IS/M40

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

IS/M40

Příspěvek od tomik » 11. 05. 2005 16:48

ted jsem slyšel názor,že M40 se od IS moc neliší.co vy na to?
podle mě je to nesrovnatelné!
snad to tu zbytešně nezasírám,ale muselo to ze mě ven. :evil:

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 11. 05. 2005 17:04

Liší se zásadně, ať už konstrukčně (8/16V, řemen/řetěz) tak výkonem. Není se o čem bavit

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 05. 2005 17:05

Já jsem se teda svezl v iS motoricky hoodně slušnym. A dojmy takový - jede to určitě o kus líp, ale že by mě to nějak moc překvapilo, nebo tak něco, to ne. V nižších otáčkách - standartnim provozu mi to přijde docela podobný.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 11. 05. 2005 17:11

Bobo píše:Já jsem se teda svezl v iS motoricky hoodně slušnym. A dojmy takový - jede to určitě o kus líp, ale že by mě to nějak moc překvapilo, nebo tak něco, to ne. V nižších otáčkách - standartnim provozu mi to přijde docela podobný.
Souhlasím, žádná velká pecka to není :)
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 05. 2005 18:08

Velikej rozdíl na normální jízdu to neni, ale přišlo mi, že má lepší zvuk :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 11. 05. 2005 18:54

Vezl jsem se v M40 po částečné generálce (vačka, hodroštely, vahadla ...), jelo to slušně, ale s ISem se to stejně nedá srovnávat. ISo jede mnohem líp. :twisted: Ukázalo se to i v Kolíně na srazu, kde při sprintech tomík se svým ISem, držel celkem krok i s dvaapůlkařema. Maranelo, DAN a ostatní 2.5i to můžou potvrdit. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 11. 05. 2005 19:16

Minulý týden jsem srovnával iSo s 320i a jednoznačně to vyšlo pro iSo

JD
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 03. 2005 23:36
Kontaktovat uživatele:

Re: IS/M40

Příspěvek od JD » 11. 05. 2005 19:29

tomik píše:ted jsem slyšel názor,že M40 se od IS moc neliší.co vy na to?
podle mě je to nesrovnatelné!
není to tak, že M42 má stejný/podobný blok jako M40 :?:
---
samozřejmě hlava a rozvody jsou jiné, stejně jako těch pár koníků navíc
---
ad rychlost - dobrý ISo se udrží 2,5 na 1 a 2 rychlostní stupeň - za 3 už 325ka ujíždí :wink:

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 11. 05. 2005 22:40

BOOST píše:Vezl jsem se v M40 po částečné generálce (vačka, hodroštely, vahadla ...), jelo to slušně, ale s ISem se to stejně nedá srovnávat. ISo jede mnohem líp. :twisted: Ukázalo se to i v Kolíně na srazu, kde při sprintech tomík se svým ISem, držel celkem krok i s dvaapůlkařema. Maranelo, DAN a ostatní 2.5i to můžou potvrdit. :wink:
konečně někdo kdo zná i fakta.

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: IS/M40

Příspěvek od tomik » 11. 05. 2005 22:41

JD píše:
tomik píše:ted jsem slyšel názor,že M40 se od IS moc neliší.co vy na to?
podle mě je to nesrovnatelné!
není to tak, že M42 má stejný/podobný blok jako M40 :?:
---
samozřejmě hlava a rozvody jsou jiné, stejně jako těch pár koníků navíc
---
ad rychlost - dobrý ISo se udrží 2,5 na 1 a 2 rychlostní stupeň - za 3 už 325ka ujíždí :wink:
jak se udrží M40???????

JD
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 03. 2005 23:36
Kontaktovat uživatele:

Re: IS/M40

Příspěvek od JD » 11. 05. 2005 23:02

tomik píše:
jak se udrží M40???????
nevim, proti tý sem asi nikdy nejel :)

řek sem nějakou pitomost :?:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 05. 2005 23:44

Budme konecne realisti a prestanme z iS robit maly zazrak. Motor je silene nachylny na dobre zaobchadzanie, ma mozno najnizsiu zivotnost zo vsetkych motorov v e30, zere to kvalitne dost takmer ako R6 a poistka nie je argument na to, aby som ho vychvaloval az do nebes. Podvozok sa da bez problemov zohnat lepsi, tak co je take skvele na iS? Ze je to prvy non-M motor s 16V v BMW? Ze vytoceny ma zvuk jak nasrana kosacka? Napise mi niekto vynimocnost tohto pokracovatela M40?

Tak a flamewar muze zacit. :twisted:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 12. 05. 2005 05:59

Nenene, žádná flamewar nebude, jinak ZAMYKÁM :lol:

No a teď vážně - pokud jde o technickou stránku věci, tak o rozdílech mezi M40 a M42 moc nevím. M42 prostě jede líp, ale že bych z toho byl nějak odvázaný, to zas úplně ne... :(
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 12. 05. 2005 05:59

Max Max neviem ci si uz mal is,ale ja som mal 3.Dve boli Motoricky v Super stave a jedno uz dost vylagrovane zralo olej bylo cipnute[7000ot] a misto vyfuku melo hrubou rouru od svodu a na konci Sportovni tlumic a jeste i spor.filter.Jelo jak prase do tech 160km v pohode drzelo krok z kamosovou 325i maximalku sem udelal na Alu15 235km.A pritom mnelo podle tachace nalitano 318000km :!: .A poku de o hlavni vyhodu da se z nim jezdit za 7Lit ale kdyz do nej slapnes tak jede lip nez 320 :lol: A jeste i ta pojistka je nizsi...Takze kdyz nekdo nepotrebuje bejt NEJRYCHLEJSI 8) 325i :D Tak si vystaci i z ISem :idea:

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 12. 05. 2005 07:00

Pořád je tu, ale otázka dostupnosti. Sehnat slušný (motorově ) iso za slušný prachy je docela problém, ale slušnou 325 člověk sežene snáz a za lepší peníze.
Nebo se pletu :?:
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 12. 05. 2005 07:56

Já teda nevím, opravte mne, jestli se pletu.
Ale teda vidím třeba ten rozdíl, že Iso má kovaný ojnice a věci již zmíňene..

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 12. 05. 2005 09:27

Max-Max píše:Budme konecne realisti a prestanme z iS robit maly zazrak. Motor je silene nachylny na dobre zaobchadzanie, ma mozno najnizsiu zivotnost zo vsetkych motorov v e30, zere to kvalitne dost takmer ako R6 a poistka nie je argument na to, aby som ho vychvaloval az do nebes. Podvozok sa da bez problemov zohnat lepsi, tak co je take skvele na iS? Ze je to prvy non-M motor s 16V v BMW? Ze vytoceny ma zvuk jak nasrana kosacka? Napise mi niekto vynimocnost tohto pokracovatela M40?

Tak a flamewar muze zacit. :twisted:
Je vidět,že jsi ho nikdy neměl,tak nevíš o čem mluvíš.
náchylný na zacházení-jako,že vostatním motorům dáš po nastartování plnej v -10stup,a ostatní to vydržej?
nejnižší životnost si myslím,že má M40
spotřeba-už to tu proběhlo.asi jsi s ním fakt nejezdil

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 12. 05. 2005 09:47

Docela nad ISem uvazuju, pred tydnem sem se poprve svezl a musim rict, to spatne nejede, zas je to osmnastka tak co po ni chcete, podle myho skromnyho nazoru na 1,8 to jede dost dobre..

Co se tyka penez tak nevim, celkem me to zajima jak to je 325i vs IS ???
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 12. 05. 2005 09:50

Kované ojnice, origo ladené zvody 4-1, atď..
Nebudem tu nič obhajovať, ale keď som v Essene s Kaldom preberal výmenu motora (rozhodoval som sa medzi M20 2,7/M50 2,5/ IS+kompresor), tak na mňa skoro zaútočil, že prečo chcem takto pokaziť IS, veď je to najlepšia E30 (okrem M3, samozrejme).
Mám osobnú skúsenosť, že na okruhu bez problémov udržím krok s 325i M20, na vlhkom asfalte pred dvoma týždňami som si dal všetko vrátane 328i E36, tiež bez problémov.
Najväčšia prednosť IS je vyváženosť, a to celková, výkonová aj podvozková.
Ale ten Eaton tam aj tak pôjde.. :twisted: :twisted: :twisted:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 12. 05. 2005 12:26

ojnice z isa má kde co, stačí se podívat do ETK. Stejně jako kliku a písty jsou shodné s M40, takže žádnej zázrak :)
Obrázek
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět