BMW Turbosteamer

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

BMW Turbosteamer

Příspěvek od Uli_d » 11. 06. 2008 13:24

Cago,
neslyseli ste o tom neco - nemate nekdo speha v Mnichove ;-))) - celkem by me zajimaly naky detaily - obecnej princip ziskavani tepla z vyfuku na pohon parni turbiny je jasnej, par clanku jsem nasel, ale zajimalo by me co to udela s motorem - schlazeni vyfukovych plynu, pokles tlaku, hlucnost, jak je resenej rozdil otacek motoru a turbiny ... atd. Zabyvame se tim ve skole, a pisu na to nejakou praci, takze kazdej relevatni nazor a informace budou vitany.

Co vy na to?

Dik

Uživatelský avatar
Maaaniak
Příspěvky: 163
Registrován: 27. 03. 2008 07:29

Příspěvek od Maaaniak » 12. 06. 2008 13:56

Eště jsem o tom neslyšel.

Stále se modlím za řadový šestiválec :D

BTW: Zkusim zašmátrat
Ex 316i Touring, Ex 325i Touring, 330d HAS COME !!!
Teď už vím, že ... OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ !!!
--------------------------------------------------------
Obrázek

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 12. 06. 2008 15:29

to už je asi rok co takhle zpráva probleskla světem...
dočasný konec BMW :-(

kure_melancholik
Příspěvky: 17
Registrován: 10. 02. 2007 11:54

Příspěvek od kure_melancholik » 13. 06. 2008 11:54

Mně by spíš zajímal poměr přidaný výkon/hmotnost. Navíc jak bude dopadat ten tlakový parní okruh při havárijích. Protže představa že mi v autě pod podlahou někd ekoluje stlačená přehřtá páre mně moc netěší hlavně ve chvíli kdy začne unikat.

Odpovědět