Přestavba motoru
Přestavba motoru
Zdar , co je všechno potřeba( papírově) udělat pro přestavbu motoru .Přip. kde se dá zjistit , jestli muzu vubec ten motor pouzit . příklad 318 i --->318IS , 318i---> 325i . Honza
ABS BREAK
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Musíš znova na Stehlíka, aby ti dal potvrzení, že tam můžeš dát motor 2.5i - použití náhradního dílu - Stehlíkovi dáš cca 1600,- ( myslím 1675,-)Tweety píše:Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky
A když ti to vůbec nepojede a budeš tam muset svůj dvoluitr vrátit, tak znova na Stehlíka a on ti napíše potvrzení pro DI, že tam můžeš dát motor 2.0i,.... atd, atd furt dokola - pokaždý budeš o 1675,- chudší a chudší

Pokud to teda budeš chtít dělat legálně. Já bych se pokusil vybrousit původní typ motoru ( na tý 2.5i - to bude nějaký číslo 256 AK, nebo E1, EB - podle toho jestli je to katová/bezkatová 2.5i) a vyrazit tam typový označení podle papírů ( 206 .. ). Je to jenom 5x bouchnout kladivem do bloku, kerej máš venku.
Já bych se na úřady vysr.. .

Jináč na DI to stojí 50,-, ale musíš na STK - cca 1000,-, myslím.
Takže 1675 + 50 + 1000 = hodně

BMW The Ultimate Driving Machine
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No myslim že to nelegální bude snažší. Nevim proč bych měl objehávat deset tisíc věcí, když na to ty papíry mámDAN píše:Musíš znova na Stehlíka, aby ti dal potvrzení, že tam můžeš dát motor 2.5i - použití náhradního dílu - Stehlíkovi dáš cca 1600,- ( myslím 1675,-)Tweety píše:Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky
A když ti to vůbec nepojede a budeš tam muset svůj dvoluitr vrátit, tak znova na Stehlíka a on ti napíše potvrzení pro DI, že tam můžeš dát motor 2.0i,.... atd, atd furt dokola - pokaždý budeš o 1675,- chudší a chudší
Pokud to teda budeš chtít dělat legálně. Já bych se pokusil vybrousit původní typ motoru ( na tý 2.5i - to bude nějaký číslo 256 AK, nebo E1, EB - podle toho jestli je to katová/bezkatová 2.5i) a vyrazit tam typový označení podle papírů ( 206 .. ). Je to jenom 5x bouchnout kladivem do bloku, kerej máš venku.
Já bych se na úřady vysr.. .
Jináč na DI to stojí 50,-, ale musíš na STK - cca 1000,-, myslím.
Takže 1675 + 50 + 1000 = hodnějo a ještě cesty = čas

Přesně tak, v papírech mám 206 K1
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Toto jsi napsal - pochopil jsem z toho, že máš 320i postavenou na papíry bejvalý 325i - takže v TP je změněn motor z 2.5i na 2.0i .Tweety píše:Teď se zaptám já. Papíry mám 325i r.v.87 ale auto je 320i r.v.87. Je to legálně postavený na tyhle papíry. Co teď udělat, abych tam mohl dát 2,5 ? Díky
A chceš si do svý 320i postavený na TP 325i dát motor 2.5i .
To by znamenalo zas měnit v TP typ motoru. To sem ti napsal.
Ptal jsem se jakej je vyraženej typ motoru na tý 2.5i - musí na ni bejt 256 .. a ty jsi mi napsal 206 .. - to je dvoulitr.


Jde mi jen o to, že kdyby ta 2.5i byla EB nebo E1 a v TP byla dycky AK,.. tak by to legálně ani nešlo - ta implantáž 2.5i.
BMW The Ultimate Driving Machine
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Tak tam můžeš legálně dát katovou 2.5i - bez jakýhokoli dobrozdání od p. StehlíkaTweety píše:Úplně mě to zblbloMoc čísel
Tak ve velkym TP je typ motoru 256 K1, teď jsem se byl mrknout. To teda znamená, že už ten 2.0 tam není papírově
No to je vlastně jenom dobře když tam chci dát 2.5
Nelegálně i bezkatovou, ale pak neprojdeš legální STK - emise.
Legálně tam bezkatovou 2.5i ( 256 E1, 256 EB ) nedáš - máš v TP zmíněnej kat - tím K1.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Půjdou tam svody z 320i ? Já na tý 320i mám KATDAN píše:Tak tam můžeš legálně dát katovou 2.5i - bez jakýhokoli dobrozdání od p. StehlíkaTweety píše:Úplně mě to zblbloMoc čísel
Tak ve velkym TP je typ motoru 256 K1, teď jsem se byl mrknout. To teda znamená, že už ten 2.0 tam není papírově
No to je vlastně jenom dobře když tam chci dát 2.5
Nelegálně i bezkatovou, ale pak neprojdeš legální STK - emise.
Legálně tam bezkatovou 2.5i ( 256 E1, 256 EB ) nedáš - máš v TP zmíněnej kat - tím K1.
hele vůbec bych neřešil přepisování v tomto případě ani jinejch 6V m20, ten motor je k nepoznání, u tak starýho auta se hlavně ani nikdo tímto nijak pořádně nezaobírá, pokud máš strach to tam narvat jen tak, tak stačí odbrousit z tý plošky na palici mezi svíčkama nápic 2,5 a je to
A hlavně kdo by se tim jako v jakou chvíli zabejval? Při běžný kontrole na silnici? Normálně mě kontrolovali s motorem 2.5 na papírech 1.6 a vůbec jim těch 6 kabelů nepřišlo divnejch, ničeho bych se nebál a necáluj prachy za zbytečnost, v tom motoru je rozdíl jenom obsah a ten nikdo nezjistí ani kdyby chtěl, pokud máš výmaz motorovýho čísla nebo ho uděláš(300kč) tak můžeš klidně odbrousit i číslo motoru a pak by to musel leda někdo rozebrat a zkoumat zevnitř aby zjistil co to je
Dej to tam a jeď
A hlavně kdo by se tim jako v jakou chvíli zabejval? Při běžný kontrole na silnici? Normálně mě kontrolovali s motorem 2.5 na papírech 1.6 a vůbec jim těch 6 kabelů nepřišlo divnejch, ničeho bych se nebál a necáluj prachy za zbytečnost, v tom motoru je rozdíl jenom obsah a ten nikdo nezjistí ani kdyby chtěl, pokud máš výmaz motorovýho čísla nebo ho uděláš(300kč) tak můžeš klidně odbrousit i číslo motoru a pak by to musel leda někdo rozebrat a zkoumat zevnitř aby zjistil co to je

Dej to tam a jeď

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni