Podrazovani s meziplynem

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Venca.

Příspěvek od Venca. » 14. 01. 2005 07:11

Praga V3S, S5T nebo některé staré Tatry (111, 128) to skutečně naučí dokonale.

U auta se synchrony dávám meziplyn taky - někdy nestačí synchrony kolečka zastavit při rychlejším řazení na nižší stupně.

Jsou situace, kdy ten meziplyn vyžaduje i motorka.

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 14. 01. 2005 16:32

Venca. píše:Praga V3S, S5T nebo některé staré Tatry (111, 128) to skutečně naučí dokonale.

U auta se synchrony dávám meziplyn taky - někdy nestačí synchrony kolečka zastavit při rychlejším řazení na nižší stupně.

Jsou situace, kdy ten meziplyn vyžaduje i motorka.
párkrát sem ve Fóbii vyřadil, když jsem jel asi 150 z kopečka(okresky :D ) a té pětce se tam už nějak nechtělo.Až s přidaným plynem :roll:
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 14. 01. 2005 17:59

břečka píše:
Venca. píše:Praga V3S, S5T nebo některé staré Tatry (111, 128) to skutečně naučí dokonale.

U auta se synchrony dávám meziplyn taky - někdy nestačí synchrony kolečka zastavit při rychlejším řazení na nižší stupně.

Jsou situace, kdy ten meziplyn vyžaduje i motorka.
párkrát sem ve Fóbii vyřadil, když jsem jel asi 150 z kopečka(okresky :D ) a té pětce se tam už nějak nechtělo.Až s přidaným plynem :roll:
to je jako u me :wink:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 01. 2005 01:51

Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
Ale šlapání jednou nohou na oba pedály teda u normálního auta(civilního) moc rozumný neshledávam
Nebo s dieselem, tam je to jasný

A když podřazujete a chystáte se na smyk přetáčivý tak taky nepoužíváte meziplyn? :shock: myslim že to je cesta ke kontrolovanému utržení auta jedna z nejshůdnějších

P.S. Kromoho já za studena ani bez meziplynu nezařadim :D
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Ered_Mithrin
Příspěvky: 131
Registrován: 05. 09. 2004 09:15
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ered_Mithrin » 15. 01. 2005 10:10

adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
Ale šlapání jednou nohou na oba pedály teda u normálního auta(civilního) moc rozumný neshledávam
Nebo s dieselem, tam je to jasný

A když podřazujete a chystáte se na smyk přetáčivý tak taky nepoužíváte meziplyn? :shock: myslim že to je cesta ke kontrolovanému utržení auta jedna z nejshůdnějších

P.S. Kromoho já za studena ani bez meziplynu nezařadim :D
Jak teda podrazujes s meziplynem, kdyz nehamtas na brzdu a plyn jednou nohou? To des na brzdy, pustis, proslapnes spojku a polechtas plyn se soucasnym zarazenim rychlosti?
BMW E30 - R35P3CT

Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 15. 01. 2005 10:56

adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
mmm, tak moc nechapu ... z 6500 uz snad ani meziplyn dat nejde, takze nechas spadnout otacky a pak zas pridat??
ja teda nevim, ale bez meziplynu zaradim dalsi stupen asi tak 3x rychlejc ....
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 01. 2005 12:54

Iwan píše:
adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
mmm, tak moc nechapu ... z 6500 uz snad ani meziplyn dat nejde, takze nechas spadnout otacky a pak zas pridat??
ja teda nevim, ale bez meziplynu zaradim dalsi stupen asi tak 3x rychlejc ....
meziplyn rozhodně nepoužívam k tomu abych vyhnal otáčky vejš než jsem točil před přeřezenim ale k tomu abych je udržel přibližně ve stejnejch místech a následující kvalt vpadl pod zátahem nezatlučen sílou motoru, když v těhle točkách nevodřadim s meziplynem tak další kvalt dávam a mam tam max tři tisíce, což mi moc rychlý nepřijde, nebo snad ne?

Hlavně jsem nemluvil o podřazování s bržděnim žejo, psal jsem před zatáčkou, to znamená když jedeš trojku ve štyrech a přijde zatáčka , chceš jet a ne brzdit samozřejmě tak je prostě meziplyn pro plynulost jízdy nezbytnej, aspoň pro mě, no a v situaci kterou máte asi na mysli vy (moje neporozumění) kdy je nutný rychle brzdit třeba (děti na vozovce) z vyšších toček aby se motorem nesekly kola tak samozřejmě při použití meziplynu ta samá noha asi by měla šlapat na brzdu, myslim že ale je spoloehlivější, aspoň pro mě prostě začít brzdit a s tim trochu pomalejc přižhnout spojku, ne jí tam prásknout rovnou, nejlepší to pro ní neni asi ale pro mě lepší než aby mi ta noha ujela a....
kromtoho taková situace neni tak častá takže radši pomalu pouštím spojku
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 15. 01. 2005 13:01

ja teda nevim, ale radit nahoru z meziplynem mi prijde jako kravina, jasny v 6500 a tam jde narvat blbe, ale nevidim duvod tocit to tak vysoko kdyz napr u 320,325 je max vykon pri 6000 a pri tehle otackach zaradim nahoru behem okamziku aniz by mi poklesly otacky niz nez by bylo zdravo.. A to krizovy brzeni jedine z vyslapnutou spojkou, pokud potrebuju rychle zabrzdit a necham tam kvalt tak brzy musi prekonavat jeste navic silu roztocenyho motoru..
5er

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 01. 2005 13:12

třeba u třicítky jsem to nahoru taky nepoužíval tolik a ani jsem jí tolik vysoko nedržel, teď ale jezdim e21čkou a tam to bere před omezovačem eště porád stejne(m20 b20 karbec) a mam v tom pětikvalt s dlouhym diferem, prostě jsem si na to zvykl, je to rychlejší ve vysokejch
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 15. 01. 2005 19:43

adam320 píše:Já teda používam meziplyn i při nadřazování i při podřazování, výhode je jasná: rychlejší přeřazení a když jedu kudlu tak to jinak nejde, nechápu lidi co jedou plnej a nepoužívaj ho, když odřazuješ na vyžší stupeň ze šetiapůl tis ot. tak bych to chtěl bez meziplynu vidět, nebo před zatáčkou podřazovat ze čtyř tisíc na dvojku, i takový borce znam
Ja mam pocit,ze se tady porad bavim o razeni s tim,ze pridavam plyn,ale ne o meziplynu!!
Co to je razeni s meziplynem nahoru?? :shock: Hridel v prevodovce se ti toci rychlejc,nez potom zabere motor-ty musis spis chvili pockat,aby ti otacky spadly-to asi trva dost dlouho a nikdo to nedela.Jak muzes zaradit rychlejc nahoru,kdyz bys mel pustit spojku pri neutralu znovu ji seslapnout a pak zaradit vyssi kvalt-to je proste nerealny.
Jinak, kdyz radim bez meziplynu ze 4000rpm na dvojku,tak mi tam rychlost u my 15let strary prevodovky skoci jako nic-to je asi pekne vylagrovana prevodovka.Kdyz mam uz pridany plyn, aby nebyl velky rozdil v otackach motoru a rychlosti,tak se to vubec nesekne-ale to neni meziplyn.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 01. 2005 00:26

jo čeština je zrádnej jazyk
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
101330
Příspěvky: 211
Registrován: 11. 01. 2005 15:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 101330 » 18. 01. 2005 21:08

Prox píše:ja teda nevim, ale radit nahoru z meziplynem mi prijde jako kravina, jasny v 6500 a tam jde narvat blbe, ale nevidim duvod tocit to tak vysoko kdyz napr u 320,325 je max vykon pri 6000 a pri tehle otackach zaradim nahoru behem okamziku aniz by mi poklesly otacky niz nez by bylo zdravo.. A to krizovy brzeni jedine z vyslapnutou spojkou, pokud potrebuju rychle zabrzdit a necham tam kvalt tak brzy musi prekonavat jeste navic silu roztocenyho motoru..
to je blbost, ja si ani nedovedu představit třeba ve 100km/h brzdit s vyšláplou spojkou kdyz podřazuješ tak to brzdám pomáhá, nikdy ti votáčky nebudou padat pomalejc než budeš brzdit. Schválně někdy vyzkoušej ject třeba 170 km/h dát neutrál a začít brzdit, je to dost hnusnej pocit. Něco jinýho je to při 40km/h to je spojka jasná, Něco jinýho je případnej úhybnej manévr kdy pouštíš brzdu a slapes na spojku.
Obrázek325e e30; 325i e30; 325i e30 baur; 318is e30; 530d e39; 330ci e46; 730d e65; 325i e36; 325i e30; 325i e30 cabrio.

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 18. 01. 2005 21:29

101330 píše:
to je blbost, ja si ani nedovedu představit třeba ve 100km/h brzdit s vyšláplou spojkou kdyz podřazuješ tak to brzdám pomáhá, nikdy ti votáčky nebudou padat pomalejc než budeš brzdit. Schválně někdy vyzkoušej ject třeba 170 km/h dát neutrál a začít brzdit, je to dost hnusnej pocit. Něco jinýho je to při 40km/h to je spojka jasná, Něco jinýho je případnej úhybnej manévr kdy pouštíš brzdu a slapes na spojku.[/quote]

Za tim co jsem napsal si stojim, mluvil jsem o krizovym brzdeni ne kdyz si potrebujes na dalnici pribrzdit...samo ze vse zalezi na konkretni situaci, ale obecne tohle plati
5er

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

...

Příspěvek od cornhollio » 24. 01. 2005 14:23

hovno
je to nejlehci staci jen pilkou boty brzdit a druhou pulkou boty davyt meziply u bava to jde jak nic neni co resit
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

...

Příspěvek od cornhollio » 24. 01. 2005 14:24

je to nejlehci staci jen pilkou boty brzdit a druhou pulkou boty davyt meziply u bava to jde jak nic neni co resit
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Jeep thing

Příspěvek od Jeep thing » 27. 01. 2005 16:31

Hoši všechno co řikate je tak trošku teorie, co??? :D

Co chtěl básník říct tím, při podřazovaní ve 4000 rpm??
Moc tomu nerozumím, na tyhle otáčky jedí moje babička do sámošky a nepotřebuje k tomu meziplyn.

Meziplyn je pro srovnání otáček motoru, převodovky potažmo kol. nechápu co je na tom tak nelogické, že to řešíte na 3 stránkách.

A chtěl bych někoho vidět jek stojí patou na brzdě a špičkou dává meziplyn. Nejdřív to zkuste a pak řešte. Nemá cenu tlachat.

Jestli jsem se někoho dotknul, zak se omlouvám.
Bmw je sportovně laděné auto, tak se k němu proboha tak chovejte :twisted:

Uživatelský avatar
Ered_Mithrin
Příspěvky: 131
Registrován: 05. 09. 2004 09:15
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ered_Mithrin » 27. 01. 2005 20:37

Jeep thing píše:Hoši všechno co řikate je tak trošku teorie, co??? :D

Co chtěl básník říct tím, při podřazovaní ve 4000 rpm??
Moc tomu nerozumím, na tyhle otáčky jedí moje babička do sámošky a nepotřebuje k tomu meziplyn.

Meziplyn je pro srovnání otáček motoru, převodovky potažmo kol. nechápu co je na tom tak nelogické, že to řešíte na 3 stránkách.

A chtěl bych někoho vidět jek stojí patou na brzdě a špičkou dává meziplyn. Nejdřív to zkuste a pak řešte. Nemá cenu tlachat.

Jestli jsem se někoho dotknul, zak se omlouvám.
Bmw je sportovně laděné auto, tak se k němu proboha tak chovejte :twisted:
4k rpm byl priklad... Kazdopadne tvou babicku bych rad poznal :o))

Jestli se muzes nejak vyjadrit k tomu, proc ti pripada divne brzdit patou a spickou simrat plyn, tak se vyjadri. Ja to zkousel. Pride mi to lehci, proto sem se ptal...
BMW E30 - R35P3CT

Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...

Uživatelský avatar
Honza XJ
Příspěvky: 118
Registrován: 17. 01. 2005 09:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza XJ » 28. 01. 2005 09:30

To včara jsem byl já, nějak jsem se opoměl přihlásit a pak se mi to slohové cvičení nechtělo psát znovu :D

Spíš se to uč obráceně, špička bzda, pata plyn, vetší cit máš ve špičce.
To potřebuješ trošku víc, než na mezipyn. Nebo dát širší, tzv. Sportovní pedály. Ty ti zkrátí mezeru mezi brzdou a pylnem. u e 30, je dobrý dát i plynový pedál, myslím ten sportovní, pokud možno co nejvíš , aby jsi dostal do podobné výšky brzdu a spojku.

Tohle je z mojí zkušenosti, možná Ti to nebude vyhovovat, ale mě se s tím jezdilo dobře. Akorát bacha at se Ti nesekne noha pod brzdou, pak to je celkom prekérka :D

Ja u XJ podrazuji pouze s meziplynem jinak tam např 2 nedostanu. :twisted: :D
325-325M-Technic-335 TC-325ix-Astmatik-525
JEEP XJ.
Bláto. mrdky, sračka to je moje značka XJ

Uživatelský avatar
Ered_Mithrin
Příspěvky: 131
Registrován: 05. 09. 2004 09:15
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ered_Mithrin » 28. 01. 2005 11:24

Honza XJ píše:To včara jsem byl já, nějak jsem se opoměl přihlásit a pak se mi to slohové cvičení nechtělo psát znovu :D

Spíš se to uč obráceně, špička bzda, pata plyn, vetší cit máš ve špičce.
To potřebuješ trošku víc, než na mezipyn. Nebo dát širší, tzv. Sportovní pedály. Ty ti zkrátí mezeru mezi brzdou a pylnem. u e 30, je dobrý dát i plynový pedál, myslím ten sportovní, pokud možno co nejvíš , aby jsi dostal do podobné výšky brzdu a spojku.

Tohle je z mojí zkušenosti, možná Ti to nebude vyhovovat, ale mě se s tím jezdilo dobře. Akorát bacha at se Ti nesekne noha pod brzdou, pak to je celkom prekérka :D

Ja u XJ podrazuji pouze s meziplynem jinak tam např 2 nedostanu. :twisted: :D
Ja sem zkousel obe metody... verim tomu, ze kdyz spicka-brzda, pata-plyn pouzivaji zavodnici, asi na tom neco bude. Je mi jasny, ze de akorat o zvyk, parkrat zkusit a pak uz to nejak pude samo.
Sportovni pedaly myslim zatim nebudou treba.
Kazdopadne diky za zkusenosti :o)
BMW E30 - R35P3CT

Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...

Odpovědět