Omezovač ETA

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Omezovač ETA

Příspěvek od BMW-RACING » 16. 03. 2005 20:08

Nevíte jak odstanit omezovač s ety motronik kat,aby to v 5ti nevipínalo,
nebo co s tím.
Díky Kamil

Uživatelský avatar
Michal e34
Příspěvky: 774
Registrován: 11. 08. 2004 13:27
Bydliště: Praha-Černošice malá ves......

Příspěvek od Michal e34 » 16. 03. 2005 21:08

nechci tady psát bludy,ale když jsem měl Etu,tak mi známej vyměnil jednotku.Měl jsem tam jednotku z 325i a omezovač byl tuším na 7000ot.Ale nevím jistě jestli to bylo "jen výměnou jednotky" a nebo i jinou úpravou.
Pežot 406 v plný polní a driftwagen E28

Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Re: Omezovač ETA

Příspěvek od Mazety » 16. 03. 2005 21:09

BMW-RACING píše:Nevíte jak odstanit omezovač s ety motronik kat,aby to v 5ti nevipínalo,
nebo co s tím.
Díky Kamil
ten omezovač tam není pro prdel, na vyžší ot to není stavěný
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Michal e34
Příspěvky: 774
Registrován: 11. 08. 2004 13:27
Bydliště: Praha-Černošice malá ves......

Příspěvek od Michal e34 » 16. 03. 2005 21:12

jo,to máš pravdu.Taky ta Eta po mě je už po smrti....(ale tentokrát jsem jí nezabil já)
Fungovalo to asi rok,novej majitel to pak domrdal....
Ot.byly vyšší ale spotřeba klesla cca o půl litru.to jsem nepochopil...
Pežot 406 v plný polní a driftwagen E28

Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....

Uživatelský avatar
antik
Příspěvky: 212
Registrován: 12. 08. 2004 11:25
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od antik » 16. 03. 2005 21:24

vim, ze ted budu za debila, kdyz chodim na baworacky forum :-) ale muzete mi nekdo vysvetlit, co to ta ETA je? ja to znam jen jako Baskickou separatistickou organizaci a jako zehlicky :-) :D diky moc
splnil jsem si sen...
OO=[][]=OO in da house...
www.jansvehla.cz - Školení řidičů a kondiční jízdy

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 16. 03. 2005 21:26

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Michal e34
Příspěvky: 774
Registrován: 11. 08. 2004 13:27
Bydliště: Praha-Černošice malá ves......

Příspěvek od Michal e34 » 16. 03. 2005 21:30

To je pěkný.Podle tabulkových hodnot má eta žrát okolo 8,5 litru.Nikdy jsem jí nedostal pod 11litrů.A to i když jsem s ní jezdil hodně slušně....
Pežot 406 v plný polní a driftwagen E28

Stejně jako boží hudba chlapíků LedZeppelin,
lahodí uchu když zahučí Temelín.....

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 16. 03. 2005 22:27

eta je stavena na mensi otacky , nejvesi problem je s ulozenim vacky je ulozena jen (mam dojem 3x) kdesto jinam m20 5x (taky mam dojem) pri vysokych otackach se casem zarucene posere, navic ma maly ventily a valce se nesrihnou plnit, je tam fura dalsich veci proc to nema smysl.
2) na ete (325e economic 2.7l 129 hp) jednotka z 325i urcite fungovat nebude, bylo by nutny vymenit alespon vahu vzduchu) regulacni ventil na palivovej liste je 2.5bar a na 325i 3bar takze ani strikacky nebudou stihat)
3) spotreba pri vytaceni velkyho obsahu pude doprdele
eta je stavena jako tahoun tzn. relativne velkej kroutak v malych otackach hlavne to ji umoznuje jezdit do 9l.
4)kdyz uz tak to chce vymenit celou hlavu se sanim a rj, bud za dlouvlitrovou pripadne a lepe za hlavu z 325i+sani+rj+vaha, rozmerove sou vsechny m20 relativne kompatibilni.
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 17. 03. 2005 13:53

ETA 129PS má 7x uloženou vačku jako ostatní M20. ETA 122PS má jen 4x(?).
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne... 8)

BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BMW-RACING » 17. 03. 2005 17:02

A nestačilo by tam vyměnit jenom epromku?
Ten počítač z M30 byl dvojřádkovej a seděl?
Dík Kamil

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 17. 03. 2005 20:55

Lukáš325e píše:ETA 129PS má 7x uloženou vačku jako ostatní M20. ETA 122PS má jen 4x(?).
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne... 8)
jo tak nejak to s tema vackama bylo mam dojem ze ty bez katovy verze meli ulozenou vickrat.
..kazda rj ma omezovac otacek.. :)
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 17. 03. 2005 21:00

Michal e34 píše:To je pěkný.Podle tabulkových hodnot má eta žrát okolo 8,5 litru.Nikdy jsem jí nedostal pod 11litrů.A to i když jsem s ní jezdil hodně slušně....
hahaha.........ty a slušně............


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19. 03. 2005 10:40

me eta neomezuje

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 19. 03. 2005 10:54

voTon píše:
Lukáš325e píše:ETA 129PS má 7x uloženou vačku jako ostatní M20. ETA 122PS má jen 4x(?).
Jezdil jsem nějaký čas (ETA 129PS) s ŘJ motronic 1.1 z M30B306 a krouťák šel citelně navrch, jen se posunul trochu výš, a žrala někdy i o litr míň. Pak jsem ale domrdal váhu a už to nechtělo fungovat, musel jsem dát zpátky starou ŘJ.
PS: Ta jednotka buď omezovač nemá, nebo až někde, kam ten motor nedosáhne... 8)
jo tak nejak to s tema vackama bylo mam dojem ze ty bez katovy verze meli ulozenou vickrat.
..kazda rj ma omezovac otacek.. :)
Ale já mám katovou ETu, a mám vačku 7x uloženou. :) Bylo to podle r.v...
No, nevím, kolik točil ten třílitr, ze kterého jednotka byla, ale muselo to být teda docela dost... 8)
A nestačilo by tam vyměnit jenom epromku?
Ten počítač z M30 byl dvojřádkovej a seděl?
Dík Kamil
Jasně, stačilo, ty jednotky jsou jinak shodné (byla to třířádková, jinak bych musel měnit celou elektřinu). Ještě by asi bylo dobrý říct, že já mám ETu bez sedmého vstřiku atd... Prostě dvapětková elektřina, 7x uložená vačka, 129PS, jedna z posledních, co sjely z linky (9/87) :) .

BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BMW-RACING » 24. 03. 2005 21:21

Ještě nějaké nápady nebo už jste se vyčerpaly?
Díky Kamil

Odpovědět