přestavba 635csi na..... 2.VIDEO

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 27. 01. 2007 22:42

Tak pánové, máme tady další várku fotek. Nějakou dobu jsme se odmlčeli, jelikož jsme až na pár drobností nic nedělali a čekaly na díly, z nichž je stejně hotová jen polovina, máme téměř hotovou nárdž, máme ji na vyzkoušení montáže a pak jde na finální dokončení a kontroly těsnosti a taky zjištění objemu. Máme vyřešení problémy z tlakovíma hadicema na servo a hotový tlumič výfuku, bohužel pořád čekáme na to opískované sání a víka, pak pude ještě na lakování, takže motor budem startovat asi až příští výkend :(
Tak nejprve ta nádrž, tu nám vyrobily jedni velice ochotní a hodní lidé z 2mm nerezi, ještě není zcela hotová, chybí dodělat mechanismus na přístup do nádrže k plováku a čerpadlůma nálevka je jen heftlá, taky není udělané odvzdušnění. Jen jsou přichycené držáky, aby se odzkoušelo přesné umístění a doladily detaily, pak nám to dodělají na hotovo a odzkouší
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Výfuk, celý tlumič je ruční práce a všechno jsme dělali z rovné tabule 1,5mm plechu, nikdo nebyl schopný nám to udělat za rozumné peníze, tak co nám zbylo. Vnitřní děrovaný plech, byla taky rovná tabule a trubky se z toho vyklepávaly pracně ručně. Příčky jsou udělané z 2mm nerezi, to nám dělal jeden člověk na laserové vypalovačce, jako bokovku a jsme mu za to fakt vděční, nevím, jak bychom do 2 nerezi dělali 48mm díry :roll: a obal jsme ohíbaly u známemo, je to klempíř.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
dneska jsme ho dopasovávaly k motoru a dáváme si na všech svárech docela záležet
Obrázek
kolega taky dělal nějaké věci s drátama, dopojoval přídavné budíky a dodělával pár nadstardantních vychytávek :wink: . Ikdyž od pohledu drban, věřte, že je to člověk s myšlením génia a zlatýma rukama 8) jeho moto zní: "nemožné na počkání, zázraky do tří dnů" a věřte, že mnohdy to není daleko od pravdy :wink: , mít ho u práce je z poloviny uspěch zaručen, každému kutilovy bych ho přál mít za kamoše, já to štěstí mám :lol:
Obrázek

Zítra přihodím dalších pár fotek, způlky hotových výfuků a nasazené nádrže, pokud všechnu půjde jak má


PS: ano, sání má tmavě modré krčky, vypadá to otřesně, proto trocha stajlyngu neuškodí :lol:

SkejT
Příspěvky: 155
Registrován: 15. 01. 2007 13:21
Bydliště: okr.Olomouc

Příspěvek od SkejT » 27. 01. 2007 23:00

mate muj obdiv :D
jde videt ze to delate pro radost

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 27. 01. 2007 23:01

Jak se tato přestavba bude řešit co se papírové stránky týče? To taktéž zajišťujete vy nebo to už ma majitel konexe? Dík :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 27. 01. 2007 23:08

Jsou jisté věci, které zveřejňovat nechci a nemáme, majitel je také uživatelem tohoto fóra a nepřeje si být zveřejňován, takže se neptejte na jeho identitu, peníze, papíry apod.Jsou věci které by i vám v jeho situaci vadily, jen vám řeknu, že vše je vymyšleno a zajištěno, pokud bude chtít, sám vám vše objasní. Děkuji za pochopení :wink:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 27. 01. 2007 23:09

Exclusive píše:Jsou jisté věci, které zveřejňovat nechci a nemáme, majitel je také uživatelem tohoto fóra a nepřeje si být zveřejňován, takže se neptejte na jeho identitu, peníze, papíry apod.Jsou věci které by i vám v jeho situaci vadily, jen vám řeknu, že vše je vymyšleno a zajištěno, pokud bude chtít, sám vám vše objasní. Děkuji za pochopení :wink:
O.K. Chápu. :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 28. 01. 2007 07:36

nádrž i výfuk paráda, jen si myslím že je to zbytečně předimenzované co se týče tlouštky mtr, 2mm na nádrž je kurva moc, bohatě by stačila max 1.5 budete vozit zbytečnou váhu, a to samý z výfukem, sám jsem se rozhodoval co použít za nerez na výfuk, a nakonec 2mm trubky jsou jen svody (přeci jen je to jedna z věcí na které drží turbo) a zbytek jsem dělal z trubky 1.5mm průměr 60mm až do zadu, zachoval jsem jen střední tlumič (před kolem, je taky z nerezu) a dozadu jsem použil origo rezonátory z bezkatové verze 750 (taky origo nerez, po jednom na každou větev), takže mě vlastně zbyl ten největší díl (zadní tlumič). říkal jsem si jak jsem ten výfuk odlehčil a ono prd je to stejně těžká kráva. Jinak doporučuji použít origo sponky výfuku ze 750 jednak jsou nerezový, odpadaj nějaký hrdla, vše do sebe dobře pásne a nikde to nefouká.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 28. 01. 2007 10:46

Tak tlustý plech jsme použily, aby hned nezrezl :wink:Věř, že to bude stejně těžké jako originál k tomu motoru, nějaké kilo navíc uvezem, ten motor to zvládne. A ta nádrž musí být pevnější, protože celý spodek auta je jen 11cm od země, stačí zhoupnutí a je u země, neradi by jsme ji někdy prorazily :? Mimochodem, je skoro stejně těžká jako ta 70-ti litrová, možná i lehčí :roll: (je fakt docela lehká, má asi poloviční objem)

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 28. 01. 2007 19:07

Tak dnes jsme umístily nádrž a doladily držáky, které nám pak vyrobí na hotovo a přesnou míru asi někdy v týdnu. Mezi nádrží a rezervou vzniklo spoustu nového místa pro větší tlumič a i za nádrží přibylo místo pro vývody do stran(koncovky budou po stranách zádi v párech ()()_____()()
Obrázek
Obrázek
Taky jsme nechaly poupravit rozměr dna a úhel bočních sklonů, díky tomu nebude zestrany téměř vidět 8)
Obrázek
Pak jsme také dokončily spojení motoru s tlumičem a taky pokračování za zadní nápravu, ale jelikož se nám rozbila karbina, tak jsou tady jen fotky spojení k tlumiči, zbytek není dokončen, tak to zveřejním až hotové :wink:
Obrázek
Obrázek
parohy jsou mírně nesouměrné z důvodu omezeného a nesouměrného prostoru pod autem, nikoli špatným zpracováním.

janes
Příspěvky: 11
Registrován: 02. 11. 2006 09:56

YES

Příspěvek od janes » 30. 01. 2007 21:38

Chlapci držím palce, to je to pravé orechové. Prajem Vám veľa, veľa radosti z Vašej práce a úspešný záver. A nedajte na ostatných čo ich podobné veci odradili, len frajeri to môžu ťahať ďalej a ďalej. Tak nech Vám to " kotě dělá co nejmíň vrásek " , a toho tigra by som chcel počuť.
Raz darmo, robíte si to pre radosť - a ja Vám to zo srdca želám!

Motto: Nikdy nebude benzín tak drahý aby som si nemohol dovoliť plnú nádrž smerom tam a dva plné smerom späť !

P.S. : V e ľ a š ť a s t i a !

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 10. 02. 2007 22:51

Tak jsme opět po menší prodlevě z nečekaných událostí(kamošovi a spolukonstrukterovi, v pravo, umřel otec) trochu pohnuli s prací. Podařilo se nám dokončit výfuk včetně držáků a lambda sond. A výfuk má naprosto skvělí zvuk, což potvrdily i přítomní kamarádi při prvním nastartování. Výfuk je trochu hlasitější, ale doděláním posledního tlumiče by měli být dB na rozumné úrovni. Mimochodem, nestejná délka na konci potrubí není náhodná, ale příprava na další operaci.
Zlí hoši :twisted:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
taky jsme se snažily o čistotu provedení spojů a jejich plynulé přechody
Obrázek
Taky nádrž máme hotovou, namontovanou a plně natankovanou(po odzkoušení se vejde do nádrže 33,5l)
Obrázek
v původním místě kde bylo čerpadlo a filtr jsou ted dva filtry, v nádrži jsou dvě interní čerpadla
Obrázek
Taky jsme složily sání, i když domluvené pískování se neuskutečnilo z důvodu nespolehlivosti člověka, který to měl udělat :evil: , jsme díly pouze očistily a uvedli do původního stavu, v rámci možností, teď bylo za potřebí motor nastartovat a odzkoušet pár nových věcí(výfuk, budíky, chod elektriky, správnost zapojení některých kabelů a podobně)
Takže na fotce před a po.
Obrázek
Obrázek
taky jsme namontovaly tu novou hadičku, co nám dělala problémy, je menší, a máme na ni záruku :wink:
Obrázek
Jo taky jsme zkoušely jedny kola, které by tam mohli možná být, záleží jak se vyjádří majitel :wink: Pneu 265/30 R18
Obrázek


TAKY MÁME PROBLÉM s hydraulickým okruhem, motor měl dvou okruhové servo a nešlo vyměnit za jednookruhové(které bychom snadno napojily na původní jeden okruh)Tudíž je má prosba určena pro znalce nebo vlastníky motorů V12 v původní zástavbě (Fugo :wink: a další), potřebovaly bychom vědět, jak je to zapojené, jede nám pouze jeden okruh. Uvítáme jakékoliv fotky nebo podrobnější popis, kam je který vývod zapojen, ať z nálevky, serva, posilovače brzd a nádobky na vyrovnání tlaků, tam taky máme největší problém, jeden okruhů byl na víc(podle toho co jsme vyčetli z ETK) tak jsme ho zaplombovaly, ale tlak nám vyrazil bezpečnostní pojistku na nádobce(ta malá dírka vedle vstupu), přikládám foto nádobky.

PS: prosíme, ve vší slušnosti, neznalé problému a jim podobné laiky, ať si nechají nepodložené spekulace a doměnky. Děkuji za pochopení
Obrázek

mimo jiné řešíme menší problém s jedním odporem, kdo ví ať odpoví
prosim-o-pomoc-odborniky-t35808.html
Naposledy upravil(a) Exclusive dne 26. 08. 2007 17:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 10. 02. 2007 23:01

já jezdim vzádu na 265/35/18, na českejch silnicích se vyšší profil hodí ;-)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 11. 02. 2007 09:13

schéma hydrauliky na http://bmw750ial.wz.cz/motor/aaa.jpg

snad to pomůže
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 13. 02. 2007 20:03

Tak se včera auto poprvé pohnulo vlastní silou, většinou jsme ho jen tlačily z dílny do dílny. Ale včera jsme se projely, netrvalo to dlouho, jen asi 10minut, ale byla to sranda, a konečně ochutnávka hmatatelného úspěchu. Jízda sice byla do značné míry zklamáním, protože auto nejelo jak mělo. Byly tam problémy s hydraulikou, které jsme provizorně opravily, a s finálním řešením se opět obrátíme na firmu s Hydraulikou. Taky byly problémy s elektrikou, motor sám zhasínal a přepínal se mezi sportovním a nouzovým režimem, jak se mu zachtělo, taky se trochu ozývala převodovka, nejsme si sice úplně jisti, že to byla ona, ale to se bude řešit později.Ještě doodvzdušnit brzdy a spojku(těsně před jízdou jsme oddělávaly nádobku a dostalo se tam trochu vzduchu), ale to nebylo nic vážného.Dneska si kolega hrál s elektrikou a snažil se dojít na to, co za tím chováním motoru je, já jsem zatím dodělával držáky výfuku( potřeboval zvednout) a rozpěru pod motor(zavazel zvon)
Tady je nějaká památka, sice jen na šotolině, ale hrabalo to pěkně
Obrázek
Obrázek
Držáky se převrtaly a navařily se nové matky, teď jde našroubovat víš :wink:
Obrázek
Obrázek
A tady je ta rozpěra
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A tady nešťastný kolega, opět ponořen do elektrických schémat
Obrázek

Ještě jeden dotaz, s tou elektrikou by nám pomohla a dost urychlila Diagnostika, nemá někdo poblíž Břeclavy nebo spíš na jižní moravě Tu diagnostiku k dispozici?, zadarmo to chtít nebudem.
Naposledy upravil(a) Exclusive dne 28. 02. 2007 01:10, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 14. 02. 2007 00:21

tak to jste fakt machri :-)
mam defakto obe auta vedle sebe a kdyz se podivam co jste tam nacpali tak cucim. Uz to tady bylo zmineno ale s tou prevodovkou je to mozna spatna volba, sam jsem zvedavy jak dlouho vydrzi :-)

zajimala by me takova blbost ... jak je tezky ten V12 motor aspon zhruba pokud vis :-)
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 14. 02. 2007 04:36

m70 155kg a m30 143kg
:?:
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 14. 02. 2007 06:50

M70 váží 240kg (z knihy Training Course Material, BMW V-12 Light Alloy Engine M70) , M30 ve 3 v pohodě naložíme, ale M70 jsme ve 3 sotva unesly.

Diagnostika ,pokud by jste měli motor z auta 91 (DME 1.7) a výš tak tam lze udělat diagnostiku pomocí vyblikání kodu závady. Ale to že se to přepíná mezi S a nouzákem, je dost divný protože když u mě navodím "nouzový stav" třeba odpojením lambdy tak to na tom motoru vůbec nepoznám, spíš si myslím že pokud znatelně poznáte úbytek výkonu tak že vám přestane pálit pulka motoru, zkontroloval bych svíčky, kabely a hlavně kabel na 6 válci kde je čidlo, rozdělovače, cívky.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 14. 02. 2007 11:18

s vahou jsem vychazel odtud...........http://www.bimmerforums.com/engine_faq/
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 14. 02. 2007 11:38

otázkou je zda není třeba rozdíl v tom že někde je holej motor a někde nastrojenej.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 14. 02. 2007 11:56

no to urcite rozdil neni :lol: ,snazil jsme se odpoved kdyz uz sem hledal vcera vahu m20 :wink:
E+5 Obrázek

M638csi
Příspěvky: 100
Registrován: 01. 07. 2005 11:21

m70

Příspěvek od M638csi » 14. 02. 2007 13:26

M70 je komplet z lehkych slitin-blok vazi mnohem mene nez litinovy z m30-vaha naroste az to nastrojis-vsechno je tam holt dvakrat..Takze nastrojena m70-240kg,m30-215kg,s38(m5)-235kg.Zas takovy rozdil to neni-klimu pryc,baterku do kufru a na jizdnich vlastnostech to nepoznas.Ty kone a newtonmetry ale jo.

Odpovědět