p.Hrdličku znám.Je to machr přes diagnostiku.Mohu jen doporučit...Rotten píše:Byl jsem na diagnostice, v Praze, p.Hrdlička. Záleží, jakou máš řídící jednotku, starší neumí nic, novější stačí přes diagnostický konektor napojit na diagnostický přístroj a ten už si to všechno ošéfuje. Mám ten první Motrnic, který neumí nic, takže diagnostika spočívala v tom, že borec se napojoval na jednotlivý čidla a osciloskopem měřil průběh, který pak srovnával s grafama a hodnotama, který mu ukazoval nějakej program v PC. I kdybych měl stejný vybavení jako on, tak bych neudělal nic, pač ten člověk prostě musí mít zkušenosti, vědět jak ty průběhy mají vypadat, znát hodnoty atd...
Jestli ti můžu poradit, tak první po čem šel a co dokážeš zjistit sám, je snímač šktící klapky. Změř jestli spíná při volnoběhu a při plným plynu. Prej je to víc jak 50 procent všech závad.
Jo cena je u toho týpka rovnej litr, což není málo, na druhou stranu můžeš být furt u auta a sledovat co tam kutí a při tom z něj vytáhnout spoustu rozumů.
Cena diagnostiky?
Vzhledem k tomu, že když to začne zlobit, tak mě to opravdu točí, ten litr by mě vůbec netrápil, jen kdyby to někdo dal do kupy. Do prahy to ale mám trochu z¨ruky.
Včera jsem trochu scháněl tady po okolí a domluvil jsem si kontrolu/diagnostiku v LK servisu v České Skalici. Říkali že to zkusí a uvidí, jestli to na tak starém BMW něco ukáže. Tak uvidím, řj a motronic mám cca 06/90 tak by to mohlo být to novější, co snad půjde. Jinak cenu nahodil 300 kč.
Pojedu tam asi příští týden, tak pak napíšu jak jsem spokojenej.
Včera jsem trochu scháněl tady po okolí a domluvil jsem si kontrolu/diagnostiku v LK servisu v České Skalici. Říkali že to zkusí a uvidí, jestli to na tak starém BMW něco ukáže. Tak uvidím, řj a motronic mám cca 06/90 tak by to mohlo být to novější, co snad půjde. Jinak cenu nahodil 300 kč.
Pojedu tam asi příští týden, tak pak napíšu jak jsem spokojenej.
E34 ruullleeeeezzzzzz
IKE píše:p.Hrdličku znám.Je to machr přes diagnostiku.Mohu jen doporučit...Rotten píše:Byl jsem na diagnostice, v Praze, p.Hrdlička. Záleží, jakou máš řídící jednotku, starší neumí nic, novější stačí přes diagnostický konektor napojit na diagnostický přístroj a ten už si to všechno ošéfuje. Mám ten první Motrnic, který neumí nic, takže diagnostika spočívala v tom, že borec se napojoval na jednotlivý čidla a osciloskopem měřil průběh, který pak srovnával s grafama a hodnotama, který mu ukazoval nějakej program v PC. I kdybych měl stejný vybavení jako on, tak bych neudělal nic, pač ten člověk prostě musí mít zkušenosti, vědět jak ty průběhy mají vypadat, znát hodnoty atd...
Jestli ti můžu poradit, tak první po čem šel a co dokážeš zjistit sám, je snímač šktící klapky. Změř jestli spíná při volnoběhu a při plným plynu. Prej je to víc jak 50 procent všech závad.
Jo cena je u toho týpka rovnej litr, což není málo, na druhou stranu můžeš být furt u auta a sledovat co tam kutí a při tom z něj vytáhnout spoustu rozumů.
můžu dostat kontakt na pan Hrdličku v Praze? prosím
není nic lepšího, než zdravý rozum a BMW.
Tak jsem dnes byl na tý diagnostice v LK Servisu Česká Skalice a závadu jsme úspěšně odhalili. K diag. zástrčce se mechanik úspěšně připojil pomocí 4 kabelů (viz foto) a na kompu vybral co chce testovat a už to jelo. Po cca 5 minutách byla závada odhalena - spínač volnoběhu KO. Aby ho mohl ještě proměřit, musel oddělat škrtící klapku, ten spínač je přímo pod ní (na obrázku v kolečku).
Byl jsem tam asi hodinu a nechal jsem si ještě prohlédnout čepy a jeden objednat na výměnu a za vše jsem platil 585 kč, takže spokojenost, mechanik ochotný, dobré jednání, můžu doporučit.

Byl jsem tam asi hodinu a nechal jsem si ještě prohlédnout čepy a jeden objednat na výměnu a za vše jsem platil 585 kč, takže spokojenost, mechanik ochotný, dobré jednání, můžu doporučit.
E34 ruullleeeeezzzzzz
To je pravda, ale nevěděl jsem která bije. Radši to přenechávám odborníkům než se v tom hrabat na uliciRotten píše:No vidíš, a co jsem ti psal o pár řádek výš? Ať si tohle změříš sám. Mohl jsi ušetřit pětikilo...


Ale dík za radu
E34 ruullleeeeezzzzzz