BBS et 41 iX -> i
BBS et 41 iX -> i
čau, máte někdo zkušenost zda-li jdou ráfky origo BBS 7x15 et41 z iXa na klasickej zadohrab aspoň na zadní nápravu? nebudou někde škrtat?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Mam doma podlozky 22mm. Staci kdyz prikoupis dlouhe srouby.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Kovovy kotouc s dirou 57,2mm vprostred a ctyrma okolo s rozteci 100mm, dava se mezi kolo a naboj.mizuh píše:Sorry za OT, ale jak taková podložka vypadá
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jak moc je nutné na tý podložce udělat i nástavec na díru (57,2 mm) v kole? Slyšel jste už někdo, že by někdy byl nějakej problém, když je kolo přišroubované jen k ploše bez vymezení střed. díry?Francis píše:Kovovy kotouc s dirou 57,2mm vprostred a ctyrma okolo s rozteci 100mm, dava se mezi kolo a naboj.mizuh píše:Sorry za OT, ale jak taková podložka vypadá
Ještě jeden dotázek. Z jakého lehce dostupného materiálu se takový podložky daj udělat? Co takhle z železa? Nebo hliník, nemůže to prasknout nebo něco podobnýho?
sorry za OT
E34 ruullleeeeezzzzzz
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Problém může nastat při velké tloušťce podložky, každopádně je lepší udělat osazení vždy a to 57,1 i na podložce, zabráníš tak případným vibracím.Lukashe píše:Jak moc je nutné na tý podložce udělat i nástavec na díru (57,2 mm) v kole? Slyšel jste už někdo, že by někdy byl nějakej problém, když je kolo přišroubované jen k ploše bez vymezení střed. díry?
Ještě jeden dotázek. Z jakého lehce dostupného materiálu se takový podložky daj udělat? Co takhle z železa? Nebo hliník, nemůže to prasknout nebo něco podobnýho?sorry za OT
Materiál nejlépe dural či hliník, železo je kvůli své hmotnosti nevhodné.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
a jakou tlouštku mám považovat za malou a jakou velkou? řekněme do 2 cm v poho, a širší je lepší odělat i s osazením?Hanis píše: Problém může nastat při velké tloušťce podložky, každopádně je lepší udělat osazení vždy a to 57,1 i na podložce, zabráníš tak případným vibracím.
Materiál nejlépe dural či hliník, železo je kvůli své hmotnosti nevhodné.
není hliník moc měkej materiál? nemůže se to nějak deformovat?
E34 ruullleeeeezzzzzz
Trochu jsem hledal inspiraci na netuLukashe píše:a jakou tlouštku mám považovat za malou a jakou velkou? řekněme do 2 cm v poho, a širší je lepší odělat i s osazením?Hanis píše: Problém může nastat při velké tloušťce podložky, každopádně je lepší udělat osazení vždy a to 57,1 i na podložce, zabráníš tak případným vibracím. Materiál nejlépe dural či hliník, železo je kvůli své hmotnosti nevhodné.
není hliník moc měkej materiál? nemůže se to nějak deformovat?
http://www.distancni-podlozky.kvalitne.cz/
http://www.chrom.actualtrade.cz/distance.html
Z vlastni zkusenosti
vam mohu sdelit, ze vystredit kolo bez strediciho osazeni je prace pro lidi se zvysenou trpelivosti (zasrana pakarna). Pri diskuzi o tom, jaka tloustka podlozek je jeste v pohode nejvic zalezi na tom, jak vypada srazeni hrany stredici diry v kole. Myslim, ze typicke srazeni je neco jako 4 az 5 mm x 45 stupnu, ale tolik litejch kol jsem zase nevlastnil, tak nevim. Aby bylo mozny kolo namontovat a vystredit aniz by to clovek mel chut rozkopat, je treba dosahnout aspon minimalniho (cca 1 mm) styku stredici diry v kole a strediciho osazeni na naboji. To osazeni na naboji na mym aute (325i plast) je cca 9 az 10 mm, to znamena, ze podle toho, jaky mate kola, je nejsirsi podlozka bez stredeni cca 3 az 5 mm. Se sirsi to vystredit prakticky nejde, je to spis o stesti a tento ukon je treba opakovat pri kazdem sundani kola.
Vzhledem k hloubce toho osazeni na naboji je nejuzsi (teoreticky) podlozka se stredicim osazenim asi 12 - 13 mm, prakticky jsem videl 15 mm. Takze cokoliv mezi cca 5 a 15 mm je nefunkcni...
Podlozek 20 az 30 mm (pokud budou z duralu a odvrtany jako reseto) bych se vubec nebal, ale pouze se stredicim osazenim...
Jinak je taky dobry pouzit srouby, ktere budou zasroubovane v naboji aspon tak 8 mm (proste asi 5 az 6 otacek), kdyz je to mene, tak se mi to zda trochu o usta... Kdyz jsou naopak moc dlouhe, tak vpredu drou o plechovy stit, vzadu nevim, ale urcite tam taky neco prekazi.
Tak prijemnou zabavu

Vzhledem k hloubce toho osazeni na naboji je nejuzsi (teoreticky) podlozka se stredicim osazenim asi 12 - 13 mm, prakticky jsem videl 15 mm. Takze cokoliv mezi cca 5 a 15 mm je nefunkcni...
Podlozek 20 az 30 mm (pokud budou z duralu a odvrtany jako reseto) bych se vubec nebal, ale pouze se stredicim osazenim...
Jinak je taky dobry pouzit srouby, ktere budou zasroubovane v naboji aspon tak 8 mm (proste asi 5 az 6 otacek), kdyz je to mene, tak se mi to zda trochu o usta... Kdyz jsou naopak moc dlouhe, tak vpredu drou o plechovy stit, vzadu nevim, ale urcite tam taky neco prekazi.
Tak prijemnou zabavu
