Přestavba motoru

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
ABS
Příspěvky: 59
Registrován: 14. 04. 2004 11:11

Přestavba motoru

Příspěvek od ABS » 05. 05. 2005 07:14

Zdar , co je všechno potřeba( papírově) udělat pro přestavbu motoru .Přip. kde se dá zjistit , jestli muzu vubec ten motor pouzit . příklad 318 i --->318IS , 318i---> 325i . Honza
ABS BREAK

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 05. 05. 2005 07:48

homologační technik bmw ( teď mi vypadlo jméno ) 257 117 230
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 05. 05. 2005 07:50

p. Stehlik
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05. 05. 2005 08:30

dikx

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 05. 05. 2005 13:29

Akmall píše:p. Stehlik
Jo to je von. :lol:
momentálně bez.......

ABS
Příspěvky: 59
Registrován: 14. 04. 2004 11:11

Příspěvek od ABS » 10. 05. 2005 09:26

mizuh píše:
Akmall píše:p. Stehlik
Jo to je von. :lol:
JO jaká to je je ještě firma ? Nějak se mu dnes nemůžu dovolat , když jsme spolu mluvili , tak mi uplně vypadlo kde jsou . Nevím možna to byl AUTEC ?
ABS BREAK

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 10. 05. 2005 10:10

ANO SPRAVNE
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 12. 05. 2005 16:22

Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 12. 05. 2005 17:07

Tweety píše:Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky
Musíš znova na Stehlíka, aby ti dal potvrzení, že tam můžeš dát motor 2.5i - použití náhradního dílu - Stehlíkovi dáš cca 1600,- ( myslím 1675,-)

A když ti to vůbec nepojede a budeš tam muset svůj dvoluitr vrátit, tak znova na Stehlíka a on ti napíše potvrzení pro DI, že tam můžeš dát motor 2.0i,.... atd, atd furt dokola - pokaždý budeš o 1675,- chudší a chudší :twisted:
Pokud to teda budeš chtít dělat legálně. Já bych se pokusil vybrousit původní typ motoru ( na tý 2.5i - to bude nějaký číslo 256 AK, nebo E1, EB - podle toho jestli je to katová/bezkatová 2.5i) a vyrazit tam typový označení podle papírů ( 206 .. ). Je to jenom 5x bouchnout kladivem do bloku, kerej máš venku.
Já bych se na úřady vysr.. . :oops:

Jináč na DI to stojí 50,-, ale musíš na STK - cca 1000,-, myslím.
Takže 1675 + 50 + 1000 = hodně :twisted: jo a ještě cesty = čas
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 13. 05. 2005 17:33

DAN píše:
Tweety píše:Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky
Musíš znova na Stehlíka, aby ti dal potvrzení, že tam můžeš dát motor 2.5i - použití náhradního dílu - Stehlíkovi dáš cca 1600,- ( myslím 1675,-)

A když ti to vůbec nepojede a budeš tam muset svůj dvoluitr vrátit, tak znova na Stehlíka a on ti napíše potvrzení pro DI, že tam můžeš dát motor 2.0i,.... atd, atd furt dokola - pokaždý budeš o 1675,- chudší a chudší :twisted:
Pokud to teda budeš chtít dělat legálně. Já bych se pokusil vybrousit původní typ motoru ( na tý 2.5i - to bude nějaký číslo 256 AK, nebo E1, EB - podle toho jestli je to katová/bezkatová 2.5i) a vyrazit tam typový označení podle papírů ( 206 .. ). Je to jenom 5x bouchnout kladivem do bloku, kerej máš venku.
Já bych se na úřady vysr.. . :oops:

Jináč na DI to stojí 50,-, ale musíš na STK - cca 1000,-, myslím.
Takže 1675 + 50 + 1000 = hodně :twisted: jo a ještě cesty = čas
No myslim že to nelegální bude snažší. Nevim proč bych měl objehávat deset tisíc věcí, když na to ty papíry mám :roll:
Přesně tak, v papírech mám 206 K1

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 13. 05. 2005 20:36

A ten motor 2.5i je jakej typ ?
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 14. 05. 2005 08:10

DAN píše:A ten motor 2.5i je jakej typ ?
No 206 K1

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 05. 2005 08:48

Tweety píše:Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky
Toto jsi napsal - pochopil jsem z toho, že máš 320i postavenou na papíry bejvalý 325i - takže v TP je změněn motor z 2.5i na 2.0i .
A chceš si do svý 320i postavený na TP 325i dát motor 2.5i .
To by znamenalo zas měnit v TP typ motoru. To sem ti napsal.

Ptal jsem se jakej je vyraženej typ motoru na tý 2.5i - musí na ni bejt 256 .. a ty jsi mi napsal 206 .. - to je dvoulitr.
:roll: :twisted:

Jde mi jen o to, že kdyby ta 2.5i byla EB nebo E1 a v TP byla dycky AK,.. tak by to legálně ani nešlo - ta implantáž 2.5i.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 14. 05. 2005 09:07

Úplně mě to zblblo :roll: Moc čísel :D Tak ve velkym TP je typ motoru 256 K1, teď jsem se byl mrknout. To teda znamená, že už ten 2.0 tam není papírově :? No to je vlastně jenom dobře když tam chci dát 2.5 :)

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 05. 2005 11:19

Tweety píše:Úplně mě to zblblo :roll: Moc čísel :D Tak ve velkym TP je typ motoru 256 K1, teď jsem se byl mrknout. To teda znamená, že už ten 2.0 tam není papírově :? No to je vlastně jenom dobře když tam chci dát 2.5 :)
Tak tam můžeš legálně dát katovou 2.5i - bez jakýhokoli dobrozdání od p. Stehlíka
Nelegálně i bezkatovou, ale pak neprojdeš legální STK - emise.
Legálně tam bezkatovou 2.5i ( 256 E1, 256 EB ) nedáš - máš v TP zmíněnej kat - tím K1.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 14. 05. 2005 12:16

DAN píše:
Tweety píše:Úplně mě to zblblo :roll: Moc čísel :D Tak ve velkym TP je typ motoru 256 K1, teď jsem se byl mrknout. To teda znamená, že už ten 2.0 tam není papírově :? No to je vlastně jenom dobře když tam chci dát 2.5 :)
Tak tam můžeš legálně dát katovou 2.5i - bez jakýhokoli dobrozdání od p. Stehlíka
Nelegálně i bezkatovou, ale pak neprojdeš legální STK - emise.
Legálně tam bezkatovou 2.5i ( 256 E1, 256 EB ) nedáš - máš v TP zmíněnej kat - tím K1.
Půjdou tam svody z 320i ? Já na tý 320i mám KAT

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 05. 2005 12:20

myslím, že jo - to by mělo bejt stejný
ale furt jsi ještě nenapsal, co máš vyraženýho na bloku tý 2.5i, kerou tam chceš dávat :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 14. 05. 2005 12:24

DAN píše:myslím, že jo - to by mělo bejt stejný
ale furt jsi ještě nenapsal, co máš vyraženýho na bloku tý 2.5i, kerou tam chceš dávat :twisted:
Ještě žádnou 2.5 nemám :wink: Jen koukám po nějakejch hodně bouranjch "dva a půlách" v německu. Jen kvůli motoru

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 05. 2005 16:07

Aha, já myslel, že už ho máš a jde na to.

Jináč kdyby jsi pak potřeboval tak mám komplet elektriku na bezkatovou 2.5i. 8)
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 05. 2005 01:02

hele vůbec bych neřešil přepisování v tomto případě ani jinejch 6V m20, ten motor je k nepoznání, u tak starýho auta se hlavně ani nikdo tímto nijak pořádně nezaobírá, pokud máš strach to tam narvat jen tak, tak stačí odbrousit z tý plošky na palici mezi svíčkama nápic 2,5 a je to
A hlavně kdo by se tim jako v jakou chvíli zabejval? Při běžný kontrole na silnici? Normálně mě kontrolovali s motorem 2.5 na papírech 1.6 a vůbec jim těch 6 kabelů nepřišlo divnejch, ničeho bych se nebál a necáluj prachy za zbytečnost, v tom motoru je rozdíl jenom obsah a ten nikdo nezjistí ani kdyby chtěl, pokud máš výmaz motorovýho čísla nebo ho uděláš(300kč) tak můžeš klidně odbrousit i číslo motoru a pak by to musel leda někdo rozebrat a zkoumat zevnitř aby zjistil co to je :wink:

Dej to tam a jeď :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět