na co si dat pozor pri demontazi/montazi motoru
na co si dat pozor pri demontazi/montazi motoru
Otazka je jasna,na jaka zakouti si dat velkyho majzla? budu to delat poprvy,tak abych vedel s cim nemanipulovat. jinak nevite kde se da koupit nejaky kvalitni a levny meric komprese a momentovy klic? budu to potrebovat, na zmereni tlaku ve valcich (jaky tlaky sou povoleny?) a na utahovani...
jedna se o motor m20b20
piste rady a podobne,diky moc
jedna se o motor m20b20
piste rady a podobne,diky moc

- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Muzes....normalne to vyndas horem i s tou prevodovkou....Bobik píše:tak to nemuzu vzit zas s prevodovkou,tu se mi nechce hned rozebirat, na kolika sroubech drzi prevodovka?je treba nejaky hadice zablindovat?treba oblepit paskou aby neco nevychcalo ??Lukáš Brandejs píše:Sundej kapotu a tahej to horem.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d


