Boj s korozí
Boj s korozí
Čím vším natíráte spodky aut, aby to tak nerezlo? Resistin, Tlumex, Tlumex-plast, Konkor 500? Nějaké zkušenosti co je nejlepší? A co do dutin? Resistin ML, nebo už je taky překonanej?
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
dutiny resistin, neni prekonanej, dela to dneka plno firem, ale resistin je nejklepsi kvalita/cena a spodek krupeto, idealni je od vurtha, ale asi je to dneska jedno, ale ja si radeji priplatim za kvalitu,ja si to delam u nas v servisua jeden vurth vyjde asi o 50 draz nez nejaka noname sracka a je fakt, ze ta kvalita jetam znat
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Moje doporučení zní:Spodek-tlumex plast.Dutiny....-Rezistin.U E30 social edition(myslím tím dělníků,které majitelé nemají na okrasu jako nejlevnější varianta postačí do dutin,napadených rakovinou karoserie vyjetý olej,který zastaví korozi a oddálí pomalu blížící se agónii))
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....
autojacek píše:U E30 social edition(myslím tím dělníků,které majitelé nemají na okrasu jako nejlevnější varianta postačí do dutin,napadených rakovinou karoserie vyjetý olej,který zastaví korozi a oddálí pomalu blížící se agónii))
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Jelikož jsem rozesmál a toho si zde vážím,neboť častokrát se to zde na fóru nepodaří,tak popíšu způsob,jakým jsem oddálil agónii předních a zadních nosníků dělnické E30.Oba nárazníky dolů,na metrový kus ohebného něčeho řipevnit štětec a vzhůru s ním do nosníků do hloubky karoserie,co to jde(kdo nedá metr je houska) to hezky naneslo všude(myslím ten olej,kdo chce investovat přeci jen něco-může ho půl na půl rozředit rezistinem,kdo má ještě více v kapse,ať použije rezistin čistý).Rez je do doby,než to vyschne(a to není jedna sezona)zastavena.Samozřejmě,když už je to shnilé hodně,tak je třeba vařit,ale pokud to není prohnilé,tak vždycky je v těch dutinách REZAVO. Na začátku tohoto příspěvku jsem se radoval,že jsem rozesmál,ale raději předesílám,že tento příspěvek je radou pro dělníky E30.Je mi jasné,že výstavní E30 hrdých majitelů,kteří se starají o ně skoro,jako o vlastní děti(možná i lépe) si zaslouží do dutin jinačí kafe(ale já s ním bohužel nemám zkušenosti).
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....
myslim ze je to dobry napad,ktery zde oceni docela dost lidi.autojacek píše:Jelikož jsem rozesmál a toho si zde vážím,neboť častokrát se to zde na fóru nepodaří,tak popíšu způsob,jakým jsem oddálil agónii předních a zadních nosníků dělnické E30.Oba nárazníky dolů,na metrový kus ohebného něčeho řipevnit štětec a vzhůru s ním do nosníků do hloubky karoserie,co to jde(kdo nedá metr je houska) to hezky naneslo všude(myslím ten olej,kdo chce investovat přeci jen něco-může ho půl na půl rozředit rezistinem,kdo má ještě více v kapse,ať použije rezistin čistý).Rez je do doby,než to vyschne(a to není jedna sezona)zastavena.Samozřejmě,když už je to shnilé hodně,tak je třeba vařit,ale pokud to není prohnilé,tak vždycky je v těch dutinách REZAVO. Na začátku tohoto příspěvku jsem se radoval,že jsem rozesmál,ale raději předesílám,že tento příspěvek je radou pro dělníky E30.Je mi jasné,že výstavní E30 hrdých majitelů,kteří se starají o ně skoro,jako o vlastní děti(možná i lépe) si zaslouží do dutin jinačí kafe(ale já s ním bohužel nemám zkušenosti).
Porad je lepsi pouzit stary olej nez tenhle problem vubec neresit
Nejsou náhodou do těch nosníků otvory?autojacek píše:...Oba nárazníky dolů,na metrový kus ohebného něčeho řipevnit štětec a vzhůru s ním do nosníků do hloubky karoserie,co to jde...
Taky existuje vynález, jako je třeba hadička. Některá může mít i řady dírek a zaslepený konec.
A pokud vhodně upravíš nádobku od většího spreje, nafoukáš to všude.
Spodky a dutiny
No já to s jedním známým dělám, máme kompresor, pistoli, upravenej hasičák s hadičkou do dutin, používáme Resistin ML a mix konkor 500 s tlumexem plast- tak 50:50, a funguje to. Jenom mě zajímalo, jestli už není něco pokrokovějšího.
Ja sem vzdycky daval do dutin rezistin a na spodek od Body. Už při stříkaní vidiš rozdil mezi tlumexem ktery je proti tomu voda od body je je sice o stovku dražší ale zas je to husté jak asfalt a po naředění toho máš mnohem víc než tlumexu a rozdíl je poznat. Doporučovalo mi ho více borcu ze servisu
m40 na leto a nyni škoda 125 v plne palbe na zimu