Pomoc s identifikací dílu - E34

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
mr.bouchac
Příspěvky: 311
Registrován: 08. 11. 2004 21:42
Bydliště: FM-city

Pomoc s identifikací dílu - E34

Příspěvek od mr.bouchac » 15. 06. 2008 16:43

Tak jsem dneska okukoval tu mou popraskou hadici od sání a pod ní jsem objevil nějaké dvě hadice zapojene do nějakého udělátka, to má na konci takovou přírubu ze které leze měděná trubička a je tam dírka jakoby pro šroubek takže to vypadá že by to mělo být někde přišroubováno.

ještě dodám že je na tom napsane wahler a motor by měl být m50ka (2,5 s vanosem)

Otázka je co to je a pokud to má být někde zadělané tak kde? Foto snad napoví.

Obrázek

Obrázek
mr.bouchac

mr.bouchac
Příspěvky: 311
Registrován: 08. 11. 2004 21:42
Bydliště: FM-city

Příspěvek od mr.bouchac » 15. 06. 2008 16:45

jinak ja to tipuju na nějaký termoventil který podle teploty na tom měděnném bazmeku bude buď otvírat nebo zavírat ventil mezi těma hadicema.
mr.bouchac

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 06. 2008 16:50

Je to termostat regulující vyhřívání škrtící klapky v závislosti na teplotě nasávaného vzduchu. Pripevněn je na tělese airboxu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

mr.bouchac
Příspěvky: 311
Registrován: 08. 11. 2004 21:42
Bydliště: FM-city

Příspěvek od mr.bouchac » 15. 06. 2008 17:13

je možné že by byl odpojen záměrně? přineslo by to něco motoru? nebo spíš naopak?
mr.bouchac

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 06. 2008 17:24

Možný je všechno. Jak už jsem psal je to termostat na výhřev klapky, když to odpojíš nebo dáš někam jinam než do airboxu je to vždy horší. Většina tunerů co nahrazuje origo filtr nějakým sportovním kloboukem to buď někam přidrátuje nebo propojí trubičkou. Výsledek je následující propojení má za následek trvalý výhřev klapky což při sání teplého vzduchu třeba v létě je pro výkon motoru spíš nevýhoda a nepatrný výkon dolů. Naopak pohození někde v motorovém prostoru má zase nevýhodu v tom, že se motorový prostor zahřeje a může se přerušit vyhřívání klapky třeba v zimním období kdy je naopak potřeba klapku vyhřívat aby se v sání pak následně nesráželo palivo což zase znamená nepatrný výkon dolů.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

mr.bouchac
Příspěvky: 311
Registrován: 08. 11. 2004 21:42
Bydliště: FM-city

Příspěvek od mr.bouchac » 15. 06. 2008 17:53

díky za informace. radeji to zapojím. nemám žádnou tuning káru ale jen pohodlný vůz ;)
mr.bouchac

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 06. 2008 18:27

... rozumný řešení
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět