


323i od 87 - zabudni, neexistuje, iba nejaka skaldackaHelldiver píše:Ahojte, som tu novy a rad by som sa spytal zopr veci ohladne E30. Konkretne ide o to, ze si jednu chcem kupit (prekvapivo) : Som zatial student strednej skoly (maturitny rocnik), takze peniazmi moc neoplyvam, ale podarilo sa mi naskrabat do zaciatku skolskeho roka okolo 60K, bohuzial od rodicov na auto nedostanem nic (kedze ich nazor je jasny, budes jazdit rok s nami vo felde aby si sa nezabil). Ide mi o to, ze ci je realne kupit E30 v chodivom stave za 60K (ale pozor, 60K sk) a s mesacnimi vydavkami max 5K ju v nom dalej udrzovat (jazdil by som max 800km mesacne). Chcel by som nejaky model rv 87 a vyssie, sestvalec, najlepsie 323i alebo 325i. S mensimi opravami by som snad problem nemal, technicky som celkom zdatny typ (myslim si,teda) a potom co som kamaratovi na 125L vymenil gumennu spojku palivoveho potrubia a mame sviecky na felde mi prudko stuplo sebavedomie v tomto smere
. Ide mi o to, ci je to za tie prachy realne, alebo sa mam na to vysrat a dalej setrit
.
opravdu to tak bude lepší a pokud ti mužu poradit, tak do te 318 nevrážej celou sumu, kup klidně něco horšího, stejně to bude jen přechodná stanice a je docela pravděpodobnost, že to při nějakým nacviku někam pošleš...Helldiver píše:Dakujem za odpovede, asi bude skutocne rozumnejsi ten stvorvalec, teraz uz len zohnat tu 318i v dobrom stave za 60 klackov. Inak dobru pracu uz mam len sa jej nemozem venovat naplno, lebo maturujem a tak mi to vynasa iba 5K mesacne, ale to sa snad zmeni a ked sa trochu naucim jazdit tak pojdem do toho sestvalca... Ale na zaciatok teda radsej stvorvalec
.
Sice nejsem nějaký znalec e30 ale nemůžu s tebou souhlasit. Pokud típek chce auto aby mu drželo a rozhodl se pro 4 válec tak mu musím doporučit 1.8 M10 , protože pokud neví nic o hydroštelech a má příjem 5 tis měsíčně tak 1.8 M10 je jasná volba. Jinak čistě můj názor, nekamenujte měSlimShady píše:Keď 318 tak by som volil to iS a je pekná blbosť že niesú za 60k SKK. Uvedomte si že sú to plečky spred 17-20 rokov. A v prípade M10 vs. M40 by som ja osobne šiel do M40...
M40 má hydraulický zdvihátka ventilů, tzn že odpadá seřizování ventilů. Z toho ale vyplývá že po opotřebení budeš muset vyměnit vahadla, vačku (?), a tyto motory mají hodně najeto takže vpodstatě nenajdeš perfektní hlavu na M40, pokud není nově dělaná. Doufám že nemelu z cestyHelldiver píše:Tak ja neviem teraz vobec uz vobec. Ale pohladam este fore, urcite sa to tu uz riesilo stokrat, ze aku e30... Este by ma zaujimalo v com je M40 1.8 natolko zaludna oproti M10 1.8 rad sa dozviem nieco nove
.
nevím beru vlastní zkušenost, jezdím sice po městě,kde se hlídám, ale jinak to mám jako auto pro radost, kde se rad svezu a vím jak vypadalo prvnich par měsícu co sem si to auto kopil:-)Dan td píše:To jsou zase " odborné " rady![]()
Jakože s 325 nepůjde pod 12 litrů apod ...![]()
Zkus pohledat, podobné téma je tu cca každejch 14 dní. Příp. na http://www.e30.cz máš pár rad, jak si vybrat e30.
Relativně slušný auto koupíš i pod 30 tis. CZK, když budeš trochu shánět a ještě ti zbyde na opravy a benzín