Motor M20 2.5 anebo M50 2.0?
Motor M20 2.5 anebo M50 2.0?
Jak jsou na tom ve vzajemnem porovnani tyto dva motory? Muzete nekdo napsat relevantni porovnani techto motoru? Rozhoduju se mezi koupi e34 a mam dva horke favority, a kazdy s jinym motorem, ktery motor by jste radsi brali vy?
Jasne ze m50 nebo myslis ze novejsi motor bude horsi??
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
M20 2.5 - poddimenzovanej motor, hodne vydrzi, zajimave svezeni, spotreba poplatna dobe vzniku, da se ale od 8 (tezkej klobouk) po 25 l/100
M50 2.0 - ptam se - proc? k cemu to bude? a v E34 - tezke krave? 2.0 v e34 je dobrej na bezne jezdeni, nebude to ale zadnej favorit ekorallye ani trhac asfaltu
a osobne si myslim ze v e34 ani 2.0 M50, ani 2.5 M20 nebude zadna vyhra
M50 2.0 - ptam se - proc? k cemu to bude? a v E34 - tezke krave? 2.0 v e34 je dobrej na bezne jezdeni, nebude to ale zadnej favorit ekorallye ani trhac asfaltu
a osobne si myslim ze v e34 ani 2.0 M50, ani 2.5 M20 nebude zadna vyhra
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Plně souhlasím s Max-Maxem, měl jsem obě auta (2.0 M50 stále mám), mezi kterými se rozhoduješ, a ani bych to neřešil takhle "komplexně", ale spíš konkrétní auto od auta, kus od kusu...Max-Max píše:M20 2.5 - poddimenzovanej motor, hodne vydrzi, zajimave svezeni, spotreba poplatna dobe vzniku, da se ale od 8 (tezkej klobouk) po 25 l/100
M50 2.0 - ptam se - proc? k cemu to bude? a v E34 - tezke krave? 2.0 v e34 je dobrej na bezne jezdeni, nebude to ale zadnej favorit ekorallye ani trhac asfaltu
a osobne si myslim ze v e34 ani 2.0 M50, ani 2.5 M20 nebude zadna vyhra
Jiak subjektivně: M20 šla víc odspodu, dunivej zvuk, spotřeba 10-16
M50: Aby to kapku jelo, musí se točit, o to víc to pak žere, jinak zvuk spíše pila, spotřeba 9-13.5... Kdybych měl řešit další E34, tak koukám určitě hlavně na celkový stav vozu, určitě bych nechtěl 2.0 M20( i když krásnou a zadarmo...

Tot můj názor. P
Proto je tady taky ten muj dotaz
Oba vozy jsou prekrasne lestenky, co na fotkach vypadaji uzasne, a jsou oba za stejnou cenu. Nejvice bych chtel M50 2.5l ale ani jeden z tech co jsem videl se nevlezl do mych kriterii, a to je cena do 50tis, a v dobrem stavu. Proto se rozhoduju mezi vyse popsanymi. Zatim je favoritem 2.0 M50 


Pises ze na fotkach vypadaji skvele ??No tak nafotit se da pekne vsechno ja se jel podivat na par (po telefonu lestenka jak cip top stav a jine vyrazy) ale kdyz sem prijel nestacil jsem se divit co jsou lide schopni nazvat za super stav..pilot78 píše:Proto je tady taky ten muj dotazOba vozy jsou prekrasne lestenky, co na fotkach vypadaji uzasne, a jsou oba za stejnou cenu. Nejvice bych chtel M50 2.5l ale ani jeden z tech co jsem videl se nevlezl do mych kriterii, a to je cena do 50tis, a v dobrem stavu. Proto se rozhoduju mezi vyse popsanymi. Zatim je favoritem 2.0 M50
jinak bych volil urcite M50 kvuli lehci zastavbe 2,5 M50 ...

Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
525i s motorizací M20 bude ve všem lepší jak 520i s motorizací M50.
M20 B25 je lepší jak M50 B20.
Svez se v obou autech a uvidíš sám. A hlavně je vem pořádně pod koulema - uvidíš, že se v 525i od cca 3800 ot/min začnou dít věci, kerých se v 520i ani náhodou nedočkáš.
Kdybych měl volit mezi jen těmito, tak já bych bral jasně 525i.
M20 B25 je lepší jak M50 B20.
Svez se v obou autech a uvidíš sám. A hlavně je vem pořádně pod koulema - uvidíš, že se v 525i od cca 3800 ot/min začnou dít věci, kerých se v 520i ani náhodou nedočkáš.
Kdybych měl volit mezi jen těmito, tak já bych bral jasně 525i.
BMW The Ultimate Driving Machine
DAN píše:525i s motorizací M20 bude ve všem lepší jak 520i s motorizací M50.
M20 B25 je lepší jak M50 B20.
Svez se v obou autech a uvidíš sám. A hlavně je vem pořádně pod koulema - uvidíš, že se v 525i od cca 3800 ot/min začnou dít věci, kerých se v 520i ani náhodou nedočkáš.
Kdybych měl volit mezi jen těmito, tak já bych bral jasně 525i.
Dane nesouhlasil bych, m20 mozna pojede lip, ale z M50 na M50 je lehči upgrade nezli z m20 na m50 a hlavne m50 na m50 se dá vyřešit legalně za par korun....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Když bude někdo nahrazovat M50B20 motorem M50B25 tak, aby to bylo jak má bejt, tak bude muset vyměnit skoro všechno - nejen motor - převovodka, kardan, diff,..., řj,.... a bude se s tím asi pěkně srát. Protože skoro vždy se oběví nějaká píčovina - nebude třeba fachčit najednou ABS,...
To může dělat snad jen ten, kod má doma 520i v super stavu a rozstřelenou 525i.
A ještě jste se nedotkli věci Vanos/neVanos.
Dvoulitr M50 určitě pod kapotou vypadá líp jak M20B25, ale vzhled je jediná věc, ve který je možná lepší jak M20B25. Jo, pak je to ještě v rozvodech - u M20 je řemen.
Já ti, ale rozumím v jedný věci - zamiloval jsi se do E34 - mě se taky moc líbí a přitom chceš motorizaci s rozumnou spotřebou a hlavně asi do 2,5l kvůli pov. ručení, že.
525i pojede daleko líp jak 520i, i když ta má pod kapotou hezčí motor. A spotřeba bude u 525i taky, si myslím, nižší - znám jednoho kášpu
, kerej s tím jezdil okolo 9l/100km a na sprint spráskal E30 318iS kdy se mu zachtělo.
Kdybych já scháněl E34 do 50k, tak bych šel do 535i v max. výbavě na LPG.
To může dělat snad jen ten, kod má doma 520i v super stavu a rozstřelenou 525i.
A ještě jste se nedotkli věci Vanos/neVanos.
Dvoulitr M50 určitě pod kapotou vypadá líp jak M20B25, ale vzhled je jediná věc, ve který je možná lepší jak M20B25. Jo, pak je to ještě v rozvodech - u M20 je řemen.
Já ti, ale rozumím v jedný věci - zamiloval jsi se do E34 - mě se taky moc líbí a přitom chceš motorizaci s rozumnou spotřebou a hlavně asi do 2,5l kvůli pov. ručení, že.
525i pojede daleko líp jak 520i, i když ta má pod kapotou hezčí motor. A spotřeba bude u 525i taky, si myslím, nižší - znám jednoho kášpu

Kdybych já scháněl E34 do 50k, tak bych šel do 535i v max. výbavě na LPG.
BMW The Ultimate Driving Machine