Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 05. 04. 2007 10:41
Potřebuju zjistit o kolik mám snížej podvozek...
Byl by někdo tak ochotnej a změřil jak vysoko nad zemí má hranu blatníku (zhruba uprostřed) a jaký ma pneu? Nebo má někdo lepší napad jak to zmeřit?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
Tony
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12. 02. 2003 14:56
- Bydliště: někde na jihu...
Příspěvek
od Tony » 05. 04. 2007 12:22
Ne k zemi, ale ke sředu kola...? A přímo kolmo od středu toho kola vzhůru?
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 05. 04. 2007 12:26
Tony píše:Ne k zemi, ale ke sředu kola...? A přímo kolmo od středu toho kola vzhůru?
Jo tak to je trochu jednodušší, odpadá počítání velikosti kola pokud to dobře chápu
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
Klakson
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1485
- Registrován: 17. 08. 2005 12:41
- Bydliště: Trutnov
Příspěvek
od Klakson » 05. 04. 2007 13:06
jeslti to je kůli tomu prodeji-výměně, tak mě postačí když nahodíš foto a rozměr pneu

E30 325i
-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 05. 04. 2007 13:13
Klakson píše:jeslti to je kůli tomu prodeji-výměně, tak mě postačí když nahodíš foto a rozměr pneu

Rozměr pneu je 205/50 R15 a foto je
tady
Jde mi taky o to jestli to nemám znížený i vpředu a hlavně mě zajíma vzadu abych vědel co můžu čekat když tam dám origo...
Necheš to třeba změřit? Od středu kola kolmo k blatníku (pokud máš teda origo výšku)
Jiank je hodně divný proč mi drhne jen jedna strana. Skusím to dneska celý přemeřit... Určitě je v prdeli tlumič, protože poderžele píská, ale tím by to bejt nemělo si myslím
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
Klakson
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1485
- Registrován: 17. 08. 2005 12:41
- Bydliště: Trutnov
Příspěvek
od Klakson » 05. 04. 2007 19:46
vypadá to tak na -40, to ti bohužel nezměřím, mám auto ještě rozebraný a dost odlehčený, měl bych mít M technik,tzn. tak asi 2 cm rozdíl oproti tvýmu podvozku, ale to bych přenechal větším odborníkům

pokud tomu je opravdu tak, potřeboval bych stejně větší snížení.
E30 325i
-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 05. 04. 2007 21:00
Tak já to mám od středu kola k blatníku vepředu 36 cm a vzadu 32 cm. (takže snížení 4 cm nebo 2 vepředu a 6 vzadu) A teď bych rád přišel na to proč mi kolo tak drhne (
tady). Je možný, že když je tlumič špatnej, že to kolo pustí při záberu mnohem níž než zdravej tlumič? A jěště by mě zajímalo jak pružiny podléhají opotřebení, jestli by na to taky mohli mít vliv?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
Klakson
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1485
- Registrován: 17. 08. 2005 12:41
- Bydliště: Trutnov
Příspěvek
od Klakson » 06. 04. 2007 07:25
možností je víc proč by to mohlo drhnout, ale to se takhle blbě dá určit, pokud ti divně skřípe tlumič, tak začni víměnou tlumiče pak třeba jestli není prasklý péro atd....
E30 325i
-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 06. 04. 2007 09:57
Klakson píše:možností je víc proč by to mohlo drhnout, ale to se takhle blbě dá určit, pokud ti divně skřípe tlumič, tak začni víměnou tlumiče pak třeba jestli není prasklý péro atd....
Jo tlumiče a pružiny vyměnít musím a taky budu muset sehnat někoho s vytahovačkou asi
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
biker
- Příspěvky: 2540
- Registrován: 01. 03. 2004 14:45
- Bydliště: velký venkov: PRAHA
Příspěvek
od biker » 06. 04. 2007 10:06
vytahovat blatniky nemusis, kolikrat staci zaklepat lem........ ale pokud jsou v riti tlumice a budes menit i brka, tak lemy zatim nech........
skoda ze e30 nema zadni lemy... treba sroubovatelny

E+5

-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 06. 04. 2007 10:23
biker píše:vytahovat blatniky nemusis, kolikrat staci zaklepat lem........ ale pokud jsou v riti tlumice a budes menit i brka, tak lemy zatim nech........
skoda ze e30 nema zadni lemy... treba sroubovatelny

On je ten lem právě dost divnej jakovy rozdvojenej, je tam jeden plech (ten co je vidět) a další nějakej co je hned za ním schovanej a přesahuje nějakej milimetr přes ten viditelnej, skusím to vyfotit až budu sundávat kolo
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
Klakson
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1485
- Registrován: 17. 08. 2005 12:41
- Bydliště: Trutnov
Příspěvek
od Klakson » 06. 04. 2007 10:54
je možný že to na tu stranu bylo bouraný a není to kvalitně vyklepaný a tvar blatníku je domodelovanej kytem, já měl třeba u svýho místama skoro 1 cm kytu
E30 325i