Nový výfuk
-
Beton
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 730
- Registrován: 17. 11. 2006 12:23
- Bydliště: Hovorčovice tel. 777344847
Nový výfuk
Budu kupovat nový tlumič výfuku na 325ix. Prosím o vaše rady, názory a doporučení kde nakoupit a od jakého výrobce. Předem díky.
Tam kde končí zadohrab, já teprve začínám 325iX
No hlavne ne napodobeniny z polska, to je tragedie a nepasuje 
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
-
Hellraiser
- Příspěvky: 376
- Registrován: 21. 01. 2007 11:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem prodejce, jen jsem nedavno taky shanel vyfuk a tohle mi poslal majitel jednoho eshopu na muj dotaz.
výrobci koncového dílu:
Bosal - Belgie, vyráběno v ČR
Asmet - PL, špičkový výrobce, např. prvovýroba pro Citroen
Polmostrów - PL
Eberspeacher - N, prvovýroba pro BMW - není námi dodáván
Asso - I - není námi dodáván
Arvin/Tesh - není námi dodáván pro cenu
Walker/Fonos - není námi dodáván pro cenu
Rozdíl uvedených výrobců:
Polmostrów - jednoplášťový, strojová technologie výroby, výhodný poměr kvalita/cena, některé trubky vnitřního systému tlumiče nemusí být pohliníkované (tento výrobce je u nás nejčastěji záměrně vydáván za dvouplášťový, jiné výrobce nebo je různě komoleno jméno výrobce - značka P na plášti), vnitřní systém je blízký původním dílům
Asmet - jednoplášťový, špičková technologie materiálů a výroby
Bosal - dvouplášťový (poloviční tloušťka plechů - jedná se pouze o plechy obvodu tlumiče, ne o čela), špičková technologie materiálů a výroby, velmi zjednodušený vnitřní systém tlumiče
Asso - není dodáván pro svou cenu (vyšší než Bosal) a kvalitu (nižší kvalita zpracování a vnitřního systému tlumiče)
Výrobci s velkým podílem ruční výroby (Izawit - PL, Marix - PL, Ferroz - N...) tento díl nevyrábí nebo je nedodáváme pro nižší kvalitu.
výrobci koncového dílu:
Bosal - Belgie, vyráběno v ČR
Asmet - PL, špičkový výrobce, např. prvovýroba pro Citroen
Polmostrów - PL
Eberspeacher - N, prvovýroba pro BMW - není námi dodáván
Asso - I - není námi dodáván
Arvin/Tesh - není námi dodáván pro cenu
Walker/Fonos - není námi dodáván pro cenu
Rozdíl uvedených výrobců:
Polmostrów - jednoplášťový, strojová technologie výroby, výhodný poměr kvalita/cena, některé trubky vnitřního systému tlumiče nemusí být pohliníkované (tento výrobce je u nás nejčastěji záměrně vydáván za dvouplášťový, jiné výrobce nebo je různě komoleno jméno výrobce - značka P na plášti), vnitřní systém je blízký původním dílům
Asmet - jednoplášťový, špičková technologie materiálů a výroby
Bosal - dvouplášťový (poloviční tloušťka plechů - jedná se pouze o plechy obvodu tlumiče, ne o čela), špičková technologie materiálů a výroby, velmi zjednodušený vnitřní systém tlumiče
Asso - není dodáván pro svou cenu (vyšší než Bosal) a kvalitu (nižší kvalita zpracování a vnitřního systému tlumiče)
Výrobci s velkým podílem ruční výroby (Izawit - PL, Marix - PL, Ferroz - N...) tento díl nevyrábí nebo je nedodáváme pro nižší kvalitu.
-
Hellraiser
- Příspěvky: 376
- Registrován: 21. 01. 2007 11:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
presne tak..hlavne ta jedna musi byt na zacatku rozsirena aspon tak na delku 5-10cm..coz u toho polaka je tak 1cm a nejde to tam bez upravy nacpat.. mam ho na ixu..stal asi 2 litry a fakt nebratBeton píše:Ten polskej jsem měl v ruce, měl menší velikost obalu tlumiče a trubky taky nic moc vytvarovaný.Iwan píše:No hlavne ne napodobeniny z polska, to je tragedie a nepasuje
5er
