2.5 24v v E30
Sání a chiptuning ti přidají maximálně, ale opravdu maximálně 10 koní, ostatní věci nemají na zvýšení počtu kobylek pod kapotou žádnej vliv (GO motoru ti maximálně vráti ty chcíplý). Takže těžko 200 koní, jestli to nemá více úprav než jsi napsal.Angel-bmw píše:Pravdu?
Jinej diferak,prevodovka,sani,chiptuning a motor po Go
Koupil jsem to od dobreho znameho kterej s tim na brzde byl.
Ja osobne jsem s tim na brzde nebyl ale nemam duvod mu neverit.
Nebudu rikat nejake bludy ze jsem s tim byl a ze mam nato protokol.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Ok dik.Ja si na tu brzdu zajedu.Ted jste mi nasadili cervika do hlavy:)BOOST píše:Sání a chiptuning ti přidají maximálně, ale opravdu maximálně 10 koní, ostatní věci nemají na zvýšení počtu kobylek pod kapotou žádnej vliv (GO motoru ti maximálně vráti ty chcíplý). Takže těžko 200 koní, jestli to nemá více úprav než jsi napsal.Angel-bmw píše:Pravdu?
Jinej diferak,prevodovka,sani,chiptuning a motor po Go
Koupil jsem to od dobreho znameho kterej s tim na brzde byl.
Ja osobne jsem s tim na brzde nebyl ale nemam duvod mu neverit.
Nebudu rikat nejake bludy ze jsem s tim byl a ze mam nato protokol.
2.5 mam asi mesic.Predtim jsem mel etu.Ale rikam nemam duvod mu neverit.Zjistim to a pak to kdyztak napisu at nekecam blbosti:)
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi
no pak ještě bezkatovy pisty do katovyho motoru(pokud sme to neprehodilBOOST píše:Sání a chiptuning ti přidají maximálně, ale opravdu maximálně 10 koní, ostatní věci nemají na zvýšení počtu kobylek pod kapotou žádnej vliv (GO motoru ti maximálně vráti ty chcíplý). Takže těžko 200 koní, jestli to nemá více úprav než jsi napsal.Angel-bmw píše:Pravdu?
Jinej diferak,prevodovka,sani,chiptuning a motor po Go
Koupil jsem to od dobreho znameho kterej s tim na brzde byl.
Ja osobne jsem s tim na brzde nebyl ale nemam duvod mu neverit.
Nebudu rikat nejake bludy ze jsem s tim byl a ze mam nato protokol.

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Kolik vazi E30??1200kg?Nevim presne, jen hadam.Mao píše:
v Lánově jsem sprintoval proti Fikuxovi, kterej má tenhle motor v pětce a i když je fakt že je pětka těžší než E30, tak s tímhle motorem akoníkama navíc jak tomu říkáte by mi měla být soupeřem a ne pokaždý skončit o dvě auta za mnou ( mohu doložit videem )
Kdyz si spocitas ze E34 ma 1500kg tak vychazi motor M50 na 7,8 kg/hp
E 30 1200kg M20 na 7kg/hp, opravdu nevidim duvod proc by tva E30 nemela pojet 525i M50....

Ten motor proste lepsi je o tom nemuze byt sporu, nemuzes porad brat jen slepe tve vysledky z nejakych sprintu.
Tvuj motor jede skvele a u M50 ma nekdo mrtvy koniky, musis porovnavat ty motory ve stejnem stavu.20 koni je docela dost, lidi jsou pro ne mnohdyochotni obetovat o dost vic nez jen par tisic za motor.Ale rek bych ze bude potreba i prevodovka a snad i difer.
Jinak se pripojuji k nazoru, ze pokud ma nekdo funkcni M20 tak je asi zbytecny ho menit za M50, i kdyz uz jen ten zvuk je o dost lepsi

E 34 M5
Ty wole, píšu maďarsky nebo jste líný přemejšlet nad tím co čtete??? Pohotovostní hmotnost mám 1275 kg, takže ten váhovej rozdíl není tak propastnej a nikdy jsem neřekl že bych 525i M50 nepojel, jde o to že by to nemělo dopadnout jako bych jel proti dvoulitru, už si rozumíme???Kolik vazi E30??1200kg?Nevim presne, jen hadam.
Kdyz si spocitas ze E34 ma 1500kg tak vychazi motor M50 na 7,8 kg/hp
E 30 1200kg M20 na 7kg/hp, opravdu nevidim duvod proc by tva E30 nemela pojet 525i M50....
Taky neříkám že je ten motor horší než M20 ale tak tu schválně někdo spočtěte náklady na KVALITNÍ a FUNKČNÍ zástavbu M50 do E30 a vyjde vám totální nesmysl a za to ty koně nestojej....
A celou dobu mluvím o M50, čili bez Vanosu a to je samozřejmě o něčem úplně jinym než M52


member of zewl crew
To se nemuzu zeptat na spotrebu,nebo co??I kdyby sem kupoval 750i tak by sem se ptal kolik to chlasta...Ale podle mne to bude mit tak o 1-2L mensi spotrebu pri stejnym vykonu jako M20 a duvod:
1-4ventily na valec
2-Lepsi casovani vstriku benzinu a zapalu smesi
Mnel sem dve 325i a kolik zerou[9-15]pokud neberu do uvahy nake okruhy nebo gumovani
A jak nektery pisete,ze jezdite za 8l 90km rychlosti to si muzete koupit rovnou nakyho zabozrouta a jezdit 90km rychlosti za 5litru
A OTAZKA NEBYLA CI TO ZERE VIC NEBO MIN JAK M20 ALE CI TO BUDOU LIP INVESTOVANY PENIZE JAK DAVAT NA M20 NOS

1-4ventily na valec
2-Lepsi casovani vstriku benzinu a zapalu smesi
Mnel sem dve 325i a kolik zerou[9-15]pokud neberu do uvahy nake okruhy nebo gumovani

A jak nektery pisete,ze jezdite za 8l 90km rychlosti to si muzete koupit rovnou nakyho zabozrouta a jezdit 90km rychlosti za 5litru

A OTAZKA NEBYLA CI TO ZERE VIC NEBO MIN JAK M20 ALE CI TO BUDOU LIP INVESTOVANY PENIZE JAK DAVAT NA M20 NOS


Kdybych měl funkční a v dobrým stavu m20, tak bych šel spíš do zástavby toho NOSu, protože to ještě moc kár funkční nemá a je to frajeřinka ... pokud chceš mít káru na normální jezdění a o frajeřinky ti nejde, tak šoupni m50Marek1 píše:A OTAZKA NEBYLA CI TO ZERE VIC NEBO MIN JAK M20 ALE CI TO BUDOU LIP INVESTOVANY PENIZE JAK DAVAT NA M20 NOS![]()

Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"