dobre, tak inak, alebo som to zle pochopil. Pises: "...ps ešte jedna vec pokial ho aj nabudíš pridaním nedobíja dobre ide asi len na polovicu výkonu. teraz dobíja podstatne lepšie. odsledované voltmetrom...." to znamena, ze aj s tou tvojou ziarovkou v motore musis pridat na otackach aby dobijal. Pre tvoju informaciu: altik dobija uz od volnobehu na 13.85 - 14.2, regler spolu s mostikom sa staraju o primerane vystupne napatie pri akychkolvek otackach. Dobry alternator nesmie pracovat dobre a podstatne lepsie, on ma makat STALE rovnako. Takze kamarat, kolko je hodnota napatia pri nastartovanom aute na volnobeh?Rudkoo píše:ten anonym som bol ja zabudol som sa prihlásiť
Alternátor
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
to PS bolo ako reakcia na Petr237 keď napsal že bude auto na ďalej vytáčať do 3000 ot. a pripojí voltmeter aby videl kedy alternátor nabehne. Tak som mu chcel objasniť že pri tomto altík nenabíja na 100 percent.
Mne už dobíja hneď po naštartovaní.
Pred tým než som domontoval žiarovku alternátor dával maximálne po vytočení otáčok a následne aj pri volnobehu 13,2V až 13,5 teraz dáva niečo kolem 13,8V
Až zistím prečo nejde napetie na žiarovku do palubky dám vedieť.
Mne už dobíja hneď po naštartovaní.
Pred tým než som domontoval žiarovku alternátor dával maximálne po vytočení otáčok a následne aj pri volnobehu 13,2V až 13,5 teraz dáva niečo kolem 13,8V
Až zistím prečo nejde napetie na žiarovku do palubky dám vedieť.
BMW 323i
To by mě zajímalo, mám úplně stejnej problém. Ale spolu s touhle kontrolkou nefungujou ani ty ostatní (-po zapnutí zapalování) pokud ale zatáhnu ruční brzdu, rozpojím okruh hlídání destiček nebo propojím konektor brzdové kapaliny tak se příslušná žárovka rozsvítí... 

Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zas jen koukej na altik, konektor motor/kastle a podobne. Je to v palubce nejak prepojeno, mne kdyz prdnul altik, slabe svitili brzdy a dobijeni, je to nejak prepojeno ale konkretne nevim. Altik si menil?Tony píše:To by mě zajímalo, mám úplně stejnej problém. Ale spolu s touhle kontrolkou nefungujou ani ty ostatní (-po zapnutí zapalování) pokud ale zatáhnu ruční brzdu, rozpojím okruh hlídání destiček nebo propojím konektor brzdové kapaliny tak se příslušná žárovka rozsvítí...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
to rudko : Koukni se jestli mas dobre dotazenej klinovej remen k alternatoru kdyz je povolenej muze pri vyssich otackach prokluzovat a tim se snizi dobijenost baterie ale nesnizi se uplne na nulu takze to na palubovce ani nepoznas ze nedobiji... a kdyz to nechas na volnobehu ??? zkus to nechat na volnobehu bezet tak 10 min zapni svetla ,radio ,topeni proste zatiz baterii a hned poznas co stim je kdyz bude cajk a kdyz bude chcipat pri vyssich ot tak to bude tim co myslim(snad).
(vim ze je to zakladni vec na kterou by se mel clovek kouknout ale treba to opomel)
(vim ze je to zakladni vec na kterou by se mel clovek kouknout ale treba to opomel)
