove s-kove mercedesy :lol:
no ono hlavne mozno cakaju nejakeho starsieho pana v baliku a ne mladasa v starom pekaci :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 25. 06. 2008 13:32

A v com je lepsi starsi pan v starom pekaci od mladasa v starom pekaci? :lol:
E30 325i
E34 535i

Odpovědět