A BUDE MOZNOST SVEZENI I S BMW M5 E60-PO ODBLOKOVANI MA SLAPAT AZ 305KM/H

ALE TO NEJDRIV NA JARE,TED UZ JE HNUSNE POCASKO

otazka je co je to na dorazondra_m píše:No koukám, že v E30tce skoro nikdo nedal tacho na doraz
Se seriovym ISem je 230 nemozny, uz kvuli difecu. Ja jel v mym 210, sel by jeste kousek, ale realna rychlost je stejne tak min. - 10km/hMax píše:cus ja skoušel sve 318is e30 po e462 OL - PV rovina 230 a porad to tahlo ale omezovač je sviňa chťel bych stoho dostat 250 a budu spokojen bud omezovač nebo difer
Já jel s mým isem a se stejným diffem (4,1) tachometrových necelých 230km/h. (pneu 195/65 R14)Iwan píše:to se mi pri difu 4,1 nechce moc verit...co mas za kola??BMW_318is píše:318iS dalnice D2 rovinka 238 (240) km/h pri 7000 ot/min, difec 4.10
s rychlostí bohužel rostemagiccc píše:Já jel s mým isem a se stejným diffem (4,1) tachometrových necelých 230km/h. (pneu 195/65 R14)Iwan píše:to se mi pri difu 4,1 nechce moc verit...co mas za kola??BMW_318is píše:318iS dalnice D2 rovinka 238 (240) km/h pri 7000 ot/min, difec 4.10
Rafička byla těsně před (cca 227) a v omezovači to ještě nabylo.
Ale podle měření na dálnici s pomocí stopek a kilometrovníků mi při 120km/h ukzuje tachometr 125.
Teď ale nevím, jestli je odchylka při všech rychlostech stejná, nebo jestli to roste s rychlostí? Asi by to mělo být pořát stejný, ne?Pokud jo, tak jsem jel 220...
a ještě by kousek šel...