jinak nevim co bys chtěl jinýho když už máš B6 e30
Co si koupit??
ja kdybych mel trochu vic penez na ,,hracku,, tak du po alpine B10 biturbo. uplne me to fascinuje...
a kdyby klasiku tak co treba W201 190 2.5 16V EVO II? sice je to mercedes ale zase v zavodech M3ky celkem trestal... koncepcne podobny auto masivni bodykit dokonalej podvozek a cena jen poroste je jen 502kusu.
a kdyby klasiku tak co treba W201 190 2.5 16V EVO II? sice je to mercedes ale zase v zavodech M3ky celkem trestal... koncepcne podobny auto masivni bodykit dokonalej podvozek a cena jen poroste je jen 502kusu.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Re: ..
mno 840 neni spatny...ale v manualu jich taky moc neni a me se tam proste nelibi ten motor.... ten V12 je pod tou kapotou o dost hezci....jinak jizdníma vlastnostma atd. je to nastejno, ba co se rika, tak je 840 udajne trosicku lip ovladatelna..... jinak jestli mas dost penez, tak bych sel do Csi....tomik píše:Po včerejší konzultaci s kámoši v německu spíš 840.Hulass píše:850!!!
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
for adam 320.
nevšiml jsem si,že bych se chlubil co mám za auta.v klubových autech taky nic nemám....
chtěl jsem prostě nějakou inspiraci,to je celé.
fakt je ten,že M3 v Cabriu se mi příčí,protože jak kurva může být okruhový auto v cabru??že je to ale kurva rarita nepopírám.
for Radek 750
Jasně že by musela být 8?0 v manuálu.
Bylo mi řečeno,že to jede i dost podobně,ale 840 chlastá mín,ale kdo by řešil u takového auta spotřebu...
máš srovnání???
nevšiml jsem si,že bych se chlubil co mám za auta.v klubových autech taky nic nemám....
chtěl jsem prostě nějakou inspiraci,to je celé.
fakt je ten,že M3 v Cabriu se mi příčí,protože jak kurva může být okruhový auto v cabru??že je to ale kurva rarita nepopírám.
for Radek 750
Jasně že by musela být 8?0 v manuálu.
Bylo mi řečeno,že to jede i dost podobně,ale 840 chlastá mín,ale kdo by řešil u takového auta spotřebu...
máš srovnání???
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kup si co chceš.
Ale 8er není obratná ani náhodou.
K motorizaci.
Jsem se teď vozil 750i a 740i a ta V8 je objektivně lepší..
od 5,0i jsem čekal bůh ví co, ale ten 4,0 je prostě snad i sportovnější, jestli se to dá říct o motoru z limuzín..
Jinak si stejně koupíš co chceš a ne to, co Ti tu lidi napíšou..
Ale 8er není obratná ani náhodou.
K motorizaci.
Jsem se teď vozil 750i a 740i a ta V8 je objektivně lepší..
od 5,0i jsem čekal bůh ví co, ale ten 4,0 je prostě snad i sportovnější, jestli se to dá říct o motoru z limuzín..
Jinak si stejně koupíš co chceš a ne to, co Ti tu lidi napíšou..
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
vlastni zkusenost s 840 nemam....jak uz jsem psal, pro me byl dulezity pohled do motorovyho prostoru....proste ta V8 je tam takova o nicem...tomik píše: for Radek 750
Jasně že by musela být 8?0 v manuálu.
Bylo mi řečeno,že to jede i dost podobně,ale 840 chlastá mín,ale kdo by řešil u takového auta spotřebu...
máš srovnání???
a V12 jsem si koupil i kvuli zkusenostem se 750, i dily na V12 jsou levnejsi nez na V8, pro V8 je zase + spotreba, asi i ta ovladatelnost, vetsinou jsou mladsi nez 850 a pokud chces manual tak V12 s manualem nesezenes mladsi 92/93 pac se daval jen k 5.0, vsechny 5.4 byly jen automaty. A co jsem ted koukal tak 840 s manualem bylo vyrobeno jen cca 442kusu, takze se bude i pekne blbe schanet.....850 s manualem bylo cca 3500kusu..... jo a jeste 840 ma tacho "jen" do 280 a V12 do "300" sice je to blbost, ale.....
A posud sam, ze ta V8 je tam proste nehezka.....


205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Ta 850Csi by se mi taky libila,jeden cas jsem o ni uvazoval,ale nakonec zvitezila 635Csi.. 
=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
tak mit prachy na 850Csi tak nevaham ani chvilicku a sel bych do ni misto ty 635csi....matal píše:Ta 850Csi by se mi taky libila,jeden cas jsem o ni uvazoval,ale nakonec zvitezila 635Csi..
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
BMW????
Nazdárk,
měl bych prosbu. Chci si koupit nové autí a docela vážně uvažuji o BMW 320 r.v. cca 2000-2001. Tak bych se chtěl zeptat jaké jsou na to provozní náklady, dostupnos ND (za rozumnou cenu) pojištění atd.... můžete mi prosím poradit?? Budu rád za každou odpověď .... předem děkuji zdarec Lukáš ( pokud by se chtěl někdo rozepsat můžete napsat na l.sejak@seznam.cz.)
měl bych prosbu. Chci si koupit nové autí a docela vážně uvažuji o BMW 320 r.v. cca 2000-2001. Tak bych se chtěl zeptat jaké jsou na to provozní náklady, dostupnos ND (za rozumnou cenu) pojištění atd.... můžete mi prosím poradit?? Budu rád za každou odpověď .... předem děkuji zdarec Lukáš ( pokud by se chtěl někdo rozepsat můžete napsat na l.sejak@seznam.cz.)
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín





