Motor M20 2.5 anebo M50 2.0?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
pilot78
Příspěvky: 38
Registrován: 18. 07. 2006 11:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Motor M20 2.5 anebo M50 2.0?

Příspěvek od pilot78 » 19. 07. 2007 14:39

Jak jsou na tom ve vzajemnem porovnani tyto dva motory? Muzete nekdo napsat relevantni porovnani techto motoru? Rozhoduju se mezi koupi e34 a mam dva horke favority, a kazdy s jinym motorem, ktery motor by jste radsi brali vy?

Uživatelský avatar
Anton
Příspěvky: 360
Registrován: 22. 08. 2006 12:16
Bydliště: Plzeň/Smědčice

Příspěvek od Anton » 19. 07. 2007 17:13

m20 má hezčí zvuk a větší spotřebu.. :D
Jináč porovnat by to mohl mistr Pietro ten měl m20 a teĎ má m50 v e34.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3

pilot78
Příspěvky: 38
Registrován: 18. 07. 2006 11:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pilot78 » 19. 07. 2007 21:19

Podle toho co jsem slysel by mel byt lepsi ten dvoulitr, ze i kdyz ma mensi vykon skoro o 30 koni, ze je rozhodne lepsi. Nova konstrukce, uspornejsi, lepsi elktronika... Mate nekdo zkusenost s porovnanim M20 vs M50?

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 20. 07. 2007 01:03

Jasne ze m50 nebo myslis ze novejsi motor bude horsi??
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

pilot78
Příspěvky: 38
Registrován: 18. 07. 2006 11:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pilot78 » 20. 07. 2007 08:16

jde mi o to jestli rozdil ve vykonu vyrovna rozdil v pripadne kvalite, ci spolehlivosti, ci pripadne mensi spotreby

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 07. 2007 08:56

M20 2.5 - poddimenzovanej motor, hodne vydrzi, zajimave svezeni, spotreba poplatna dobe vzniku, da se ale od 8 (tezkej klobouk) po 25 l/100

M50 2.0 - ptam se - proc? k cemu to bude? a v E34 - tezke krave? 2.0 v e34 je dobrej na bezne jezdeni, nebude to ale zadnej favorit ekorallye ani trhac asfaltu

a osobne si myslim ze v e34 ani 2.0 M50, ani 2.5 M20 nebude zadna vyhra
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Pietro
Příspěvky: 98
Registrován: 01. 10. 2005 22:36
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Pietro » 20. 07. 2007 12:57

Max-Max píše:M20 2.5 - poddimenzovanej motor, hodne vydrzi, zajimave svezeni, spotreba poplatna dobe vzniku, da se ale od 8 (tezkej klobouk) po 25 l/100

M50 2.0 - ptam se - proc? k cemu to bude? a v E34 - tezke krave? 2.0 v e34 je dobrej na bezne jezdeni, nebude to ale zadnej favorit ekorallye ani trhac asfaltu

a osobne si myslim ze v e34 ani 2.0 M50, ani 2.5 M20 nebude zadna vyhra
Plně souhlasím s Max-Maxem, měl jsem obě auta (2.0 M50 stále mám), mezi kterými se rozhoduješ, a ani bych to neřešil takhle "komplexně", ale spíš konkrétní auto od auta, kus od kusu...
Jiak subjektivně: M20 šla víc odspodu, dunivej zvuk, spotřeba 10-16
M50: Aby to kapku jelo, musí se točit, o to víc to pak žere, jinak zvuk spíše pila, spotřeba 9-13.5... Kdybych měl řešit další E34, tak koukám určitě hlavně na celkový stav vozu, určitě bych nechtěl 2.0 M20( i když krásnou a zadarmo... :lol: ); a nejraději bych byl za 2.5 M50
Tot můj názor. P

pilot78
Příspěvky: 38
Registrován: 18. 07. 2006 11:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pilot78 » 20. 07. 2007 14:58

Proto je tady taky ten muj dotaz :) Oba vozy jsou prekrasne lestenky, co na fotkach vypadaji uzasne, a jsou oba za stejnou cenu. Nejvice bych chtel M50 2.5l ale ani jeden z tech co jsem videl se nevlezl do mych kriterii, a to je cena do 50tis, a v dobrem stavu. Proto se rozhoduju mezi vyse popsanymi. Zatim je favoritem 2.0 M50 :)

Uživatelský avatar
Gerchan
Příspěvky: 278
Registrován: 01. 07. 2004 14:18
Bydliště: ČR

Příspěvek od Gerchan » 20. 07. 2007 23:26

Taky bych se spis priklonil k 2.0 M50. Treba jen kvuli tomu, ze kdyby jsi nekdy v budoucnu kapnul na motor 2.5 M50 za dobre, tak pripadna vymena by mela byt jednodussi nez za M20. Ale to je jen ma domenka :wink:

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 1221
Registrován: 23. 02. 2006 21:13
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik » 21. 07. 2007 11:02

pilot78 píše:Proto je tady taky ten muj dotaz :) Oba vozy jsou prekrasne lestenky, co na fotkach vypadaji uzasne, a jsou oba za stejnou cenu. Nejvice bych chtel M50 2.5l ale ani jeden z tech co jsem videl se nevlezl do mych kriterii, a to je cena do 50tis, a v dobrem stavu. Proto se rozhoduju mezi vyse popsanymi. Zatim je favoritem 2.0 M50 :)
Pises ze na fotkach vypadaji skvele ??No tak nafotit se da pekne vsechno ja se jel podivat na par (po telefonu lestenka jak cip top stav a jine vyrazy) ale kdyz sem prijel nestacil jsem se divit co jsou lide schopni nazvat za super stav..

jinak bych volil urcite M50 kvuli lehci zastavbe 2,5 M50 ...
Obrázek
Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 22. 07. 2007 13:19

525i s motorizací M20 bude ve všem lepší jak 520i s motorizací M50.

M20 B25 je lepší jak M50 B20.

Svez se v obou autech a uvidíš sám. A hlavně je vem pořádně pod koulema - uvidíš, že se v 525i od cca 3800 ot/min začnou dít věci, kerých se v 520i ani náhodou nedočkáš.

Kdybych měl volit mezi jen těmito, tak já bych bral jasně 525i.
BMW The Ultimate Driving Machine

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 22. 07. 2007 16:08

DAN píše:525i s motorizací M20 bude ve všem lepší jak 520i s motorizací M50.

M20 B25 je lepší jak M50 B20.

Svez se v obou autech a uvidíš sám. A hlavně je vem pořádně pod koulema - uvidíš, že se v 525i od cca 3800 ot/min začnou dít věci, kerých se v 520i ani náhodou nedočkáš.

Kdybych měl volit mezi jen těmito, tak já bych bral jasně 525i.

Dane nesouhlasil bych, m20 mozna pojede lip, ale z M50 na M50 je lehči upgrade nezli z m20 na m50 a hlavne m50 na m50 se dá vyřešit legalně za par korun....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 22. 07. 2007 18:01

Když bude někdo nahrazovat M50B20 motorem M50B25 tak, aby to bylo jak má bejt, tak bude muset vyměnit skoro všechno - nejen motor - převovodka, kardan, diff,..., řj,.... a bude se s tím asi pěkně srát. Protože skoro vždy se oběví nějaká píčovina - nebude třeba fachčit najednou ABS,...

To může dělat snad jen ten, kod má doma 520i v super stavu a rozstřelenou 525i.

A ještě jste se nedotkli věci Vanos/neVanos.

Dvoulitr M50 určitě pod kapotou vypadá líp jak M20B25, ale vzhled je jediná věc, ve který je možná lepší jak M20B25. Jo, pak je to ještě v rozvodech - u M20 je řemen.

Já ti, ale rozumím v jedný věci - zamiloval jsi se do E34 - mě se taky moc líbí a přitom chceš motorizaci s rozumnou spotřebou a hlavně asi do 2,5l kvůli pov. ručení, že.

525i pojede daleko líp jak 520i, i když ta má pod kapotou hezčí motor. A spotřeba bude u 525i taky, si myslím, nižší - znám jednoho kášpu :twisted: , kerej s tím jezdil okolo 9l/100km a na sprint spráskal E30 318iS kdy se mu zachtělo.

Kdybych já scháněl E34 do 50k, tak bych šel do 535i v max. výbavě na LPG.
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět