Poradí mi někdo?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
pilot78
Příspěvky: 38
Registrován: 18. 07. 2006 11:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Poradí mi někdo?

Příspěvek od pilot78 » 14. 09. 2006 09:17

Zdravím všechny, mám starosti a to docela velké se svým 1.6 motorem M40. Motor měl velmi nepravidelný chod, nedržel správně otáčky na volnoběh, během jízdy se ale projevoval výtečně, což může potvrdit POL který s ním najel nejeden kilometřík. Prostě ten motor šlapal jako hodinky ale když jste přidávali plyn - jinak děsně kolisal. No a druhá, velmi zlá věc je spotřeba, ta 1.6 si vezme 10l/100km, podotýkám nejezdím divoce, a u předchozích aut jsem nikdy vysokou spotřebu neměl, nesouvisí to s tím že bych neuměl jezdit úsporně. 1.6 jsem si taky nebral pro nějaké závodění (to ani nejde :) ) ale pro snahu jezdit s menší spotřebou. Byl jsem na diagnostice v BOSCH a tam mi dokonce gratulovali ke stavu mého motoru, prý má emise lepší než nová Oktávka a že sám motor je v super stavu (to potěší při najetí více než 200tis :) ), upozornili mě na vadné čidla teploty a na špatnou škrtící klapku. Obojí jsem vyměnil. A začalo nové kolo starosti. Po výměně mám otáčky na volnoběh 1500, nepravidelnost chodu motoru je pryč, motor běží plynule ale v ďábelských otáčkách. Navíc, to s tím možná ale nesouvisí mi najednou přestal ukazovat ekonoměr, akorát občas se z polohy nula mihne na polohu 30 a zase zpět. Poradí mi někdo co s tím je? Jsem znovu objednaný na diagnostiku, ale to může trvat i týden než mě zase vezmou :( Podezírám váhu vzduchu ... může to dělat ona?

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 212
Registrován: 30. 10. 2005 21:15
Bydliště: Prostějov

zdarek

Příspěvek od Max » 15. 09. 2006 10:39

kde jsi byl na te dyagnostyce a co za to chteli?

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Re: zdarek

Příspěvek od Záchvat » 15. 09. 2006 11:26

Max píše:dyagnostyce


No fuj ... :lol:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 15. 09. 2006 20:29

Asi mají tak tvrdé ceny :lol:

MiK
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 08. 2006 18:44
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od MiK » 15. 09. 2006 20:51

Ta nová škrtící klapka je opravdu nová?Zkoušel jsi po montáži klapky na cca 1/2hodinky odpojit akumulátor?Co volnoběžný ventil?Ten máš také nový?

pilot78
Příspěvky: 38
Registrován: 18. 07. 2006 11:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pilot78 » 17. 09. 2006 19:41

Zdar lidi, motor uz je GOOD! Konecne! :)
Vse zpusoboval ventil volnobehu, po jeho vymene uz motor bezi tak jak ma. Neuveritelne je ze na vadu tohohle smejda jsem to tipoval uz pred mesicem, nasel jsem si i kolik stoji jake ma objednaci cislo, kde jej sehnat se slevou apod. ... jenze pak jsem si hral na desneho kinga a na ohmetru jej meril a dival se jak chodi, vse se zdalo gut tak jsem na ventil zapomel a hledal jinde, Nepochopim ze to na te diagnostice nepoznali, Kdyz jsem tak ze zoufalstvi prochazel vsechny moznosti, zajel jsem na vrakoviste a zkusmo tam dal jiny ventil ... no a bylo to jak mavnuti kouzelneho proutku :)
Jen by me zajimalo k cemu jsou ty diagnostiky dobry?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 09. 2006 20:32

pilot78 píše:Jen by me zajimalo k cemu jsou ty diagnostiky dobry?
To je jen tím, kdo ten pan "diagnostik" je...

Obvykle vidím jen tupouna - medvídka s kroužkem. Katastrofální jsou značkové servisy ŠKODA, kde vybavení BOSCH mají a měli by ho umět obsluhovat.

Čest výjimkám.

Odpovědět