Proc je M5 E34 tak levna??
Proc je M5 E34 tak levna??
??nevite nekdo??
je to vybaveny a silny auto...nebudu sem davat odkazy, nasel jsem to v nemecku..je tam toho plno....
je to vybaveny a silny auto...nebudu sem davat odkazy, nasel jsem to v nemecku..je tam toho plno....
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 218
- Registrován: 04. 11. 2005 19:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
tak tak....levný=vylitaný s potřebou větší investice, ktera se majitely nechce dělat.....drahy=zachovalý, většinou original stav s prokazatelnou minulostí(ale i tak je potřeba si dát pozor)....zaleží na tobě co upřednostníš. tady prostě platí pravidlo laciný dvakrát placený a to doslova a do písmene:-)
- Gladiator
- Příspěvky: 77
- Registrován: 13. 12. 2005 23:47
- Bydliště: Jagerndorf-Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Má to jen vypadat,že je levný ale va skutečnosti výjde na nehorázny peníze protože silné a vybavené na to poukazuji v každém bazaru co to všechno má,ale nikdo ti neřekne ve skutečnosti jak je na tom o takové auta je staráno dokud to má garanční prohlídky ,servisní knížku radší pak vyhodí.Kdyby jí někdo pak vyděl po tolika kilometrech co je jenom za běžnou ůdržbu a co jiného bylo kolem toho třeba sečteš to v penězích přešla by tě chut.Dnes je starých aut mraky konkurence velká proto ty ceny.Kdysi auta vyráběli několik let dnes každý rok nějaký nový model. 

Musím se zastat prvního příspěvky, M5 e34 se opravdu dá pořídit za levno a nemusí to být lágr
Oproti nové ceně tehdejšího novátoru versus ojetině je to jeden z největších nepoměrů u BMW, ale tak to je, cena je odvozena od nákladů na provoz, díly atd... Takové auto nepočítaje nadšence BMW už moc lidí držet nechce, zvlášť ti, co si je tehdá mohli dopřát
Oproti nové ceně tehdejšího novátoru versus ojetině je to jeden z největších nepoměrů u BMW, ale tak to je, cena je odvozena od nákladů na provoz, díly atd... Takové auto nepočítaje nadšence BMW už moc lidí držet nechce, zvlášť ti, co si je tehdá mohli dopřát

...


je fakt, ze je to nejlevnejsi Mko, kdyz chce nekdo M-power, tak tohle je asi nejlevnejsi reseni... zadny levnejsi BMW od M divize nesezenes
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

a co taková M535?nebo rovnou M5 E28??ta asi taky nebude za 100tis ne?Raon píše:je fakt, ze je to nejlevnejsi Mko, kdyz chce nekdo M-power, tak tohle je asi nejlevnejsi reseni... zadny levnejsi BMW od M divize nesezenes
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
2 Psena: souhlas a já ještěr jsem jí asi před rokem a půl nekoupil, když jsem měl možnost
Ohledně M535i, je to takovej "skoro M-power", tj. má to téměř všechno jako M5 E28 (tj. podvozek, interiér, exteriér), ale to nejdůležitější, tj. S38 srdce pod kapotou, tam bohužel chybí.

Ohledně M535i, je to takovej "skoro M-power", tj. má to téměř všechno jako M5 E28 (tj. podvozek, interiér, exteriér), ale to nejdůležitější, tj. S38 srdce pod kapotou, tam bohužel chybí.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
ja myslel e34, e28 M5 je urcite drazsi, M535i asi ne, ale u ty to dost zalezi na stavu. Na mobile sem nasel akorat tuhle, pekna, ale drazsi:BMWAK píše:a co taková M535?nebo rovnou M5 E28??ta asi taky nebude za 100tis ne?Raon píše:je fakt, ze je to nejlevnejsi Mko, kdyz chce nekdo M-power, tak tohle je asi nejlevnejsi reseni... zadny levnejsi BMW od M divize nesezenes
http://mobile.de/SIDQx8Qs8J-7LmqrpuKQja ... 1192032882&
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Podvozek jen z casti, stabilizatory jsou jine, brzdy jsou 4 pistove...Fido píše:
Ohledně M535i, je to takovej "skoro M-power", tj. má to téměř všechno jako M5 E28 (tj. podvozek, interiér, exteriér), ale to nejdůležitější, tj. S38 srdce pod kapotou, tam bohužel chybí.
A exterier taky ne, prave ze u M5tky chybi ten M-paket

Jinac M535i v slusnym stavu, jsem schopen dovezt do 50 tis....

(OO=00=OO)
to je dobry a za kolik by popr. byla e24 635CSi, taky ve slusnym stavu?Dan 001 píše:Fido píše:
Ohledně M535i, je to takovej "skoro M-power", tj. má to téměř všechno jako M5 E28 (tj. podvozek, interiér, exteriér), ale to nejdůležitější, tj. S38 srdce pod kapotou, tam bohužel chybí.
Jinac M535i v slusnym stavu, jsem schopen dovezt do 50 tis....
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
