AKI ////////SUCHO help me pls

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Re: re

Příspěvek od gusto318is » 09. 08. 2005 18:29

icetea píše:Nechcel som nikoho urazit alebo take daco ja len ze kebyze uz mam 80 klackov tak cakam na dalsich 80 a kupujem cabrio.Hmm kolko do toho chcem vrazit? Cim menej tym lepsie kedze som este student.Aj keby to bol neaky srot ja mam doma 2 garaze nahradnych dielov na e21 ktore my ostali po kamosovi co odisiel do talianska. Takze asi tak .... :oops:
Z Avíza:

17.) BMW rad 3 Coupé, Objem: 2300 cm3 benzín, r.v. 1980, nehavarované, béžová, Dverí: 2, Výbava: elektróny, autorádio, el. okná, strešné okno (50.000), Košický kraj .

04.08.2005 0915 365 068.


:wink:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

icetea
Příspěvky: 19
Registrován: 09. 08. 2005 12:49
Bydliště: SR

re

Příspěvek od icetea » 09. 08. 2005 19:00

Noooo mozno pojdem kuknut.Dik za info
Dont drink and drive but smoke and fly!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Re: re

Příspěvek od adam320 » 10. 08. 2005 09:32

icetea píše:.Mohli by ste mi poradit na co mam davat pozor pri kupe e21 ? Najcastejsie poruchy atd kedze idem kupit auto prvy krat neviem na co sa mam pozerat. :shock:
No záleží na motoru co se týče poruch mechanickejch, ve většině přípdů s tím jiný problémy než s E30 nejsou, motorizace je stejná, akorát na čtyřválcích..m10 bývá karbec, dvoulitrovej šestiválec..m20 má také karburátor(nejčastější 6V varianta v ČR), 323i má taky motor m20 a na něm je mechanickej vstřik K-Jetronic. , u 323i je hrozbou rozesraný vstřikování který nějak moc nikdo neumí opravit a u dvoulitrů zlobívá karburátor( typ Solex Pierburg 1A) na kterej se dá sehnat repasní sada ale to jsou rady spíš do budoucna

Pozor dávej především na korozi, tý se u tohoto auta za normální studentskou cenu nevyhneš ani náhodou
kritický místa jsou:

Ty co vidíš zvenku: plech pod kufrem...spodní část zadního čela a přední spodní čelo a zadní blatníky

Na co kouknout: Největší klasika je část podlahy pod nohama a za pedálama, tam hnijou všecky.Potom se koukni pod opěradlo zadní sedačky, bývajií prorezlý zadní podběhy, potom podlaha kufru v krajích po obou stranách a nejdůležitější jsou hrnce. Často korodujou i nosníky v motorovym prostoru v místech pod nápravnicí, to se odhaluje špatněpokud to neni vyloženě smrt

Z podvozku bych si hlavu nedělal, celej novej stojí dost ale opravy vycházej na málo, uděláš si většinu sám, je to konstrukčně poloviční než E30...málo součástek, pokud se Ti bude při koupi zdát že má auto(jen E21) přední kola moc vpředu a při zatáčení jdouskoro nebo uplně do blatníků tak to neznamená že je celá náprava v háji....jde jen o opotřebený silentblocky stabilizátoru, ten je vede skrz rameno a jeho uložení v něm dává polohu celýho personu, taková porucha je doprovázená mimojiné i nelibým zvukem(bouchání, klepání nepravidelné podle jízdy)...nicméně oprava za pár stovek

Mžná to vypadá děsivě ale neboj se toho, žralok je opravdový bmw se všim všudy a budeš spokojenej, holt to chce svářečku nebo dost připlatit pokud někdo prodá, přeju hodně štěstí
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

icetea
Příspěvky: 19
Registrován: 09. 08. 2005 12:49
Bydliště: SR

re

Příspěvek od icetea » 10. 08. 2005 13:33

Tak dik teraz mam aspon ako taku predstavu co mam pozerat.Tej korozie sa bojim najmenej to si pocas zimnych vecerov vyvarim.Uz som aj nasiel dve e21 a jednu e30 este uvidim podla fotiek a mozno uz skoro budem majitelom neakeho bmwcka :twisted:
Dont drink and drive but smoke and fly!!!!!!!!!

icetea
Příspěvky: 19
Registrován: 09. 08. 2005 12:49
Bydliště: SR

re

Příspěvek od icetea » 10. 08. 2005 13:44

Tak a mam vytipovany jeden kusok foto este nemam(ked budu poslem) ale prosim vase komentare k inzeratu.


"posílam seznam dílu které jsem vyměnil během té doby co jsem sním jezdil. Jak jsem psal tak ho mám 2 roky a něco a najel jsem sním 25000km.Zadní brzdové válečky, autobaterie, přední brzdové destičky, zadní ložisko, přední ložisko, levý přední blatník, kabely ke svíčkám+palec rozdělovače+klobouček rozdělovače, brzdové lanka na zadní ruční brzdu, brzdové obložení zadních bubnových brzd, namontovaná 5.kvaltová převodovka,nenamontovaná zadní boční výklopná okna, manuál na bmw e21, přední a zadní tlumiče, kulové čepy, zadní levá pružina a úplně nové svislé čepy (těhlice), pravý přední blatník, pravý přední blinkr a pravá pulka masky. a tomu navíc4kvaltová převodovka na 4válec a 5kvaltová převodovka na 6ti válec, startér, brzdový posilovač,zadní pravé koncové světlo"

2:Cena-15000,-. Papíry ktomu jsou a STK do 10/2005. Ono bylo bourané-odřené. Najel jsem na svodidla tak jsem musel vyměnit pravý přední blatník,blinkr,a masku. Jo a jěště těhlice protože jsem si myslel že ta pravá je ohnutá (stejně byly už špatné). A pravý bok ze odřený a zadní lem trochu promáčklý. Nosníky podle mě jsou v pořádku akorát jsem najel předním pravým kolem na obrubník tak se asi pohnul stabilizátor a kola jsou šikmo. Auto snížené nebylo ani není a tlumiče jsou tam nové originální. Jěště mě napadlo že jsem včera nenapsal že je ktomu jěště jeden karburátor.

Co vy na to znie to ako pekne dobite auto ale ta cena no neviem uvidim podla foto.
Dont drink and drive but smoke and fly!!!!!!!!!

Odpovědět