M40 & M42
Podle mě, pokud chceš zůstat u 1.8, tak bych byl rozhodně pro ISo. Je to nejlepší 1.8 a já si myslím, že to cvakání u ISa až zase tolik aktuální problém není a vačky taky nejsou z takovýho bláta jako u M40. Samozřejmě, že se musí nechat motor pořádně zahřát. A rozvody, doporučená výměna řetězu je po 160.000km, takže proto si většina lidí stěžuje na rozvody, protože většina aut je v období, kdy by měl být řetěz dávno vyměněn.pkot píše:No jo kdyz se tomu dava cocka treba za studena, tak to pak trpi .DC píše:kazdej motor ma nejakou achilovku
u M42 nejcasteji rozvody a casto si lide take stezuji na praskle hlavy, jelikoz se s tim jezdi casto dost "sportovne"
Mylis ze to je rozumne schanet mysto te m40 m42 ?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

M42 je retezova , ta nema remen .BOOST píše:Podle mě, pokud chceš zůstat u 1.8, tak bych byl rozhodně pro ISo. Je to nejlepší 1.8 a já si myslím, že to cvakání u ISa až zase tolik aktuální problém není a vačky taky nejsou z takovýho bláta jako u M40. Samozřejmě, že se musí nechat motor pořádně zahřát. A rozvody, doporučená výměna řetězu je po 160.000km, takže proto si většina lidí stěžuje na rozvody, protože většina aut je v období, kdy by měl být řetěz dávno vyměněn.pkot píše:No jo kdyz se tomu dava cocka treba za studena, tak to pak trpi .DC píše:kazdej motor ma nejakou achilovku
u M42 nejcasteji rozvody a casto si lide take stezuji na praskle hlavy, jelikoz se s tim jezdi casto dost "sportovne"
Mylis ze to je rozumne schanet mysto te m40 m42 ?
Chtel bych zustat u 1.8 , proto premyslim o M42 . Jak je to s vykonem , nekde tady byl odkaz na srovnavaci tabulku , ale nemuzu to najit
http://www.e30.cz/technika/specifikace.html myslíš tohle?!
HOTENTOT 
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)


e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

Jasně, že M42 má řetěz. A oproti M40 je to raketa. Má kovaný ojnice, klikovku atd., je to prostě sportovní motor. Rozhodně do toho jdi.
Naposledy upravil(a) BOOST dne 28. 03. 2005 21:01, celkem upraveno 2 x.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Děkuji . Je to ono .Dix píše:http://www.e30.cz/technika/specifikace.html myslíš tohle?!