tech info 325i E30 ?
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
tech info 325i E30 ?
Zdravím rád bych co nejvíce tech infa o tomto autě. myslím tím zrychlení 0-100, typy motorů (pokud tam byli nějaké změny) váhu auta, různé specialitky co by se mohli hodit, prostě co vás napadne, je tu toho celkem dost v té tabulce, ale par věcí tam taky chybí tak pokud by se to někomu chtělo tady vypsat tož budu rád....
inspirace? -> http://bmw.zpevak.net/drfte30.htm
bez špéry a podvozku je to sotva poloviční svezení...
bez špéry a podvozku je to sotva poloviční svezení...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to je tvuj subjektivni dojemDC píše:inspirace? -> http://bmw.zpevak.net/drfte30.htm
bez špéry a podvozku je to sotva poloviční svezení...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
clovece, DC, on se pta na technicke veci ne na drift.... pokud by se ptal na drift v seriozni podobe, tak s tebou souhlasimDC píše:nejen můj
nebo myslíš, že je na drift dobrý auto, který se naklání jak kachna a kterýmu se v zatáčce protočí jen kolo na vnitřní straně zatáčky?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
pro úplnost DC asi reaguje zárovň na moje téma v pokecu. tož do toho zatáhl aj ty drifty... ja teď myslel ale spíš věci okolo 325ky ať vím estli ji mužutahat na vozíku s mojim řidičákem, jaké to má úskalí technická, jestli to má řetěz v rozvidech a tak... jinak začínám s 325kou a tak nevím co odo toho čekat...
tak tak, bral sem to celistvě i s tim druhym tématem
325tka je myslim celkem fajn na kravení při dobrý udržbě
rozvody jsou řešené řemenem - doporučuje se vyměnit při koupi, jinak se vystavuješ riziku potkání motoru při rupnutí starýho
motor samotnej vydrží celkem dost, pokud má dobře seřízený ventilový vůle, neprojetou vačku a koníky, který v opačnym případě rádi rupaj při zátěži
jako u všech motorů - nevytáčet zastudena - dlouhá 6-válcová hlava nemá ráda prudký teplotní změny - pokud jí to párkrát uděláš, může rupnout nebo třeba těsnění pod ní
při normálním provozu je ideální jezdit na 10W40 ze zkušenosti, při náloži 10W60 abys neusmažil spodek motoru
pokud tomu budeš chtít dávat nálož pořiď si budík teploty oleje, může ti ušetřit nějaký peníze
výhodou konkrétně 325tky je, že má v základu chladič oleje, který dost pomáhá
ptej se co by tě ještě zajímalo...
325tka je myslim celkem fajn na kravení při dobrý udržbě
rozvody jsou řešené řemenem - doporučuje se vyměnit při koupi, jinak se vystavuješ riziku potkání motoru při rupnutí starýho
motor samotnej vydrží celkem dost, pokud má dobře seřízený ventilový vůle, neprojetou vačku a koníky, který v opačnym případě rádi rupaj při zátěži
jako u všech motorů - nevytáčet zastudena - dlouhá 6-válcová hlava nemá ráda prudký teplotní změny - pokud jí to párkrát uděláš, může rupnout nebo třeba těsnění pod ní
při normálním provozu je ideální jezdit na 10W40 ze zkušenosti, při náloži 10W60 abys neusmažil spodek motoru
pokud tomu budeš chtít dávat nálož pořiď si budík teploty oleje, může ti ušetřit nějaký peníze
výhodou konkrétně 325tky je, že má v základu chladič oleje, který dost pomáhá
ptej se co by tě ještě zajímalo...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
odposlechnout se to do určitý míry dá, ale většina bude cvakat - ať už vstřiky (normální), nebo ty ventily - chce to trénovaný ucho a sundání víka samozřejmě pomůže
rádo to hnije všude
blatníky, lemy, pod baterkou, u předních i zadních persnů, prahy, hlavně v místech kde se auto zvedá, podlaha u zátek a plynovýho pedálu, vzadu pod tažnym okem u plasťáků...
rádo to hnije všude

blatníky, lemy, pod baterkou, u předních i zadních persnů, prahy, hlavně v místech kde se auto zvedá, podlaha u zátek a plynovýho pedálu, vzadu pod tažnym okem u plasťáků...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
E30 ma vzadu phersny?DC píše:odposlechnout se to do určitý míry dá, ale většina bude cvakat - ať už vstřiky (normální), nebo ty ventily - chce to trénovaný ucho a sundání víka samozřejmě pomůže
rádo to hnije všude
blatníky, lemy, pod baterkou, u předních i zadních , prahy, hlavně v místech kde se auto zvedá, podlaha u zátek a plynovýho pedálu, vzadu pod tažnym okem u plasťáků...


OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
najdes si zde fotky, byly tu nejmen 20x a je tam krasne videt rozdil na sani. Dale pouzijes ETK a skontrolujes cislo vahy vzduchu. Pokud to nekdo prebastlil, tak jedine na hlave je odlitek myslim nad 5 valcem s cislem 2.5.Kubajz von Odry píše:no a teď jeden takovej dotaz.... jak vlastně poznám že je to 325i? že to není třeba 323i nebo 325e nebo 320... mněl jsem E28 525e a ten motor mi příjde na pohled stejný jak 325i... akorát ty výkony jsou jinde....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry