Proč si pořídit E34 ?
Proč si pořídit E34 ?
Čus lidi,
prosím současné nebo minulé majitele, nebo lidi, který se hrabou ve starých BMW, aby se podělili o info, proč si pořídit, nebo nepořídit E34 525TDS ( touring ).
Všeobecně kolují fámy o praskajících hlavách a úniku oleje a tenhle model bude mít zřejmě něco nalítáno, takže proč když se mi to auto tak líbí, bych ho neměl shánět ?
Dík, BlackM
prosím současné nebo minulé majitele, nebo lidi, který se hrabou ve starých BMW, aby se podělili o info, proč si pořídit, nebo nepořídit E34 525TDS ( touring ).
Všeobecně kolují fámy o praskajících hlavách a úniku oleje a tenhle model bude mít zřejmě něco nalítáno, takže proč když se mi to auto tak líbí, bych ho neměl shánět ?
Dík, BlackM
Jednejte rychle, ale klidně a účelně. Vytrvejte, neboť většina postižených je mrtva jen zdánlivě...
zaleži jak se k tomu chováš, pokud se k němu chováš jak člověk a ne jak hovado tak je to spolehlivej motor....
BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem
) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem

Motor to není špatnej, ale jak už tady bylo řečeno, je strašně choulostivej na špatné zacházení. Největší problém je, že nevíš, jak se k němu choval ten před tebou. Takže pak ty fámy o praskajících hlavách nejsou fámy. A taky turbo už na tom nemusí být dobře a olej může unikat. Bohužel vím o čem mluvím.
Nový info od mechaniků - zadírá se šetej válec
Každopádně bych lovil v německu, ale pod 200.000km jsem na nic nenarazil a taky asi nenarazím, protože proč by někdo s touringem jezdil jak s cabrio...
Nějaký další zkušenosti ???

Každopádně bych lovil v německu, ale pod 200.000km jsem na nic nenarazil a taky asi nenarazím, protože proč by někdo s touringem jezdil jak s cabrio...
Nějaký další zkušenosti ???
Jednejte rychle, ale klidně a účelně. Vytrvejte, neboť většina postižených je mrtva jen zdánlivě...
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Dá se to vyřešit tím,že si koupíš benzína.. 

=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
Jak už byl řečeno nesmíš koupit nějaký vrak ty motory dost vydrží. A pokud se budeš bát prasklé hlavy a všeho možnýho tak to si radši nekupuj nic a máš klid jsou to už starší auta a nikdy nevíš jak se k nim chovali lidé před tebou. Ale e34 je spolehlivý vůz který budí respekt. Kontaktuj třeba milhaus26 ten ti o tom může taky něco říct tento motor má ve svém sedanu. Já se například rozhoduji ve svém příštím e34 mezi 525 TDS a 525I Vanos.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
taky jsem se rozhodoval mezi tds a 2,5vanosem a u me vyhral vanos hned z nekolika duvodu: levnejsi porizovacka, levnejsi dily na motor - min drahych veci co se muzou podelat (turbo,vstriky,cerpadlo,hlava) a ona ta spotreba u tdsa taky neni zrovna nejak suprova....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
koupil jsem TDS combi v dubnuBlackM píše:Nový info od mechaniků - zadírá se šetej válec![]()
Každopádně bych lovil v německu, ale pod 200.000km jsem na nic nenarazil a taky asi nenarazím, protože proč by někdo s touringem jezdil jak s cabrio...
Nějaký další zkušenosti ???
Najeto 300 000km
už má 345 000km-z toho tak 45tis s vlekem na auta.
na nic jsem nemusel ještě sámnout.Měním olej po 8tis,takýe jednou za měsíc...
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
napisu proc ne tds..
nejede to nijak excelentne...
ma to turbo, cerpadlo musi se to ohrat po jizde zase schladnout
spotreba kolem 8-10 litru nafty
motory jako takovy sou dost drahy
tak proc nekoupit nejakej vanos M52 2,5 co zere skoro stejne nesere se ma o 50 ps vic ?? jako majitel vozu 525TDS mluvim za to co sem mel a spotreby M52 sou nekdy az zahadou jak to dokazou takze rada je pokud nemas naftu skoro zadara jdi do benzinu a never ze budes jezdit za vic
nejede to nijak excelentne...
ma to turbo, cerpadlo musi se to ohrat po jizde zase schladnout
spotreba kolem 8-10 litru nafty
motory jako takovy sou dost drahy
tak proc nekoupit nejakej vanos M52 2,5 co zere skoro stejne nesere se ma o 50 ps vic ?? jako majitel vozu 525TDS mluvim za to co sem mel a spotreby M52 sou nekdy az zahadou jak to dokazou takze rada je pokud nemas naftu skoro zadara jdi do benzinu a never ze budes jezdit za vic
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Tak ještě pár věcí pro ujasnění.
Teď mám 318 IS, do který jsem nasypal prachy, ale nějak stárnu a už mi to snížení a tvrdost přestává vyhovovat. Je to auto super na spotřebu a když se to točí, tak to i jede...
Teď ale koukám po něčem pohodlnějším a nejlíp kombíku.
E34 mě padla do oka, je veliká a budí respekt
Prolejzám bazary a objevil jsem i E36ky s TDS, ale co mě zaujalo nejvíc, tak to byly 318TDS, akorát obsahově je to nějakejch 1660 a tak nevím, jak je na tom zas tenhle motor...
BlackM
Teď mám 318 IS, do který jsem nasypal prachy, ale nějak stárnu a už mi to snížení a tvrdost přestává vyhovovat. Je to auto super na spotřebu a když se to točí, tak to i jede...
Teď ale koukám po něčem pohodlnějším a nejlíp kombíku.
E34 mě padla do oka, je veliká a budí respekt

Prolejzám bazary a objevil jsem i E36ky s TDS, ale co mě zaujalo nejvíc, tak to byly 318TDS, akorát obsahově je to nějakejch 1660 a tak nevím, jak je na tom zas tenhle motor...
BlackM
Jednejte rychle, ale klidně a účelně. Vytrvejte, neboť většina postižených je mrtva jen zdánlivě...
Já mám M50 2,5 Vanos a můžu ti to doporučit, s tou spotřebou je to opravdu o tom jak těžkou máš nohu, pokud jezdíš hodně dálnici, tak při 120-130 jsi na nějakých 9, pokud jedeš 170 11l, ale je to taky o tom, že ve 170 to zašlápneš a to auto furt dobře zrychluje až do 230 a netlačíš tacho očima, co se motoru týče, je to držák, dej mu co vyžaduje a nikdy tě nenechá ve štichu, mám motor se 400.000km a měl jsem ho celý rozebraný a věř tomu nebo né, ale ložiska na klice měly proti fabrickým rozměrům ztrátu jen 1/2 tisíciny milimetru
!!!!!
Na E34.de mají kluci s těma motorama hrklé i přes 500.000 a krom výměny rozvodového řetězu na něj nesáhly(rozvodový řetěz jim praskl kolem 450-500 tis.)

Na E34.de mají kluci s těma motorama hrklé i přes 500.000 a krom výměny rozvodového řetězu na něj nesáhly(rozvodový řetěz jim praskl kolem 450-500 tis.)
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e