Bmw 325Tds

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Bmwfil
Příspěvky: 82
Registrován: 05. 04. 2004 19:36
Bydliště: Brno

Bmw 325Tds

Příspěvek od Bmwfil » 18. 03. 2006 19:02

Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli koupit 325Tds r.v.1994, cca 200tisKm s klimou a 1x abg za 100 000Kč. Slusny stav. Nebo jestli je cena mimo.
Dik.
Bmwfil

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 18. 03. 2006 19:37

Cena je OK

Bmwfil
Příspěvky: 82
Registrován: 05. 04. 2004 19:36
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bmwfil » 18. 03. 2006 20:00

Aha a na co bych si jeste u koupe mel dat bacha? Dik
Bmwfil

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 18. 03. 2006 21:58

TDS je super auto, ale musí být v solidním stavu jinak se do něj daj narvat solidní prachy

takže důležitý je aby motor byl ok, šel na všechny válce, pak taky výbava, klima atd už se těžko dodělává, já si osobně potrpím na výbavu a všechny okna v elektrice, dual klima atd jsou super věci, tak velkej BC atd, Podvozek je klasika, auto musí rozumě sedět, pokud nesedí daj se do toho narvat slušný prachy, tlumiče, pružiny, stabilizátory, silenbloky, ramena atd, do podvozku padne 50k jak nic. No a hlavně motor, dobrej tah je základ, pokud netáhne, nejspíš je KO turbo nebo čerpadlo, obojí investice kolem 25k, odchází vodní pumpy, pallivový čerpadla v nádrži, atd. Drobnosti bych neřešil, ale určitě to chce vždycky si nechat finační rezervu, tydle auto potřebujou péči.

Jinak stačí aby sis přečetl forum na www.bmwklub.cz a tam toho najdeš hodně o tomhle autě/motoru.

Bmwfil
Příspěvky: 82
Registrován: 05. 04. 2004 19:36
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bmwfil » 18. 03. 2006 22:45

Slavisimo píše:TDS je super auto, ale musí být v solidním stavu jinak se do něj daj narvat solidní prachy

takže důležitý je aby motor byl ok, šel na všechny válce, pak taky výbava, klima atd už se těžko dodělává, já si osobně potrpím na výbavu a všechny okna v elektrice, dual klima atd jsou super věci, tak velkej BC atd, Podvozek je klasika, auto musí rozumě sedět, pokud nesedí daj se do toho narvat slušný prachy, tlumiče, pružiny, stabilizátory, silenbloky, ramena atd, do podvozku padne 50k jak nic. No a hlavně motor, dobrej tah je základ, pokud netáhne, nejspíš je KO turbo nebo čerpadlo, obojí investice kolem 25k, odchází vodní pumpy, pallivový čerpadla v nádrži, atd. Drobnosti bych neřešil, ale určitě to chce vždycky si nechat finační rezervu, tydle auto potřebujou péči.

Jinak stačí aby sis přečetl forum na www.bmwklub.cz a tam toho najdeš hodně o tomhle autě/motoru.
Aha, ale tam me nepousti s tim, ze nemam nejaky zvlastni opravneni... :-/
Bmwfil

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 18. 03. 2006 23:01

Bmwfil píše:Aha, ale tam me nepousti s tim, ze nemam nejaky zvlastni opravneni... :-/
musis byt registrovan na foru a mas funkcni 75% sekci na foru

Bmwfil
Příspěvky: 82
Registrován: 05. 04. 2004 19:36
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bmwfil » 18. 03. 2006 23:47

Slavisimo píše:
Bmwfil píše:Aha, ale tam me nepousti s tim, ze nemam nejaky zvlastni opravneni... :-/
musis byt registrovan na foru a mas funkcni 75% sekci na foru
To jsem a stejne nic... :-/
Bmwfil

Uživatelský avatar
scandinavian
Příspěvky: 618
Registrován: 11. 02. 2006 15:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od scandinavian » 19. 03. 2006 10:10

no hlavně asi, abys to v pohodě nastartoval za studena napoprvé a od toho se odvíjí ostatní... podle mě :D
zéwlovat :rock:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2374
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 20. 03. 2006 13:11

scandinavian píše:no hlavně asi, abys to v pohodě nastartoval za studena napoprvé a od toho se odvíjí ostatní... podle mě :D
přesně naopak...u většiny aut platí co jsi napsal, ale BMW je specifické horšími starty za tepla... strácí se tlaky na čerpadle. ... aby nenaskočilo za studena stačí mít v prdeli 2 žhaviče což je "pár korun" ale když nestaruje dobře za tepla je v prdeli čerpadlo tj 15-20tis. repas do 10tis... vyběhané TDS na válcích jsem neviděl a to znám auto (taxi) které má najeto se serviskou a prvním majitelem necelých 600tiskm.... olej bere cca 1l mezi výměnami.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
scandinavian
Příspěvky: 618
Registrován: 11. 02. 2006 15:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od scandinavian » 20. 03. 2006 13:27

Huska píše:
scandinavian píše:no hlavně asi, abys to v pohodě nastartoval za studena napoprvé a od toho se odvíjí ostatní... podle mě :D
přesně naopak...u většiny aut platí co jsi napsal, ale BMW je specifické horšími starty za tepla... strácí se tlaky na čerpadle. ... aby nenaskočilo za studena stačí mít v prdeli 2 žhaviče což je "pár korun" ale když nestaruje dobře za tepla je v prdeli čerpadlo tj 15-20tis. repas do 10tis... vyběhané TDS na válcích jsem neviděl a to znám auto (taxi) které má najeto se serviskou a prvním majitelem necelých 600tiskm.... olej bere cca 1l mezi výměnami.
když to říkáš, tak to tak asi bude, já se v tom prd vyznám takhle :-) když sem kupoval beznínáka, tak mi tohle radil kamarád, kterej se vyzná, tak sem to aplikoval i sem, asi to bylo na benzínáky teda
zéwlovat :rock:

Odpovědět