Omezovač ETA
-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Omezovač ETA
Nevíte jak odstanit omezovač s ety motronik kat,aby to v 5ti nevipínalo,
nebo co s tím.
Díky Kamil
nebo co s tím.
Díky Kamil
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......
nechci tady psát bludy,ale když jsem měl Etu,tak mi známej vyměnil jednotku.Měl jsem tam jednotku z 325i a omezovač byl tuším na 7000ot.Ale nevím jistě jestli to bylo "jen výměnou jednotky" a nebo i jinou úpravou.
Pežot 406 v plný polní a driftwagen E28
Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....
Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....
Re: Omezovač ETA
ten omezovač tam není pro prdel, na vyžší ot to není stavěnýBMW-RACING píše:Nevíte jak odstanit omezovač s ety motronik kat,aby to v 5ti nevipínalo,
nebo co s tím.
Díky Kamil
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......
jo,to máš pravdu.Taky ta Eta po mě je už po smrti....(ale tentokrát jsem jí nezabil já)
Fungovalo to asi rok,novej majitel to pak domrdal....
Ot.byly vyšší ale spotřeba klesla cca o půl litru.to jsem nepochopil...
Fungovalo to asi rok,novej majitel to pak domrdal....
Ot.byly vyšší ale spotřeba klesla cca o půl litru.to jsem nepochopil...
Pežot 406 v plný polní a driftwagen E28
Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....
Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......
eta je stavena na mensi otacky , nejvesi problem je s ulozenim vacky je ulozena jen (mam dojem 3x) kdesto jinam m20 5x (taky mam dojem) pri vysokych otackach se casem zarucene posere, navic ma maly ventily a valce se nesrihnou plnit, je tam fura dalsich veci proc to nema smysl.
2) na ete (325e economic 2.7l 129 hp) jednotka z 325i urcite fungovat nebude, bylo by nutny vymenit alespon vahu vzduchu) regulacni ventil na palivovej liste je 2.5bar a na 325i 3bar takze ani strikacky nebudou stihat)
3) spotreba pri vytaceni velkyho obsahu pude doprdele
eta je stavena jako tahoun tzn. relativne velkej kroutak v malych otackach hlavne to ji umoznuje jezdit do 9l.
4)kdyz uz tak to chce vymenit celou hlavu se sanim a rj, bud za dlouvlitrovou pripadne a lepe za hlavu z 325i+sani+rj+vaha, rozmerove sou vsechny m20 relativne kompatibilni.
2) na ete (325e economic 2.7l 129 hp) jednotka z 325i urcite fungovat nebude, bylo by nutny vymenit alespon vahu vzduchu) regulacni ventil na palivovej liste je 2.5bar a na 325i 3bar takze ani strikacky nebudou stihat)
3) spotreba pri vytaceni velkyho obsahu pude doprdele
eta je stavena jako tahoun tzn. relativne velkej kroutak v malych otackach hlavne to ji umoznuje jezdit do 9l.
4)kdyz uz tak to chce vymenit celou hlavu se sanim a rj, bud za dlouvlitrovou pripadne a lepe za hlavu z 325i+sani+rj+vaha, rozmerove sou vsechny m20 relativne kompatibilni.
ETA 129PS má 7x uloženou vačku jako ostatní M20. ETA 122PS má jen 4x(?).
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne...
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne...

-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jo tak nejak to s tema vackama bylo mam dojem ze ty bez katovy verze meli ulozenou vickrat.Lukáš325e píše:ETA 129PS má 7x uloženou vačku jako ostatní M20. ETA 122PS má jen 4x(?).
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne...
..kazda rj ma omezovac otacek..

Ale já mám katovou ETu, a mám vačku 7x uloženou.voTon píše:jo tak nejak to s tema vackama bylo mam dojem ze ty bez katovy verze meli ulozenou vickrat.Lukáš325e píše:ETA 129PS má 7x uloženou vačku jako ostatní M20. ETA 122PS má jen 4x(?).
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne...
..kazda rj ma omezovac otacek..

No, nevím, kolik točil ten třílitr, ze kterého jednotka byla, ale muselo to být teda docela dost...

Jasně, stačilo, ty jednotky jsou jinak shodné (byla to třířádková, jinak bych musel měnit celou elektřinu). Ještě by asi bylo dobrý říct, že já mám ETu bez sedmého vstřiku atd... Prostě dvapětková elektřina, 7x uložená vačka, 129PS, jedna z posledních, co sjely z linky (9/87)A nestačilo by tam vyměnit jenom epromku?
Ten počítač z M30 byl dvojřádkovej a seděl?
Dík Kamil

-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele: