přetěsnění motoru

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HerrFlick
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 01. 2007 13:21
Bydliště: Oldřišov

přetěsnění motoru

Příspěvek od HerrFlick » 26. 12. 2007 15:46

Zravím.Na kolik tak vyjde u šikvného mechanika přetěsnit motor.
To live is to die...

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 26. 12. 2007 16:19

Zalezi co myslis tim pretesnit.
Prodava se pretesnovaci sada, ale ta obsahuje i tesneni pod hlavu, pod sani, pod vejfuk......
Urcite myslis pretesnit prsa, vanu, viko a mozna gufera na kliku. Tohle vyjde tak do 1500. Ja si treba prsa vystrihuju sam, gufera kupuju v SKF (vyjdou o dost levnejc nez origo v BMW) a na vanu a ventil. viko druhovyrobu a taky nou problem.

A ted uz jen zalezi kolik si kde vezmou za praci, ale jelikoz je to docela voser, tak to nebude za par kacek. :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 27. 12. 2007 00:36

Tak neviem ale len sada tesnenia hlavy vyjde na dobre 3-4K pre motor M20B25...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
HerrFlick
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 01. 2007 13:21
Bydliště: Oldřišov

Příspěvek od HerrFlick » 27. 12. 2007 10:42

mam 320i
To live is to die...

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 27. 12. 2007 10:48

Helldiver píše:Tak neviem ale len sada tesnenia hlavy vyjde na dobre 3-4K pre motor M20B25...
v elitu maj tesneni pod hlavu za 400kc :D ale jinak goetze sezenes kolem 1200,-

a ne vzdy se vyplati kupovat celou sadu..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 27. 12. 2007 11:59

Helldiver píše:Tak neviem ale len sada tesnenia hlavy vyjde na dobre 3-4K pre motor M20B25...
Taky sem psal, ze zalezi co chce pretesnovat komplet i s shlavou sanim a vejfukem, nebo jen tam kde casto tece olej - prsa vana viko simeringy. To potom vyjde do 1500 matros.

A jako myslis jen tesneni pod hlavu nebo i s vejfukem, sanim a ventilovym vikem? Ale i tak to je max 3k
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 27. 12. 2007 12:03

Myslim, komplet tesnenie pod hlavu, ventildekel (inac len to samotne som kupoval za 400kc ked som nastavoval ventily, samozrejme ziaden smejd, tusim goetze alebo elring), sediel ventilov, potom su tam este asi enjake gufera na vacku, proste cela taka sada, co sa musi kupit ked sa ide repasovat hlava - ale tak to je asi zbytocne ak sa riesi len netesnost motora a inak je v cajku...

Iwan: mne to praveze prijde vyhodnejsie, budem robit na mojej 325i repas hlavy lebo mam pocit ze podfukuju ventily a kompresia neni dobra, ale motor vobec nezere ani nepusta olej, toto je ok, lenze vsade pisu ze akekolvek tesnenie sa nesmie pouzit viackrat, tak ked repasujem makovicu, tak musim tak ci tak kupit celu tu sadu, nie?
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 27. 12. 2007 13:02

dotaz, co vse se dela kdyz se dela Go hlavy?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 27. 12. 2007 13:23

Urcite ti poradi aj nejaky vacsii odbornik, ale moj plan je komplet rozlozit hlavu (teda vacka ventily von), vycistit takou tou ocelovou vlnou spalovaci prestor do leskla, ventily vylestit do zrkadloveho lesku, zabrusit a otestovat ich tesnost, nove tesnenia voditok ventilov, vyfukove a sacie kanaly vylestit a mierne rozsirit a potom s novym tesnenim a guferami vacky posadit na blok (predtym pripadne zrovnat ak bude treba), zasrobovat, nastavit ventily, nove tesnenie ventildeklu nasadit a zasrobovat ventildekel 8) . Potom este dopasovat prechody medzi hlavou, sanim a vyfukom... Mozno som na nieco zabudol, ale zhruba takto, vacku mam neprejetu v dobrom stave (ziadne vacsie ryhy), takze tu menit nejdem...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
HerrFlick
Příspěvky: 54
Registrován: 25. 01. 2007 13:21
Bydliště: Oldřišov

Příspěvek od HerrFlick » 27. 12. 2007 13:49

oka.dík za rady.Motor je v pořádku jen je od oleje,asi to někde prosakuje.
To live is to die...

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 27. 12. 2007 20:36

přetesnoval jsem M50 a tesnění Gotze 1200, vana 750, víko 700, sání, výfuk, prsa, gufera klika 1000 + nové šrouby do hlavy 750 a všechny těsnění jsem potíral speciálním tmelem 250 dohromady asi +-4500Kč určo a kdybych to měl někomu dělat tak si vezmu ještě tak min. 2000 za prácu
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Odpovědět