Ahoj BORCI,
potřebuji od vás poradit. Kamarád mi prodává BMW e320i r.v.89. Má nalítáno 210 tis. km. Cenu dával 30 000Kč a já ho stáhnul na 25 tis.Kč. Ale, když jsem v něm jel tak mu na checku svítili kontrolky, které mu prý svítí pořád, dokonce na palubce mu check svítí a při zmáčknutí tlačítka check zhasne. Dále startování prý bylo horší, ale po vyčištění svíček se to zlepšilo, volant se při brždění klepe, výfuk za katalizátorem je v prd... apod. Já mám v současné době motor turbodiesel r.v. 2006, kde to auto pracuje ihned, tady mi přijde, že to začne něco dělat až ve 3,5 otáčkách, ale to pak vystřelí jako raketa(tak jestli není i motor už nějaký utahaný)Jelikož jsem zatím neměl tu čest mít BMW 320i, chci se Vás zeptat jestli ta cena je přijatelná jelikož do toho asi hodně prachů vrazím. Má to smysl investovat do takového auta?Šli by jste do toho?samozřejmě tam asi bude více věcí na výměnu, opravu. To auto pro upřesnění chci jako svého koníčka.Mockrát děkuji za odpovědi Venca.
koupě E320i
Kdyz sem shanel auti tak bylo par moznosti - bud za 20-30t herku nebo za 40-50 slusnejsi auto... za tu cenu musis proste pocitat s tim, ze to nebude uplne v poradku. Ten efekt od 3500ot je u myho dvoulitru taky - nic nenormalniho. U checku je plno moznosti, co to muze byt, ale nic vaznyho - zarovky ve svetlech, voda v ostrikovaci atd... nic co by se nedalo spravit. Jako konicka bych do toho sel - precejen kdyz si prohlidnes sekci "prodam dily" tak zjistis ze dilu je plno za par supu... mam svoje prvni BMW a uz jiny auto nechci 
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
chybejici vodu v chlazeni nebo olej bych jako "nic vznyho" tedy ja osobne nedefinoval...clovek co takhle jezdi by odo mne prachy nedostalcrysa píše:Kdyz sem shanel auti tak bylo par moznosti - bud za 20-30t herku nebo za 40-50 slusnejsi auto... za tu cenu musis proste pocitat s tim, ze to nebude uplne v poradku. Ten efekt od 3500ot je u myho dvoulitru taky - nic nenormalniho. U checku je plno moznosti, co to muze byt, ale nic vaznyho - zarovky ve svetlech, voda v ostrikovaci atd... nic co by se nedalo spravit. Jako konicka bych do toho sel - precejen kdyz si prohlidnes sekci "prodam dily" tak zjistis ze dilu je plno za par supu... mam svoje prvni BMW a uz jiny auto nechci
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Děkuji za odpověď, dnes jsem kámoše zase uštval ať mi ho ještě půjčí na projetí a musím řici, že je to bomba. Už jsem si zajistil i servis, kam kárku odvezu na shlédnutí a opravy a jde do parády
sice to nebude vše hned, ale pomalu si z něj udělám vyladěného, decentního krasavce
crysa píše:Kdyz sem shanel auti tak bylo par moznosti - bud za 20-30t herku nebo za 40-50 slusnejsi auto... za tu cenu musis proste pocitat s tim, ze to nebude uplne v poradku. Ten efekt od 3500ot je u myho dvoulitru taky - nic nenormalniho. U checku je plno moznosti, co to muze byt, ale nic vaznyho - zarovky ve svetlech, voda v ostrikovaci atd... nic co by se nedalo spravit. Jako konicka bych do toho sel - precejen kdyz si prohlidnes sekci "prodam dily" tak zjistis ze dilu je plno za par supu... mam svoje prvni BMW a uz jiny auto nechci
