



to bude tim ze je DRIFT a "drift"pedro píše:když už je řeč o driftech, já vám kluci nevím já mam 318i m40 a drifty s tim docela jdou v pohode.... jako neni to asi nejlepsi ale v pohodě se to dá, tak nevím proč si stěžovat na dvoulitříkated na zimakach je to uz horsi ale na letnich sem hazel drifty kazdou zatacku v praze
kort když jezdím nasranej :X
Je tak, vysadit to bokem před zatáčkou a držet pěkný úhel po celou zatáčku a ještě na konci to vyhodit na druhou stranu za doprovodu kvílejících gum a nejlíp bílím kouřem, tomu já říkám DRIFTMaranelo píše:to bude tim ze je DRIFT a "drift"pedro píše:když už je řeč o driftech, já vám kluci nevím já mam 318i m40 a drifty s tim docela jdou v pohode.... jako neni to asi nejlepsi ale v pohodě se to dá, tak nevím proč si stěžovat na dvoulitříkated na zimakach je to uz horsi ale na letnich sem hazel drifty kazdou zatacku v praze
kort když jezdím nasranej :X
Tak to neni seria,je odlahcena ,podvozok a urobeny a motor 1600troska poladeny ,vraj nieco okolo 100koni ,ale tu mate seriu s motorom 1500 http://www.youtube.com/watch?v=f3htbR9q ... re=relatedHoonnza píše:no nevim ale ten výkon nevypadá na serioovku nebo jo.?že bych vyměnil třícu za ladu .
Co sa tyka zigula ,tak sa daju pouzit dopredu pruziny Volga,Mercedes 124 stary a dozadu Wartburg combi ,alebo este z Nivy ,alebo doniest veci z madarska ,ale to je vsetko zakazkova vyroba ,tak podvozok na zigula vyde drahsie ako na E30Hoonnza píše:a jak je to třeba stim podvozkem to musí bejt všechno vlastní výroba když bych chtěl nějakou spor upravu ? ...slyšel jsem že někdo dával do báwa do zadu aby to měl tvrdší tenisáky !!