servisy na hydra

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

servisy na hydra

Příspěvek od darkeye » 26. 07. 2005 08:19

kdyz se vam bude chtit - tem ktery to delali - tak sem pisnete kontakt, cenu, co jste menili a kdyztak nejakej komentar. myslim ze ostatni komentare jsou zbytecny. diky
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 26. 07. 2005 08:27

Dělal jsem to a stejně to začne mlátit.
Komplet to vyjde asi na 13tis-ïs vačkou a rozvodama.
Není lepší tam mrsknout IS.?????????
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 26. 07. 2005 09:14

tomik píše:Dělal jsem to a stejně to začne mlátit.
Komplet to vyjde asi na 13tis-ïs vačkou a rozvodama.
Není lepší tam mrsknout IS.?????????
Proč by to mělo začít mlátit? Já mam auto v servisu teď. Neočekávám, že to zase začne cvakat... Jinak až to bude hotový, podělim se o zážitek (cena, funkčnost) :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 26. 07. 2005 11:41

Počkej za půl roku.-v závislosti na ujetých kilometrech
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 26. 07. 2005 12:51

Tak, teď mě fakt nenapadá co tím bylo myšleno? "jestli není lepší tam mrsknout IS " :shock: jedinej rozdíl by byl v tom, že jich tam nebude mlátit 8 ale 16 to asi neni rozumný ne ? Pokud se mýlim tak mě Jirko325 oprav :twisted: , nebo klidně někdo jinej, u Is to stálo 15 tis. a nakonec jsme zjistlii že byl nízkej tlak oleje, a ne hydra, hlavně nejezdětě do Žaberka k panu Procházkovi, ale otom už jsem tu psal

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 07. 2005 13:23

Tomik tim chce rist, ze ma paradnej motor is A1 top zustand na prodej :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 26. 07. 2005 14:08

tomik píše:Počkej za půl roku.-v závislosti na ujetých kilometrech
Když je v pořádku vačka, vahadla a hydra, vysvětli mi prosím, jak by to mohlo začít cvakat? ... Těžko za půl roku najedu minimálně přes 100 tkm.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 26. 07. 2005 19:23

Jsou tu lidi,kteří to fakt dělali z novejch dílů-replikovejch a divil bych se,že ty tam budeš dávat originál věci-který vydržej 100tis.
Dělal to Luboš.

Chtěl jsem im říct,že jsem tu měl mraky M40 a všechny cvykali a když ne,tak začli cvakat po nějaký době.

Jestli tady někdo viděl sundaný víko u M40 a u M42,tak ví stejně jako já,že u M40 se opotřebovává vačka,hydrostavy a koníky.


Kdežto u M42 ovládá hydrostavy přímo vačka kterou jsem nikdy neviděl opotřebovanou a nikdy nikdo ji tady taky nesháněl.prošlo mi pod rukama asi 15 IS a ani jedno nezacvakalo.

Kolikrýát se tu jen za měsíc řeší M40 a vačky.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 27. 07. 2005 01:34

Nojo, uvidíme. Nějak to bude. Každopádně mi udělalo radost že nemam zohejbaný ventily ani popraskanou hlavu , aspoň něco :wink:
A abych řekl pravdu, po iS ani netoužim.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 27. 07. 2005 09:20

tomik píše:Jsou tu lidi,kteří to fakt dělali z novejch dílů-replikovejch a divil bych se,že ty tam budeš dávat originál věci-který vydržej 100tis.
Dělal to Luboš.

Chtěl jsem im říct,že jsem tu měl mraky M40 a všechny cvykali a když ne,tak začli cvakat po nějaký době.

Jestli tady někdo viděl sundaný víko u M40 a u M42,tak ví stejně jako já,že u M40 se opotřebovává vačka,hydrostavy a koníky.


Kdežto u M42 ovládá hydrostavy přímo vačka kterou jsem nikdy neviděl opotřebovanou a nikdy nikdo ji tady taky nesháněl.prošlo mi pod rukama asi 15 IS a ani jedno nezacvakalo.

Kolikrýát se tu jen za měsíc řeší M40 a vačky.
Mám zkušenosti že IS taky cvaká, bohužel po opravě znovu zase brzo začne

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 27. 07. 2005 09:22

Márty: iS, s kterýma jsem měl tu čest, cvakaly maximálně při startu dvě vteřiny, u M40 jsem mnohem častěji viděl, že cvakají neustále... Je ale fakt, že iS je prostě málo a M40 tři pr-krát víc...
E39 535i sedan

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 27. 07. 2005 09:49

Fx píše:Márty: iS, s kterýma jsem měl tu čest, cvakaly maximálně při startu dvě vteřiny, u M40 jsem mnohem častěji viděl, že cvakají neustále... Je ale fakt, že iS je prostě málo a M40 tři pr-krát víc...


Netvrdim že je to to samý jako u m40 jen že jsem se s jednim iesem hodně natrápil a další dvě slyšel cvakat

Odpovědět