Příspěvek
od Hanis » 15. 06. 2008 17:24
Možný je všechno. Jak už jsem psal je to termostat na výhřev klapky, když to odpojíš nebo dáš někam jinam než do airboxu je to vždy horší. Většina tunerů co nahrazuje origo filtr nějakým sportovním kloboukem to buď někam přidrátuje nebo propojí trubičkou. Výsledek je následující propojení má za následek trvalý výhřev klapky což při sání teplého vzduchu třeba v létě je pro výkon motoru spíš nevýhoda a nepatrný výkon dolů. Naopak pohození někde v motorovém prostoru má zase nevýhodu v tom, že se motorový prostor zahřeje a může se přerušit vyhřívání klapky třeba v zimním období kdy je naopak potřeba klapku vyhřívat aby se v sání pak následně nesráželo palivo což zase znamená nepatrný výkon dolů.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou