M3 E30 vice foto a info

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 19. 07. 2005 12:33

evolution260: Nic si ze spatnych ohlasu na tvoje vozitko nedelej. Nemuzu na kluky z fora rict pul slova, protoze cokoli jsem potreboval tak mi poradili... Jsou vazne super, ale vse vybali na rovinu... Tvoje vozitko je sperk at se jim libi nebo ne... Je fakt nadherny... :o)
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 19. 07. 2005 12:55

:D :wink:
Obrázek

evolution260
Příspěvky: 30
Registrován: 27. 06. 2004 23:58

Příspěvek od evolution260 » 20. 07. 2005 00:08

Kroutak a vykon neni vsechno.
1000 x radsi nez Evo nebo STi bych sel do LANCIA DELTA HF INTEGRALLE EVO2. Taky 14 let starej veteran.

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 20. 07. 2005 10:20

Boban píše: Apon nekdo tady ma rozum :)

Jinak na foru jsem predevsim proto, ze kdyz uz jsem se pro E30 rozhodl, tak se o tom chci neco dozvedet, naucit se to opravit, popripade vylepsit to, co v Mnichove zkurvili.
Z lasky k nejakymu autu uz jsem asi vyrostl, ostatne nikdo, kdo svoje auto miluje, s nim nedokaze jet dostatecne rychle :)
a co tam prosimtě zkurvili ??
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

Uživatelský avatar
JamX
Příspěvky: 148
Registrován: 05. 07. 2005 16:10
Bydliště: Matka měst a nálad

Příspěvek od JamX » 20. 07. 2005 11:37

evolution260 píše:Kroutak a vykon neni vsechno.
1000 x radsi nez Evo nebo STi bych sel do LANCIA DELTA HF INTEGRALLE EVO2. Taky 14 let starej veteran.
nebo AUDI QUATTRO 82! :wink:
-==:::BMW RULEZZZ:::==-
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 20. 07. 2005 14:13

Dymak píše:
Boban píše: ... popripade vylepsit to, co v Mnichove zkurvili.
...
a co tam prosimtě zkurvili ??
Debilita cislo 1 je nesmyslne kratky prevod rizeni (nekde na e30.de je napsano snad neco kolem 20:1) - 5 (!!!) otacek volantu mezi krajnimi rejdy se hodi tak leda na volhu, na sportovni auto urcite ne. Nastesti existuje snadna pomoc pouzitim dilu z e36, kde uz zrejme panum konstrukterum doslo, ze na e30 to byl omyl.

Debilita cislo 2, ktera bohuzel u bmw vydrzela dlouho, je bubnova rucni brzda na kotoucove zadni naprave. Ze se to da vyresit elegantne dokazuje napriklad Golf III (z toho co znam, jinak urcite hafo dalsich aut), ktery ma na jednopistkovem plovoucim trmenu jednoduchou mechanickou paku, za kterou taha lano rucni brzdy. Staci tak pouze jedno oblozeni (narozdil od dvojiho u bmw), stycne plochy se pouzivaji i pri normalnim brzdeni, tudiz se oterem udrzuji v cistote a nehniji (jako u bmw) a rucni brzda ma dostatecnou ucinost pro zablokovani kol i na suchu a v relativne vetsi rychlosti.
Reseni tohoto problemu jsem prozatim nenasel, kdyby nekdo vedel, jake auto ma jednopistkove brzdove trmeny s pakou pro rucni brzdu a prumerem pistku 33 mm, byl bych vdecny za info.

Tolik jenom ty hlavni, ktere me trapi (trapily) nejvic, k dalsim jsem se zatim neprokousal. Jinak existuje samozrejme spoustu konstrukcnich minel, ktere by se daly nazvat poddimenzovanim dilu nebo nevhodnou konstrukci - tak jako u kazde znacky. U e30 namatkou kulisa razeni, benzinova pumpa, vaha vzduchu, ...

Ale jinak je to samozrejme dokonale auto - spousta clenu si mysli, ze srovnatelne s mnoha auty z dnesni produkce :)

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 20. 07. 2005 16:05

@Boban:
Nechcem ti brať ilúzie, ale mám vďaka práci možnosť pravidelne jazdiť s novými modelmi áut takmer všetkých značiek. Napriek tomu, iba zanedbateľné precento z nich je podľa mňa porovnateľných s E30, aspoň pokiaľ sa bavíme o kategórii do 1 000 000 Sk (cca 770 000 Kč). Výpočet chýb u väčšiny z nich by bol totiž oveľa rozsiahlejší, než ten čo si napísal k E30. A pokiaľ je reč o M3 E30, toto bude VŽDY fenomenálne športové auto, bez ohľadu na to, aký bude práve rok. Toto by však bolo na dlhšiu debatu...
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 20. 07. 2005 17:47

gusto318is píše:@Boban:
Nechcem ti brať ilúzie, ale mám vďaka práci možnosť pravidelne jazdiť s novými modelmi áut takmer všetkých značiek. Napriek tomu, iba zanedbateľné precento z nich je podľa mňa porovnateľných s E30, aspoň pokiaľ sa bavíme o kategórii do 1 000 000 Sk (cca 770 000 Kč). Výpočet chýb u väčšiny z nich by bol totiž oveľa rozsiahlejší, než ten čo si napísal k E30. A pokiaľ je reč o M3 E30, toto bude VŽDY fenomenálne športové auto, bez ohľadu na to, aký bude práve rok. Toto by však bolo na dlhšiu debatu...

Jestli sis vsiml, ja taky e30 vlatnim :)
Jen si o ni nemyslim, ze je nejlepsi auto na svete. A vyctem chyb jsem jen chtel dokazat, ze i bozsti konstrukteri v bozskem Mnichove jsou stejny lemplove, jako treba ve Stuttgartu, Ingolstadtu ci Wolfsburgu.
Howgh

evolution260
Příspěvky: 30
Registrován: 27. 06. 2004 23:58

Příspěvek od evolution260 » 20. 07. 2005 23:36

Koukám, že se tady pěkně rozjela diskuze a tak to má bejt. Takže když všechno dobře dopadne tak se na podzimním tuningovym srazu v Brně objeví ,,trochu poladěná,, M3 E30 v bilé barvě + trochou karbonu a Imprezy a Myšáci se budou divit (když nebude pršet ani sněžit) . Nezapomeňte, kde se M3 narodila.... na závodním okruhu.

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 21. 07. 2005 01:20

Boban píše:
gusto318is píše:@Boban:
Nechcem ti brať ilúzie, ale mám vďaka práci možnosť pravidelne jazdiť s novými modelmi áut takmer všetkých značiek. Napriek tomu, iba zanedbateľné precento z nich je podľa mňa porovnateľných s E30, aspoň pokiaľ sa bavíme o kategórii do 1 000 000 Sk (cca 770 000 Kč). Výpočet chýb u väčšiny z nich by bol totiž oveľa rozsiahlejší, než ten čo si napísal k E30. A pokiaľ je reč o M3 E30, toto bude VŽDY fenomenálne športové auto, bez ohľadu na to, aký bude práve rok. Toto by však bolo na dlhšiu debatu...

Jestli sis vsiml, ja taky e30 vlatnim :)
Jen si o ni nemyslim, ze je nejlepsi auto na svete. A vyctem chyb jsem jen chtel dokazat, ze i bozsti konstrukteri v bozskem Mnichove jsou stejny lemplove, jako treba ve Stuttgartu, Ingolstadtu ci Wolfsburgu.
Howgh
No jestli jsou konstruktéři bmw lemplové tak co jseš potom ty? :?

lemplové,co maj několik let za sebou 1.místo v různých kategoriích motor roku.... :D
M3 (e46) Hartge :-)

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 21. 07. 2005 09:08

Boban píše:
evolution260 píše:Ctete poradne co jsem napsal !!! Napsal jsem s upravenou M3, tzn. prestavba motoru na 2,5, vyrazena vaha vzduchu a nahrada jinou elektronikou v kombinaci s karbonovym sanim a otevrenym vyfukem. Tohle dava vykon okolo 260 - 280 koni. Samozrejme je potreba vymenit brzdy a podvozek. Taky jsem psal na okruhu a v zavodech do vrchu a to jsou vetsinou dost zatackovity trate, problemem ctyrkolek je to, ze se jim moc nechce zatacet. Samozrejme mluvim o neupravenych Evech a STI, pokud bychom srovnavali obe seriovy auta nebo obe upraveny, tak je M3 bez sance. Podivejte se treba ktery auta porazi na vrsich Slovak Julo Koncek se starou M3 -:)
Jedno takovy auto se ted v CR stavi melo by snad byt hotove do 3 mesicu.
Clovece ty jsi asi ctyrkolku nikdy nevidel. Jestli zijes v iluzi, ze auto se zadnim pohonem zataci lepe nez ctyrkolka, asi nema smysl o nicem diskutovat.
Vykon 280 koni ma evo 7 v serii, navic s takovym tocivym momentem, o kterem si muze nechat atmosfericky motor jenom zdat. O podvozku s aktivnimi diferencialy a brzdach snad ani nema cenu mluvit.
To ze nejaky strelec s M3 porazi bandu oslu s evo x ci sti nekde na zavode do kopce prece jeste neznamena, ze ty auta jsou srovnatelny...

Nemam nic proti M3 E30, ale srovnavat ji s o 15 az 20 let mladsima autama, navic trosku jine kategorie, myslim opravdu nejde...

Jestli nekdo touzi po stare M3 E30 za zhruba 200k Kc vice nez po tech "rejzich" za zhruba 1200k Kc, je to asi opravdu nadsenec a milovnik veteranu, ja bych v te "rejzi" jezdil 100x radsi :)
chápu tvůj názor, jsi prostě pouhej spotřebitel, kterýmu láska k technice asi moc neřiká, to je v pořádku, každej jsme jinej, nedivim se, M3 nemůže iponovat každýmu stejně jako STI, nejednoduší bude když si koupíš tu Rejži, a ti kterejm se tahle krásná M3 líbí tak jako mě, jí budeme v klidu dál obdívovat a všichni budeme spokojený :D

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 21. 07. 2005 09:26

Boban píše:
Dymak píše:
Boban píše: ... popripade vylepsit to, co v Mnichove zkurvili.
...
a co tam prosimtě zkurvili ??
Debilita cislo 1 je nesmyslne kratky prevod rizeni (nekde na e30.de je napsano snad neco kolem 20:1) - 5 (!!!) otacek volantu mezi krajnimi rejdy se hodi tak leda na volhu, na sportovni auto urcite ne. Nastesti existuje snadna pomoc pouzitim dilu z e36, kde uz zrejme panum konstrukterum doslo, ze na e30 to byl omyl.

Debilita cislo 2, ktera bohuzel u bmw vydrzela dlouho, je bubnova rucni brzda na kotoucove zadni naprave. Ze se to da vyresit elegantne dokazuje napriklad Golf III (z toho co znam, jinak urcite hafo dalsich aut), ktery ma na jednopistkovem plovoucim trmenu jednoduchou mechanickou paku, za kterou taha lano rucni brzdy. Staci tak pouze jedno oblozeni (narozdil od dvojiho u bmw), stycne plochy se pouzivaji i pri normalnim brzdeni, tudiz se oterem udrzuji v cistote a nehniji (jako u bmw) a rucni brzda ma dostatecnou ucinost pro zablokovani kol i na suchu a v relativne vetsi rychlosti.
Reseni tohoto problemu jsem prozatim nenasel, kdyby nekdo vedel, jake auto ma jednopistkove brzdove trmeny s pakou pro rucni brzdu a prumerem pistku 33 mm, byl bych vdecny za info.

Tolik jenom ty hlavni, ktere me trapi (trapily) nejvic, k dalsim jsem se zatim neprokousal. Jinak existuje samozrejme spoustu konstrukcnich minel, ktere by se daly nazvat poddimenzovanim dilu nebo nevhodnou konstrukci - tak jako u kazde znacky. U e30 namatkou kulisa razeni, benzinova pumpa, vaha vzduchu, ...

Ale jinak je to samozrejme dokonale auto - spousta clenu si mysli, ze srovnatelne s mnoha auty z dnesni produkce :)
Tak teď jsem se už vážně neudržel,
pán je nějakej chytrej, tak zaprvé nechápu jak můžeš srovnávat 3ku golfa ze 16 let starým autem, dále Debilita cislo 1 je nesmyslne kratky prevod rizeni 5 (!!!) otacek volantu mezi krajnimi rejdy se hodi tak leda na volhu, na sportovni auto urcite ne koukám že nejenom chytrej ale taky závodník, slyšel si někdy něco třeba o strmým řízení, no nic jdeme dál, Debilita cislo 2 je bubnova rucni brzda na kotoucove zadni naprave, Ze se to da vyresit elegantne - na jednopistkovem plovoucim trmenu jednoduchou mechanickou paku, za kterou taha lano rucni brzdy je vidět že stim nemáš žádný zkušenosti, jo ono to vypadá hezky ale už to tak hezky nefunguje, můžu ti doporučit zadní třmeny z Alfy Romeo 164, ty ti na BMW pujdou a užiješ si snima hlavně hodně zábavy (toho brždění už moc ne) doufám že až budeš mít VW Opel Ford Bmw bastl hotovej, že mě svezeš abych viděl co u BMW zkurvili a jak si to po nich všechno vylepšil

nic dalšího asi nemá smysl komentovat

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 21. 07. 2005 09:33

M3maniac píše:
Boban píše:
gusto318is píše:@Boban:
Nechcem ti brať ilúzie, ale mám vďaka práci možnosť pravidelne jazdiť s novými modelmi áut takmer všetkých značiek. Napriek tomu, iba zanedbateľné precento z nich je podľa mňa porovnateľných s E30, aspoň pokiaľ sa bavíme o kategórii do 1 000 000 Sk (cca 770 000 Kč). Výpočet chýb u väčšiny z nich by bol totiž oveľa rozsiahlejší, než ten čo si napísal k E30. A pokiaľ je reč o M3 E30, toto bude VŽDY fenomenálne športové auto, bez ohľadu na to, aký bude práve rok. Toto by však bolo na dlhšiu debatu...

Jestli sis vsiml, ja taky e30 vlatnim :)
Jen si o ni nemyslim, ze je nejlepsi auto na svete. A vyctem chyb jsem jen chtel dokazat, ze i bozsti konstrukteri v bozskem Mnichove jsou stejny lemplove, jako treba ve Stuttgartu, Ingolstadtu ci Wolfsburgu.
Howgh
No jestli jsou konstruktéři bmw lemplové tak co jseš potom ty? :?

lemplové,co maj několik let za sebou 1.místo v různých kategoriích motor roku.... :D
konečně to řek někdo za mne, DÍKY :lol:

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 21. 07. 2005 10:04

Márty_ píše:
M3maniac píše:
Boban píše:
Jestli sis vsiml, ja taky e30 vlatnim :)
Jen si o ni nemyslim, ze je nejlepsi auto na svete. A vyctem chyb jsem jen chtel dokazat, ze i bozsti konstrukteri v bozskem Mnichove jsou stejny lemplove, jako treba ve Stuttgartu, Ingolstadtu ci Wolfsburgu.
Howgh
No jestli jsou konstruktéři bmw lemplové tak co jseš potom ty? :?

lemplové,co maj několik let za sebou 1.místo v různých kategoriích motor roku.... :D
konečně to řek někdo za mne, DÍKY :lol:
Panáček chtěl prostě říct,že všechny německé auta dělaji lemplové a všechna japonské géniové :D hele asi tak,jsem fanda aut všeobecně a mám rád japonské auta,ale ne tak abych se s nich posral a dělal z bmw sračky.Třeba NSX či Supra to jsou nádherné stroje,ale toyota třeba k téměř stejnému výkonu potřebovalo dvě turba,M3 to má v sobě poctivě :D a tomu říkám umění :D i STi a EVA jsou supr auta,ale je to hold něco jiného... třeba geniální EVO VII r.v.2004 má z 0 na 100 myslím 6,1 a víte kolik má 13let stará M3 e36 ? 6,0 model od roku 95 už jen 5,5sec .... O porsche 911 se všeobecně říká že má nejlepší brzdy na světě,při testu v roce 98 mezi M3,P911,Audi S3 a MB AMG mělo nejlepší brzdy M3! prostě lemplové ..... :D
M3 (e46) Hartge :-)

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 21. 07. 2005 11:24

Márty_ píše: ...tak zaprvé nechápu jak můžeš srovnávat 3ku golfa ze 16 let starým autem...
Golf III je starej 14 let, tak to zase tak od veci neni :) , asi jde spis o to, ze konstrukcne je e30 auto ze zacatku 80. let, golf III ze zacatku 90. let.

Márty_ píše: ... koukám že nejenom chytrej ale taky závodník, slyšel si někdy něco třeba o strmým řízení, no nic jdeme dál ...
No prave ze jsem o strmem rizeni nejen slysel, ale ted uz ho mam v aute. Asi o nem ale neslyseli konstrukteri e30 :)
Márty_ píše: ... je vidět že stim nemáš žádný zkušenosti, jo ono to vypadá hezky ale už to tak hezky nefunguje, můžu ti doporučit zadní třmeny z Alfy Romeo 164, ty ti na BMW pujdou a užiješ si snima hlavně hodně zábavy (toho brždění už moc ne) ...
Zkusenosti mam s Golfem III a IV, kde jsou ty trmeny podobne, ne-li stejne, a funguje to tam perfektne. Jinak zkusenosti s italskymi auty mam jen ty nejhorsi...

M3maniac píše: No jestli jsou konstruktéři bmw lemplové tak co jseš potom ty? :?
Ja jsem uzivatel, ktery musi chyby konstrukteru napravovat :)
Ale znova opakuju - v tomhle se e30 nijak nelisi od jinych aut kvalitnich znacek
M3maniac píše: lemplové,co maj několik let za sebou 1.místo v různých kategoriích motor roku.... :D
Motoru (mam M20B25) nic nevytykam, kdyz uvazim, co maji tyhle motory za sebou, tak musim smeknout. Myslim, ze akorat to hydraulicke vymezovani ventilove vule u motoru M40 a podobnych nebylo nejlepsi, ale tenkrat to bylo modni. Celkem sleduju i nejnovejsi vyvoj v oblasti motoru a myslim, ze bmw je v mnoha oblastech na spici.
M3maniac píše:Panáček chtěl prostě říct,že všechny německé auta dělaji lemplové a všechna japonské géniové :D hele asi tak,jsem fanda aut všeobecně a mám rád japonské auta,ale ne tak abych se s nich posral a dělal z bmw sračky.
Asi jsme si nerozumneli, ja japonsky auta sice obdivuju, ale sam bych si koupil jedine nemecky, hlavne kvuli dostupnosti a cene dilu, a proto, ze nemecky auta jsou robustni a kvalitni (snad az na ten opel, ale to nikomu necpu). Nedelam z bmw sracku, jen jsem chtel poukazat na to, ze ne vsechno je v bmw idealni (mel jsem pocit, ze si to tady nekteri mysli) - to ostatne ani nejde, aby bylo nejake auto dokonale :) . Jsou v nem nepovedene veci zrovna tak jako v ostatnich nemeckych (japonskych, americkych, ...) autech (jiny jsem ani nezminoval, protoze nemecky jsou nejlepsi).
M3maniac píše:Třeba NSX či Supra to jsou nádherné stroje,ale toyota třeba k téměř stejnému výkonu potřebovalo dvě turba,M3 to má v sobě poctivě :D a tomu říkám umění :D
Ja neshledavam na vykonu atmosferickeho motoru oproti turbomotoru nic poctivejsiho a umeni uz to vubec neni, naopak turbomotor ma radu vyhod a v dnesni dobe uz jen velice malo nevyhod, ale to by byla uplne jina diskuze...
Naopak umeni je udelat dobre fungujici turbomotor, o tom urcite vi nejvic ondra_m :) .
M3maniac píše:třeba geniální EVO VII r.v.2004 má z 0 na 100 myslím 6,1 a víte kolik má 13let stará M3 e36 ? 6,0 model od roku 95 už jen 5,5sec .... O porsche 911 se všeobecně říká že má nejlepší brzdy na světě,při testu v roce 98 mezi M3,P911,Audi S3 a MB AMG mělo nejlepší brzdy M3! prostě lemplové ..... :D
Genialni evo 6 ma asi 4,8 s / 60 mph (96,5 km/h) :)

Na kazdym aute najdes neco, cim vynika nad ostatnimi, mitsubishi a subaru dela skvela auta pro rally, bmw je spise okruhova zalezitost, i kdyz i M3 e30 bylo pekne naradi i v rally...

A mimochodem, lemplove jsou vsude. U aut za to casto muze kompromis mezi kvalitou a cenou, a nekdy se stane, ze ta kvalita ustoupi vic, nez by bylo zdravo.



Uff, nikdy jsem si nemyslel, ze fanousci bmw jsou tak fundamentalni :)

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 21. 07. 2005 11:42

Co to řikaš??? Žigul rulez :mrgreen: š'utka :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 21. 07. 2005 12:29

to boban: no najednou si trochu ubral plyn :D je naprosto jasné,že každému autu na světě se dá něco vytknout,ale to ještě neznamená že je dělaj lemplové... nemá smysl to tu dále rozebírat... není umění udělat atmosféru s takovým výkonem? a stakovou výdrží? tak to potom sorry :D
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21. 07. 2005 14:04

Boban píše: ...Debilita cislo 1 je nesmyslne kratky prevod rizeni (nekde na e30.de je napsano snad neco kolem 20:1) - 5 (!!!) otacek volantu mezi krajnimi rejdy...
to myslíš u E 30 ??? Tak to si asi ještě žádnou neřídil...těch otáček je 3,6 a uvědom si dobu vzniku E 30, první modely se začaly vyrábět v 82 tak od kdy jí asi vyvíjely ?


Boban píše:...Debilita cislo 2, ktera bohuzel u bmw vydrzela dlouho, je bubnova rucni brzda na kotoucove zadni naprave....
můj známej má na na E 30 M3 hydraulickou ručku a vzadu větraný
kotouče...takže to asi jde koupit...

a k tomu zrychlení Evo VI nebo VII nebo VIII - tady záleží víc na převodovce než na výkonu motoru...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 21. 07. 2005 14:11

M3maniac píše:to boban: no najednou si trochu ubral plyn :D je naprosto jasné,že každému autu na světě se dá něco vytknout,ale to ještě neznamená že je dělaj lemplové... nemá smysl to tu dále rozebírat... není umění udělat atmosféru s takovým výkonem? a stakovou výdrží? tak to potom sorry :D
"no najednou si trochu ubral plyn" taky se mi zdá :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 21. 07. 2005 14:21

a ještě k větě : "lemplove jsou vsude"

Proč nezajedeš do Mnichova a nenabídneš BMW svoje služby ?? Nebo kamkoliv jinam ?
Schopnosti, znalosti a um lidí jako ty, se všude na světě vyvažují zlatem...

nebo třeba tady...


Für die Bereiche:

- Entwicklung Antrieb
- Thermodynamik / Motorfunktionen Otto- und Dieselmotoren
suchen wir ab sofort:
2 Entwicklungsingenieure / -innen
Ihre Aufgabe - Abstimmung der Motorsteuerungsparameter an Otto- und Dieselmotoren
- Optimierung von Leistung, Verbrauch und Emissionen am Prüfstand und im Fahrzeug
- Abstimmung des Fahrverhaltens unter verschiedenen Umgebungs- und Nutzungsbedingungen
- Entwicklung von Motor- und Motorensteuerungskonzepten
- Koordination der Entwicklungsabläufe / Projektarbeit
Ihre Qualifikationen - Dipl-Ing. (TU/FH) Fachrichtung Motoren- / Fahrzeugtechnik
- Absolventen mit bei BMW erworbene Praktikums- und Diplomerfahrungen
- Gute PC- und Englischkenntnisse

Ansprechpartner Herr Dr. Schwabe
Telefon: 08241 5005-0
Telefax: 08241 5005-188
(f.schwabe@alpina.de.)
zum Bewerbungsformular
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Zamčeno