BMW E34 525i automat....poraďte....
BMW E34 525i automat....poraďte....
Dneska jsem v bazaru viděl E34 525i automat-1992-černou hezky sníženou na 17 elektronech.Chci se zeptat zde na pár info.Kolik to má spotřebu s automatem.A jak náročné je vyměnit tomu převodovku na manuál,je-li to vůbec možné.Motor 525i by měl mít označení M20,pokud se nemýlím.Je shodný s motorem E30 325i?Díky za info a případně uvítám i další rady,na co kouknout před eventuální koupí.
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....
zastavit automat za manuál se samozřejmně dá...je toho potřeba dost ale dá se to...žrát to bude tak o litr víc naž manuál.....motor M20 v E34 nic moc...je to te samí co se dával do žigulů...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
BMWAK píše:zastavit automat za manuál se samozřejmně dá...je toho potřeba dost ale dá se to...žrát to bude tak o litr víc naž manuál.....motor M20 v E34 nic moc...je to te samí co se dával do žigulů...
Pokud to není nějakej bastl, tak v r. 1992 už by tam měl být na 100pro motor M50 nedej bože i s Vanosem... M20 Hledej buď v E34 do r. 1990 nebo v Žigulu....
pokud je tam motor m20 tak je to bastl. Tyhle se davali nekdy do 06/1990 tohle by mel bejt m50 ale bez vanosu, vanos se zacal do e34ek davat az pofaceliftu nekdy 94-95.Jo to divny protoze do e36 vanos davali uz driv ale je to tak 
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, podle sání je to 2.5i M20.
Opiš si VIN a zadej posledních 7 čísel ( písmen ) do ETK : http://www.realoem.com/bmw/select.do
A zjistíš aspoň co je to za kastli - co tam bylo za motor,....
Ten VIN pořádně omrkni, jestli se jedná o originál. Měl by tam bejt i štítek s názvem barvy, se stejným VINem jako po oknem v kastli, s typem motoru, ...
V papírech to musí bejt jako nějaká přestavba ( výměna kastle, nebo motoru ) - jestli ne, tak vem nohy na ramena a zdrhej, co ti síly stačej.
Za jakou je to cenovku ?
Opiš si VIN a zadej posledních 7 čísel ( písmen ) do ETK : http://www.realoem.com/bmw/select.do
A zjistíš aspoň co je to za kastli - co tam bylo za motor,....
Ten VIN pořádně omrkni, jestli se jedná o originál. Měl by tam bejt i štítek s názvem barvy, se stejným VINem jako po oknem v kastli, s typem motoru, ...
V papírech to musí bejt jako nějaká přestavba ( výměna kastle, nebo motoru ) - jestli ne, tak vem nohy na ramena a zdrhej, co ti síly stačej.
Za jakou je to cenovku ?
BMW The Ultimate Driving Machine
Opravdu? Tak to sorry za spatne info, clovek se porad uci.matal píše:Vanos se dával od 9/92 i do E34..Bohhy píše:pokud je tam motor m20 tak je to bastl. Tyhle se davali nekdy do 06/1990 tohle by mel bejt m50 ale bez vanosu, vanos se zacal do e34ek davat az pofaceliftu nekdy 94-95.Jo to divny protoze do e36 vanos davali uz driv ale je to tak
A pokud de o to auto tak e34+m20+automat = zbytecne velky prachy za pojistku, benzin a malo vykonu na tak tezkou karu.
Ja osobne mam m50 2,5 a uz je mi to malo
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
