Myslel jsem že se dostal nějakej bordel z oleje do té dirky jak se dostává olej do hydroštelu a že to špatně mazalo,ale všechny byli vpohodě.Měnil jsem olej před dvouma rokama,jestli to neni třeba ono.
výdrž hydroštelů
výdrž hydroštelů
Zdravim,koupil jsem si před čtyřmi měsíci nové hydroštely, ostatní díly jsem nechal,ten co mi to měnil,říkal že vačka už byla měněná a byla jako nová a vahadla byly taky vpohodě. Po výměně se to hodně stišilo, a hlavně přestalo cvakat, a po třech měsících mě to začalo zničeho nic zase cvakat
a fakt nevim proč.Nevíte někdo čím by to mohlo být?Cvaká to dokonce ještě víc než jsem je vyměnil.
Myslel jsem že se dostal nějakej bordel z oleje do té dirky jak se dostává olej do hydroštelu a že to špatně mazalo,ale všechny byli vpohodě.Měnil jsem olej před dvouma rokama,jestli to neni třeba ono.
Myslel jsem že se dostal nějakej bordel z oleje do té dirky jak se dostává olej do hydroštelu a že to špatně mazalo,ale všechny byli vpohodě.Měnil jsem olej před dvouma rokama,jestli to neni třeba ono.
Re: výdrž hydroštelů
charlei píše:Měnil jsem olej před dvouma rokama,jestli to neni třeba ono.
BMW 323i E36
re
Samo sebou je to na beton olejem, bylo to tu napsano jiz tisickrat. Stačí si to najít. Vše podléhá opotrebení a satáří. A je jedno jestly. je tam olej 4 nebo 8 tisíc, ale pokud virobce dá interval nebo časovou lhutu na výměnu je dobré to dodržovat. Nic se na tom neuštěříš spíš naopak. U staršíh motoru to občas někteří neřeší výměnou hydroštělu, ale vyměnou za hustejší olej třeba z 10W40 na 15W40, ale take to není to nejlepší řešení. Každý podle možností. Věřím že po výměně to bude jako nové. Tak hodně zdaru. 
BMW 318 IS that IS fun
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Souhlasím, je hloupost pokud jsi na tom oleji najel 4tis a před tím měnil hydroštely, aby jsi teď dával horší olej usetřil bys asi 200,- Nevím samo sebou jakej olej tam byl, ale podle toho jak jsi psal, tak bych řekl 10W40 polosintetika. Ta se dá sehnat kolem 140kč za litr. Nejlepší je dodržovat i značku oleje, ale je to zase o názoru. Nemyslím si, že by nějak extra vadilo dát tam jinou jde přesce o viskozitu. Vyměn olej, filtr a věřím, že to bude dobré. Většínou se jde s lepšího oleje na horší, když už ten motor za moc nestojí a třeba i bere olej. Nebo hydroštěly už moc mlatěj a majitely se nechce je měnit. Snad ti to pomohlo.Kubajz von Odry píše:když už jednou naučíš jezdit motor na určitý olej tak to není moc dobré mněnit... myslím tím polosyntetiku, syntetiku, minerál...
BMW 318 IS that IS fun
taky by mě to docela zajímalo jak to je...Co jsem se bavil s klukama, tak kdysi tady někdo měl M40ku. Hydra mu cvakaly jak sviň. Udělal si komplet GO hlavy, všechno nový. Za pů roku mu ten motor cvakal uplně stejně...Jinak s těma olejema-samozřejmě je jasný, že přechod na jinej typ oleje neni pro motor asi výborná věc, když skoro 20 let jezdil na jeden typ. Ale když vezmu v úvahu jaká byla kvalita olejů v době, když naše auta, o kterejch se nám v týhle době mohlo jenom zdát, mně ani to ne páč mi je málo:), vyjížděly jako funglovky z fabriky. Tak si myslim, že olej Paramo za 400,-kč/5l je stejně kvalitní jak v tý době olej, co se do e30tek lil, když to byly funglovky...
- Dieter Bonrath
- Příspěvky: 352
- Registrován: 02. 05. 2006 17:05
- Bydliště: Praha
Já jsem se o tom bavil s Ivem E21 a on říkal, že u M40 je ostřikovací lišta v palici a ta by se taky měla měnit s filtrem. Nevím co je na tom pravdy, ale pokuď se vše vymění, dá se tam i nový olej a máte to za půl roku zpátky, tak asi nebude vše jak má být. Jinak jsem to hledal ve všech svých příručkách k BMW a nikde jsem to nenašel, tak nevím, ale zkusil bych to.... 
to sprchovani musi stacit profouknout/vyčistit..neni tam co se posrat..bud dava , nebo je ucpany..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
