Podrazovani s meziplynem
párkrát sem ve Fóbii vyřadil, když jsem jel asi 150 z kopečka(okreskyVenca. píše:Praga V3S, S5T nebo některé staré Tatry (111, 128) to skutečně naučí dokonale.
U auta se synchrony dávám meziplyn taky - někdy nestačí synchrony kolečka zastavit při rychlejším řazení na nižší stupně.
Jsou situace, kdy ten meziplyn vyžaduje i motorka.


H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W
to je jako u mebřečka píše:párkrát sem ve Fóbii vyřadil, když jsem jel asi 150 z kopečka(okreskyVenca. píše:Praga V3S, S5T nebo některé staré Tatry (111, 128) to skutečně naučí dokonale.
U auta se synchrony dávám meziplyn taky - někdy nestačí synchrony kolečka zastavit při rychlejším řazení na nižší stupně.
Jsou situace, kdy ten meziplyn vyžaduje i motorka.) a té pětce se tam už nějak nechtělo.Až s přidaným plynem

330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 

Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
Ale šlapání jednou nohou na oba pedály teda u normálního auta(civilního) moc rozumný neshledávam
Nebo s dieselem, tam je to jasný
A když podřazujete a chystáte se na smyk přetáčivý tak taky nepoužíváte meziplyn?
myslim že to je cesta ke kontrolovanému utržení auta jedna z nejshůdnějších
P.S. Kromoho já za studena ani bez meziplynu nezařadim
Ale šlapání jednou nohou na oba pedály teda u normálního auta(civilního) moc rozumný neshledávam
Nebo s dieselem, tam je to jasný
A když podřazujete a chystáte se na smyk přetáčivý tak taky nepoužíváte meziplyn?

P.S. Kromoho já za studena ani bez meziplynu nezařadim

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Ered_Mithrin
- Příspěvky: 131
- Registrován: 05. 09. 2004 09:15
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
Jak teda podrazujes s meziplynem, kdyz nehamtas na brzdu a plyn jednou nohou? To des na brzdy, pustis, proslapnes spojku a polechtas plyn se soucasnym zarazenim rychlosti?adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
Ale šlapání jednou nohou na oba pedály teda u normálního auta(civilního) moc rozumný neshledávam
Nebo s dieselem, tam je to jasný
A když podřazujete a chystáte se na smyk přetáčivý tak taky nepoužíváte meziplyn? :shock: myslim že to je cesta ke kontrolovanému utržení auta jedna z nejshůdnějších
P.S. Kromoho já za studena ani bez meziplynu nezařadim :D
BMW E30 - R35P3CT
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
mmm, tak moc nechapu ... z 6500 uz snad ani meziplyn dat nejde, takze nechas spadnout otacky a pak zas pridat??adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
ja teda nevim, ale bez meziplynu zaradim dalsi stupen asi tak 3x rychlejc ....
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

meziplyn rozhodně nepoužívam k tomu abych vyhnal otáčky vejš než jsem točil před přeřezenim ale k tomu abych je udržel přibližně ve stejnejch místech a následující kvalt vpadl pod zátahem nezatlučen sílou motoru, když v těhle točkách nevodřadim s meziplynem tak další kvalt dávam a mam tam max tři tisíce, což mi moc rychlý nepřijde, nebo snad ne?Iwan píše:mmm, tak moc nechapu ... z 6500 uz snad ani meziplyn dat nejde, takze nechas spadnout otacky a pak zas pridat??adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
ja teda nevim, ale bez meziplynu zaradim dalsi stupen asi tak 3x rychlejc ....
Hlavně jsem nemluvil o podřazování s bržděnim žejo, psal jsem před zatáčkou, to znamená když jedeš trojku ve štyrech a přijde zatáčka , chceš jet a ne brzdit samozřejmě tak je prostě meziplyn pro plynulost jízdy nezbytnej, aspoň pro mě, no a v situaci kterou máte asi na mysli vy (moje neporozumění) kdy je nutný rychle brzdit třeba (děti na vozovce) z vyšších toček aby se motorem nesekly kola tak samozřejmě při použití meziplynu ta samá noha asi by měla šlapat na brzdu, myslim že ale je spoloehlivější, aspoň pro mě prostě začít brzdit a s tim trochu pomalejc přižhnout spojku, ne jí tam prásknout rovnou, nejlepší to pro ní neni asi ale pro mě lepší než aby mi ta noha ujela a....
kromtoho taková situace neni tak častá takže radši pomalu pouštím spojku
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
ja teda nevim, ale radit nahoru z meziplynem mi prijde jako kravina, jasny v 6500 a tam jde narvat blbe, ale nevidim duvod tocit to tak vysoko kdyz napr u 320,325 je max vykon pri 6000 a pri tehle otackach zaradim nahoru behem okamziku aniz by mi poklesly otacky niz nez by bylo zdravo.. A to krizovy brzeni jedine z vyslapnutou spojkou, pokud potrebuju rychle zabrzdit a necham tam kvalt tak brzy musi prekonavat jeste navic silu roztocenyho motoru..
5er
třeba u třicítky jsem to nahoru taky nepoužíval tolik a ani jsem jí tolik vysoko nedržel, teď ale jezdim e21čkou a tam to bere před omezovačem eště porád stejne(m20 b20 karbec) a mam v tom pětikvalt s dlouhym diferem, prostě jsem si na to zvykl, je to rychlejší ve vysokejch
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Ja mam pocit,ze se tady porad bavim o razeni s tim,ze pridavam plyn,ale ne o meziplynu!!adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
Co to je razeni s meziplynem nahoru??

Jinak, kdyz radim bez meziplynu ze 4000rpm na dvojku,tak mi tam rychlost u my 15let strary prevodovky skoci jako nic-to je asi pekne vylagrovana prevodovka.Kdyz mam uz pridany plyn, aby nebyl velky rozdil v otackach motoru a rychlosti,tak se to vubec nesekne-ale to neni meziplyn.
to je blbost, ja si ani nedovedu představit třeba ve 100km/h brzdit s vyšláplou spojkou kdyz podřazuješ tak to brzdám pomáhá, nikdy ti votáčky nebudou padat pomalejc než budeš brzdit. Schválně někdy vyzkoušej ject třeba 170 km/h dát neutrál a začít brzdit, je to dost hnusnej pocit. Něco jinýho je to při 40km/h to je spojka jasná, Něco jinýho je případnej úhybnej manévr kdy pouštíš brzdu a slapes na spojku.Prox píše:ja teda nevim, ale radit nahoru z meziplynem mi prijde jako kravina, jasny v 6500 a tam jde narvat blbe, ale nevidim duvod tocit to tak vysoko kdyz napr u 320,325 je max vykon pri 6000 a pri tehle otackach zaradim nahoru behem okamziku aniz by mi poklesly otacky niz nez by bylo zdravo.. A to krizovy brzeni jedine z vyslapnutou spojkou, pokud potrebuju rychle zabrzdit a necham tam kvalt tak brzy musi prekonavat jeste navic silu roztocenyho motoru..

to je blbost, ja si ani nedovedu představit třeba ve 100km/h brzdit s vyšláplou spojkou kdyz podřazuješ tak to brzdám pomáhá, nikdy ti votáčky nebudou padat pomalejc než budeš brzdit. Schválně někdy vyzkoušej ject třeba 170 km/h dát neutrál a začít brzdit, je to dost hnusnej pocit. Něco jinýho je to při 40km/h to je spojka jasná, Něco jinýho je případnej úhybnej manévr kdy pouštíš brzdu a slapes na spojku.[/quote]101330 píše:
Za tim co jsem napsal si stojim, mluvil jsem o krizovym brzdeni ne kdyz si potrebujes na dalnici pribrzdit...samo ze vse zalezi na konkretni situaci, ale obecne tohle plati
5er
- cornhollio
- Příspěvky: 279
- Registrován: 11. 02. 2003 09:55
- Bydliště: Modřany crew represent
...
hovno
je to nejlehci staci jen pilkou boty brzdit a druhou pulkou boty davyt meziply u bava to jde jak nic neni co resit
je to nejlehci staci jen pilkou boty brzdit a druhou pulkou boty davyt meziply u bava to jde jak nic neni co resit

live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13
- cornhollio
- Příspěvky: 279
- Registrován: 11. 02. 2003 09:55
- Bydliště: Modřany crew represent
...
je to nejlehci staci jen pilkou boty brzdit a druhou pulkou boty davyt meziply u bava to jde jak nic neni co resit

live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13
Hoši všechno co řikate je tak trošku teorie, co??? 
Co chtěl básník říct tím, při podřazovaní ve 4000 rpm??
Moc tomu nerozumím, na tyhle otáčky jedí moje babička do sámošky a nepotřebuje k tomu meziplyn.
Meziplyn je pro srovnání otáček motoru, převodovky potažmo kol. nechápu co je na tom tak nelogické, že to řešíte na 3 stránkách.
A chtěl bych někoho vidět jek stojí patou na brzdě a špičkou dává meziplyn. Nejdřív to zkuste a pak řešte. Nemá cenu tlachat.
Jestli jsem se někoho dotknul, zak se omlouvám.
Bmw je sportovně laděné auto, tak se k němu proboha tak chovejte

Co chtěl básník říct tím, při podřazovaní ve 4000 rpm??
Moc tomu nerozumím, na tyhle otáčky jedí moje babička do sámošky a nepotřebuje k tomu meziplyn.
Meziplyn je pro srovnání otáček motoru, převodovky potažmo kol. nechápu co je na tom tak nelogické, že to řešíte na 3 stránkách.
A chtěl bych někoho vidět jek stojí patou na brzdě a špičkou dává meziplyn. Nejdřív to zkuste a pak řešte. Nemá cenu tlachat.
Jestli jsem se někoho dotknul, zak se omlouvám.
Bmw je sportovně laděné auto, tak se k němu proboha tak chovejte

- Ered_Mithrin
- Příspěvky: 131
- Registrován: 05. 09. 2004 09:15
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
4k rpm byl priklad... Kazdopadne tvou babicku bych rad poznal :o))Jeep thing píše:Hoši všechno co řikate je tak trošku teorie, co??? :D
Co chtěl básník říct tím, při podřazovaní ve 4000 rpm??
Moc tomu nerozumím, na tyhle otáčky jedí moje babička do sámošky a nepotřebuje k tomu meziplyn.
Meziplyn je pro srovnání otáček motoru, převodovky potažmo kol. nechápu co je na tom tak nelogické, že to řešíte na 3 stránkách.
A chtěl bych někoho vidět jek stojí patou na brzdě a špičkou dává meziplyn. Nejdřív to zkuste a pak řešte. Nemá cenu tlachat.
Jestli jsem se někoho dotknul, zak se omlouvám.
Bmw je sportovně laděné auto, tak se k němu proboha tak chovejte :twisted:
Jestli se muzes nejak vyjadrit k tomu, proc ti pripada divne brzdit patou a spickou simrat plyn, tak se vyjadri. Ja to zkousel. Pride mi to lehci, proto sem se ptal...
BMW E30 - R35P3CT
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
To včara jsem byl já, nějak jsem se opoměl přihlásit a pak se mi to slohové cvičení nechtělo psát znovu
Spíš se to uč obráceně, špička bzda, pata plyn, vetší cit máš ve špičce.
To potřebuješ trošku víc, než na mezipyn. Nebo dát širší, tzv. Sportovní pedály. Ty ti zkrátí mezeru mezi brzdou a pylnem. u e 30, je dobrý dát i plynový pedál, myslím ten sportovní, pokud možno co nejvíš , aby jsi dostal do podobné výšky brzdu a spojku.
Tohle je z mojí zkušenosti, možná Ti to nebude vyhovovat, ale mě se s tím jezdilo dobře. Akorát bacha at se Ti nesekne noha pod brzdou, pak to je celkom prekérka
Ja u XJ podrazuji pouze s meziplynem jinak tam např 2 nedostanu.


Spíš se to uč obráceně, špička bzda, pata plyn, vetší cit máš ve špičce.
To potřebuješ trošku víc, než na mezipyn. Nebo dát širší, tzv. Sportovní pedály. Ty ti zkrátí mezeru mezi brzdou a pylnem. u e 30, je dobrý dát i plynový pedál, myslím ten sportovní, pokud možno co nejvíš , aby jsi dostal do podobné výšky brzdu a spojku.
Tohle je z mojí zkušenosti, možná Ti to nebude vyhovovat, ale mě se s tím jezdilo dobře. Akorát bacha at se Ti nesekne noha pod brzdou, pak to je celkom prekérka

Ja u XJ podrazuji pouze s meziplynem jinak tam např 2 nedostanu.


325-325M-Technic-335 TC-325ix-Astmatik-525
JEEP XJ.
Bláto. mrdky, sračka to je moje značka XJ
JEEP XJ.
Bláto. mrdky, sračka to je moje značka XJ
- Ered_Mithrin
- Příspěvky: 131
- Registrován: 05. 09. 2004 09:15
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
Ja sem zkousel obe metody... verim tomu, ze kdyz spicka-brzda, pata-plyn pouzivaji zavodnici, asi na tom neco bude. Je mi jasny, ze de akorat o zvyk, parkrat zkusit a pak uz to nejak pude samo.Honza XJ píše:To včara jsem byl já, nějak jsem se opoměl přihlásit a pak se mi to slohové cvičení nechtělo psát znovu :D
Spíš se to uč obráceně, špička bzda, pata plyn, vetší cit máš ve špičce.
To potřebuješ trošku víc, než na mezipyn. Nebo dát širší, tzv. Sportovní pedály. Ty ti zkrátí mezeru mezi brzdou a pylnem. u e 30, je dobrý dát i plynový pedál, myslím ten sportovní, pokud možno co nejvíš , aby jsi dostal do podobné výšky brzdu a spojku.
Tohle je z mojí zkušenosti, možná Ti to nebude vyhovovat, ale mě se s tím jezdilo dobře. Akorát bacha at se Ti nesekne noha pod brzdou, pak to je celkom prekérka :D
Ja u XJ podrazuji pouze s meziplynem jinak tam např 2 nedostanu. :twisted: :D
Sportovni pedaly myslim zatim nebudou treba.
Kazdopadne diky za zkusenosti :o)
BMW E30 - R35P3CT
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...