Boj s korozí

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vidlak 21
Příspěvky: 45
Registrován: 11. 03. 2007 23:18
Bydliště: Praha

Boj s korozí

Příspěvek od Vidlak 21 » 17. 03. 2007 23:19

Čím vším natíráte spodky aut, aby to tak nerezlo? Resistin, Tlumex, Tlumex-plast, Konkor 500? Nějaké zkušenosti co je nejlepší? A co do dutin? Resistin ML, nebo už je taky překonanej?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 03. 2007 08:13

Nechal jsem tam nastříkat Rust-stop.

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 18. 03. 2007 10:57

dutiny resistin, neni prekonanej, dela to dneka plno firem, ale resistin je nejklepsi kvalita/cena a spodek krupeto, idealni je od vurtha, ale asi je to dneska jedno, ale ja si radeji priplatim za kvalitu,ja si to delam u nas v servisua jeden vurth vyjde asi o 50 draz nez nejaka noname sracka a je fakt, ze ta kvalita jetam znat
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
autojacek
Příspěvky: 586
Registrován: 23. 08. 2005 08:17
Bydliště: Bohumín(10km od Ostravy)

Příspěvek od autojacek » 18. 03. 2007 11:31

Moje doporučení zní:Spodek-tlumex plast.Dutiny....-Rezistin.U E30 social edition(myslím tím dělníků,které majitelé nemají na okrasu jako nejlevnější varianta postačí do dutin,napadených rakovinou karoserie vyjetý olej,který zastaví korozi a oddálí pomalu blížící se agónii))
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 18. 03. 2007 15:43

autojacek píše:U E30 social edition(myslím tím dělníků,které majitelé nemají na okrasu jako nejlevnější varianta postačí do dutin,napadených rakovinou karoserie vyjetý olej,který zastaví korozi a oddálí pomalu blížící se agónii))
:lol: :lol: :lol:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
autojacek
Příspěvky: 586
Registrován: 23. 08. 2005 08:17
Bydliště: Bohumín(10km od Ostravy)

Příspěvek od autojacek » 18. 03. 2007 17:21

Jelikož jsem rozesmál a toho si zde vážím,neboť častokrát se to zde na fóru nepodaří,tak popíšu způsob,jakým jsem oddálil agónii předních a zadních nosníků dělnické E30.Oba nárazníky dolů,na metrový kus ohebného něčeho řipevnit štětec a vzhůru s ním do nosníků do hloubky karoserie,co to jde(kdo nedá metr je houska) to hezky naneslo všude(myslím ten olej,kdo chce investovat přeci jen něco-může ho půl na půl rozředit rezistinem,kdo má ještě více v kapse,ať použije rezistin čistý).Rez je do doby,než to vyschne(a to není jedna sezona)zastavena.Samozřejmě,když už je to shnilé hodně,tak je třeba vařit,ale pokud to není prohnilé,tak vždycky je v těch dutinách REZAVO. Na začátku tohoto příspěvku jsem se radoval,že jsem rozesmál,ale raději předesílám,že tento příspěvek je radou pro dělníky E30.Je mi jasné,že výstavní E30 hrdých majitelů,kteří se starají o ně skoro,jako o vlastní děti(možná i lépe) si zaslouží do dutin jinačí kafe(ale já s ním bohužel nemám zkušenosti).
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....

SkejT
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 01. 2007 13:21
Bydliště: okr.Olomouc

Příspěvek od SkejT » 19. 03. 2007 07:17

autojacek píše:Jelikož jsem rozesmál a toho si zde vážím,neboť častokrát se to zde na fóru nepodaří,tak popíšu způsob,jakým jsem oddálil agónii předních a zadních nosníků dělnické E30.Oba nárazníky dolů,na metrový kus ohebného něčeho řipevnit štětec a vzhůru s ním do nosníků do hloubky karoserie,co to jde(kdo nedá metr je houska) to hezky naneslo všude(myslím ten olej,kdo chce investovat přeci jen něco-může ho půl na půl rozředit rezistinem,kdo má ještě více v kapse,ať použije rezistin čistý).Rez je do doby,než to vyschne(a to není jedna sezona)zastavena.Samozřejmě,když už je to shnilé hodně,tak je třeba vařit,ale pokud to není prohnilé,tak vždycky je v těch dutinách REZAVO. Na začátku tohoto příspěvku jsem se radoval,že jsem rozesmál,ale raději předesílám,že tento příspěvek je radou pro dělníky E30.Je mi jasné,že výstavní E30 hrdých majitelů,kteří se starají o ně skoro,jako o vlastní děti(možná i lépe) si zaslouží do dutin jinačí kafe(ale já s ním bohužel nemám zkušenosti).
myslim ze je to dobry napad,ktery zde oceni docela dost lidi.
Porad je lepsi pouzit stary olej nez tenhle problem vubec neresit :cry:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 03. 2007 08:41

autojacek píše:...Oba nárazníky dolů,na metrový kus ohebného něčeho řipevnit štětec a vzhůru s ním do nosníků do hloubky karoserie,co to jde...
Nejsou náhodou do těch nosníků otvory?
Taky existuje vynález, jako je třeba hadička. Některá může mít i řady dírek a zaslepený konec.
A pokud vhodně upravíš nádobku od většího spreje, nafoukáš to všude.

Uživatelský avatar
autojacek
Příspěvky: 586
Registrován: 23. 08. 2005 08:17
Bydliště: Bohumín(10km od Ostravy)

Příspěvek od autojacek » 19. 03. 2007 10:08

Otvory do nosníků jsou dost velké,s hadičkou souhlasím,ale štětec to nanese všude a má ho každý trouba.
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....

Uživatelský avatar
Vidlak 21
Příspěvky: 45
Registrován: 11. 03. 2007 23:18
Bydliště: Praha

Spodky a dutiny

Příspěvek od Vidlak 21 » 22. 03. 2007 21:15

No já to s jedním známým dělám, máme kompresor, pistoli, upravenej hasičák s hadičkou do dutin, používáme Resistin ML a mix konkor 500 s tlumexem plast- tak 50:50, a funguje to. Jenom mě zajímalo, jestli už není něco pokrokovějšího.

Uživatelský avatar
Bedrich
Příspěvky: 56
Registrován: 13. 03. 2007 15:12

Příspěvek od Bedrich » 23. 03. 2007 09:42

Ja sem vzdycky daval do dutin rezistin a na spodek od Body. Už při stříkaní vidiš rozdil mezi tlumexem ktery je proti tomu voda od body je je sice o stovku dražší ale zas je to husté jak asfalt a po naředění toho máš mnohem víc než tlumexu a rozdíl je poznat. Doporučovalo mi ho více borcu ze servisu
m40 na leto a nyni škoda 125 v plne palbe na zimu

Uživatelský avatar
Vidlak 21
Příspěvky: 45
Registrován: 11. 03. 2007 23:18
Bydliště: Praha

BODY

Příspěvek od Vidlak 21 » 23. 03. 2007 16:08

A kde se dá to Body koupit, a kolik asi stojí? já to viděl prodávat jenom jako sprej.

Odpovědět